In ce hal va manipuleza: chiar nu aveti ochi sa vedeti operatiunea Mossadului de la Paris? TREZIREA CA SUNTEM IN SECOLUL XXI, ANUL 2015!


f

Liderul ISIS este cumva agent Mossad, atrenat de CIA in Statele Unite?

Voi traiti in colonia Romania, administrata de Statele Unite, Bruxelles si Ierusalim, acolo unde 80% din serviciile secrete sunt conduse cu ordin din birourile CIA si Mossad, asa ca in urmatoarele zile o sa aveti parte de propaganda la greu:“Stapanii de la Washington, sarutam mana lor, sunt foarte ingrijorati! Aoleu, vine jihadul in colonie!”.

https://deveghepatriei.wordpress.com/2014/10/08/asteptam-raspuns-de-ce-teroristii-isis-nu-ataca-statul-israel-general-locotenentul-tom-mcinerney-noi-am-sprijinit-isis/

https://deveghepatriei.wordpress.com/2014/09/03/edward-snowden-mossad-au-creat-gruparea-isis/

Cum se face ca il impusca in mijlocul strazii si nu curge o picatura de sange din el? Era vampir si ieri nu bause sange? Il impusca de la 20 de centimetri in cap SI NU CURGE SANGE! “Politistul” statea ranit pe jos si nici pic de sange, dar fusese ciuruit de gloante! De ce nu exista niciun recul cand trage? De ce corpul nu se misca de pe loc cand trage? PENTRU CA AU FOLOSIT GLOANTE OARBE AFARA!A fost vorba de manipulare psihologica ca de fiecare data: “Atentat! Jihad! Sange! Moarte! Radicali! Europeni impuscati de extremisti! A inceput razboiul in Europa!”

teroristii-asasinand-un-politist-ranit

Ii decapiteaza, ii tortureza, dar niciodata nu curge sange din ei! Intreb din nou: omoara vampiri nehraniti cu sange?

juj

De ce presa din Romania, cea mai mizerabila si vanduta din Europa, nu va spune ca in urma cu doua zile Parlamentul francez a votat in favoarea independentei Palestinei? De ce nu va spun ca Hollande a decis sa livreze arme catre Rusia lui Putin si se pare ca a intors spatele Statelor Unite? Cum se face ca jihadistii de la Statul Islamic, creatia Mossadului ca si Hamasul, nu scot un sunet despre Israel si tot timpul alearga catre Siria si Iran, fix cei mai mari dusmani ai Statelor Unite si Israelului? Hollande, in luna decembrie a anului 2014, ii transmite lui Obama ca nu este cazul sa isi mai bage nasul in politica europeana si dupa cateva saptamani Franta este zguduita de un atentat terorist!

4

De ce nu va spun slugile vandute si controlate de CIA si Mossad din cadrul SRI-ului, cu ce se ocupa firma lui Carmen Cosmoiu, sotia lui Florin Cosmoiu de la SRI? Va spun eu: ce s-a intamplat ieri la Paris pentru SRI, reprezinta o mina de aur…multe zeci de milioane de euro in urmatorii ani! 

Cumva Florin Cosmoiu de la SRI a fost premiat de clubul masonic al CIA-ului pe nume Institutul de la Aspen? El sa fie ala care statea in pozitie de drepti in fata stapanilor masoni de la Washington? Au cumva interesul sa mulga zeci de milioane de euro cu legea “Big Brother”?

https://deveghepatriei.wordpress.com/2014/05/23/institutul-de-la-aspen-si-tradarea-sefilor-sri-ului-suntem-sub-controlul-masoneriei-din-statele-unite/

https://www.sri.ro/sri-premiat-de-institutul-aspen-romania.html

5

Sorin Sava, purtatorul de cuvant al SRI-ului, s-a masonit si el?

Priviti cat de fericiti erau cand au fost premiati de masoneria americana…au interesul sa ne apere de jihad sau sa faca bani? Oameni buni, in anul 2015, cand voi traiti in colonia Romania, singurul stat mafioto-masonic din Europa, mai puteti crede in asemenea tampenii?

Gasca asta de slugoi vanduti CIA-ului si masoneriei cand vor primi ordin din Statele Unite, vor pune la cale chiar ei un atentat terorist in Romania! Va asigur eu ca pentru multe milioane de euro sunt in stare de asa ceva!

