Serialul Clona ep.247-248


FINAL

https://cloud.mail.ru/public/52e2b1195500%2FC247-248%2F

 

Acest articol a fost publicat în SERIALUL CLONA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Serialul Clona ep.247-248

  1. Iulia spune:

    Multumesc frumos ca ai postat zilnic 2 episoade si am putut vedea acest serial cu totul deosebit. E prima data cand il vizionez integral. Mi-a placut mult si m-a impresionat pe viata lupta pe care o duc dependentii de droguri ca sa scape de acest viciu.

    Apreciază

  2. andreiw29@yahoo.com spune:

    Serialul foarte bun dar eu care folosesc Bs Player mi-au mers toate ep. mai putin 248

    Apreciază

  3. Laura Teona spune:

    Serialul e super, de valoare mare cinematografica. Pacat ca nu am putut vedea ultimile doua episoade decat fara subtitrare. Nu stiu unde sa le caut. In alta ordine de idei ar fi fost la fel de bine daca ati fi facut acelasi lucru si cu Suleiman Magnificul. Publicitatea e obositoare si cel mai trist este ca noaptea mi-e f greu sa vizioez serialul, iar ziua nu am cand. Daca l-ati putea pume ar fi super.

    Apreciază

  4. Andreea spune:

    Iti multumesc foarte mult pentru ca ai pus serialul, imi doresc de ani de zile sa il vad. Cu siguranta merita vazut! 🙂

    Apreciază

  5. Adriana Nastasescu spune:

    Super ! Multumim mult pentru posibilitatea pe care ne-ati oferit-o, de a revedea acest minunat serial. Noi le-am putut deschide pe toate, cu subtitrare, mai putin 118 si 119, dar nu-i bai. Le-am vazut fara traducere. Va dorim multa sanatate si succes in toate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