34

Sebastian Ghita, intiatorul legii “Big Brother”, maior in cadrul Serviciului Roman de Informatii, alaturi de Remus Stefureac, tot gradul de maior in cadrul Serviciului Roman de Informatii si apropiat a lui Mircea Geoana, presedintele Institutului de la Aspen – Romania, are cumva interesul sa castige suma de 100 de milioane de euro in urma legii “Big Brother”? Chiar nu vedeti ce mafia dracului aveti in fata si ce incearca sa faca?! Sunt disperati dupa banii de la bugetul statului si din cauza aceasta nu stiu cum sa-i mai obtina si urla de dimineata pana seara cu terorismul! Ghita nici macar nu are voie sa faca parte din Comisia Parlamentara pentru ca esteOFITER ACTIV in cadrul Serviciului Roman de Informatii!

Stiati ca pe un baiat de la “Antitero” l-am imprumutat cu 500 RON pentru ca nu avea bani pentru lucrarea de licenta si tot eu am muncit la lucrarea lui timp de doua luni de zile, in timp ce Stefureac primeste cadou din partea SRI-ului pentru un sondaj aproximativ 200 de milioane de lei vechi?

Nemernicilor ce sunteti cum va bateti voi joc de milioane de romani de ajung oamenii sa mearga cu frica in san pe strada ca vine jihadul peste ei! 

23

http://www.romanialibera.ro/actualitate/international/cine-a-fost-georges-wolinski–una-dintre-victimele-tragediei-de-la-paris-363077

De ce mizeria de presa din Romania, “uita” sa va spuna ca Georges Wolinski este evreu si luni de zile a batjocorit islamul la modul: “Ma p…s pe voi ca sunt evreu si fac ce vreau eu! Daca ati comentat ceva tip cu antisemitismul si holocaustul!”?

Cum va manipuleaza presa din Romania: sa nu aflati ca un evreu a fost implicat!

23

Adevarul: era evreu!

http://www.jns.org/news-briefs/2015/1/7/at-least-12-dead-in-muslim-terror-attack-on-french-satirical-newspaper-charlie-hebdo#.VK1ygdKsVDI=

23

 

Cat este de normal ca in timpul bombardamentelor din Palestina, tu sa publici caricaturi prin care iti bateai joc de ei si credinta lor? Cat de normal este ca palestinienii sa fie sfartecati de bombe si tu sa razi in hohote pentru ca esti evreu comunist si anarhist si nu are nimeni curaj sa te atinga cu un deget? Cat de normal este ca Israelul sa ucida vara trecuta 2.350 de copii in Gaza si pe urma sa urle din amandoi plamanii ca “europenii sunt antisemiti”? Cat mai aveti de gand sa va lasati batjocoriti si manipulati in halul acesta?! Cat?! Pana cand?!

Este normal sa traga cu mitraliera dupa palestinieni de parca sunt caini si nu oameni si pe urma sa urle in mijlocul Europei ca aia sunt jihadisti radicali?Dumneavoastra ce ati face daca ati locui in Palestina?!

Va las in continuare sa urmariti ce spune un fost agent al Mossadului:“Da, ne-am implicat in atentatele de la Londra!”

https://deveghepatriei.wordpress.com/

 

Acest articol a fost publicat în SIONISTI MASONI-NWO. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

207 răspunsuri la In ce hal va manipuleza: chiar nu aveti ochi sa vedeti operatiunea Mossadului de la Paris? TREZIREA CA SUNTEM IN SECOLUL XXI, ANUL 2015!

  1. Bordolenco Gelu spune:

    Oricum suntem, am fost si vom fii un popor de prosti. Cine poate oase roade. Scopul scuza mijloacele. Banii sunt dumnezeul tuturor si pentru bani facem orice. Bravo lor că pot!

    Apreciază

  2. Underfind spune:

    Iar tu stii toate astea… pt ca… de unde ai tu astfel de informatii?!

    Apreciază

  3. chirico77 spune:

    am constatat si eu ca 2 din cei morti erau evrei,wolinski si psihiatra.

    Apreciază

  4. Moisa Corneliu spune:

    Punand asemenea „informatii” la dispozitia oricui doreste sa le „accesze” nu consideri ca si d-ta esti manipulat? Oricum cu Mossadul e „foarte dificil” sa lupte oricare dintre marile servicii! Probabil(e o parere personala) Mossadul le-a „pentrat” pe toate! Sa nu uitam(fara bigotism!!!) ca Mossadul este serviciul „poporului ales” si asta… spune mai mult decat inteleg „unii”.

    Apreciază

  5. Alexandru spune:

    Pastrezi numai comentariile care iti convin :)))

    Apreciază

  6. Alexandru spune:

    Nu m-am luat nici de tine nici de blog. Ca te-ai simtit tu jignit e altceva. Dar stim amandoi ca am avut dreptate in tot ce am zis

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Asta e comentariul tau:
      Ce treaba are cu romania de zici ca ne face pe noi “sa nu iesim in strada de frica”?? De ce duceti totul in extreme imposibile? Chiar crezi ca tu ai prins firul si ii poti desconspira? Te legi de tot felul de detalii nesemnificative. Prostii ca tine baga frica in alti “prosti” care citesc de pe unu, doua siteuri de conspiratii si cred ca au descoperit purul si socantul adevar. Nu ai nici o baza dupa care faci aceste afirmatii, tu doar ne fluturi in fata “marile dovezi” gasite pe internet. E cu totul si cu totul alta treaba ca presa din romania e de proasta calitate si majoritatea articolelor sunt traduse de la alte tabloide. Chiar crezi ca se vrea manipularea romanilor? Eu zic ca doar indobitocirea, care, deja e la un nivel foarte ridicat. Nu e ca si cum romania si cei care citesc toate tampeniile scrise de “marile” ziare din tara ar fi cu un grad de intelectualitate ata de ridicat incat sa isi puna problema manipularii. Oricum, in esenta cam acelasi lucru il faci si tu intr-un fel sau altul

      Faptul ca ma faci proasta si ….na, tot ce ai scris despre blog si articole in general. Asta ce e?

      Apreciază

      • Alexandru spune:

        Ahh, n.am avut alt cuvant mai bun decat „prostii”. Daca te ajuta cu ceva imi cers scuze, desi nu cred ca o sa schimbe ceva. Nu m-am luat de blogul tau. E primul articol pe care ti l-am citit si mi s-a parut o exagerare uriasa prin tot ce ai spus tu si modul in care ai gandit acest articol (repet, doar pe asta l-am citit). Mai sus doar ti.am spus care sunt parerile mele personale in legatura cu articolul, site-urile de conspiratii in general (al tau nu stiu ce este) si despre presa din Romania pe care o ataci (aici nici nu iti dau dreptate absoluta, dar nu te.am contrazis cu desavarsire). Daca tot desconspiri ceva nu o fa doar pentru ca e OK sa fi contra la orice si sa vezi influientele „noii ordini mondiale” in orice. Acum e usor sa citesti pe net despre NWO si sa ti se para ca orice se intampla au legatura cu masoni, illuminati, evrei, etc, iar cei ce sunt contra sunt „spalati pe creier” sau merg mana in mana cu ei.

        Pace

        Apreciat de 1 persoană

      • Lupul Dacic spune:

        Daca ai fi fost mai atent ai fi vazut ca blogul este format din articole preluate. La sfirsitul fiecarui articol este scrisa sursa.
        Ce vina am eu ca multi nu citesc cum trebuie?
        Si chiar au legatura toate cu masonii, etc. Dar blogul este pentru cei care inteleg asta.

        Apreciază

      • *** h *** spune:

        vesnica reclama > „blogul este format din articole preluate”
        nu te-ai plictisit ?
        nu vezi ca zilnic primesti aceleasi observatii de la diversi oameni?

        vesnica replica > „blogul este pentru cei care inteleg”
        deci nu e pentru toti ?
        nu trebuie sa se „trezeasca” toti ???
        mareata „regasire” nu e pentru toata lumea ?

        creezi un nou „popor ales” ?
        ales de tine ?

        Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Iubire, eu capitulez 🙂
        Vad ca de mai bine de un an esti linga mine si nu ma scapi din ochi. Aproape zi de zi ma impungi cu cite ceva. Esti sigur ca nu e mai mult?

        Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Vad ca nu raspunzi…am dreptate?
        Oare e chiar nevoie sa te comporti asa?

        Apreciază

  7. Alexandru spune:

    Sa stii ca nu toate au legatura cu masoneria, illumitati, etc. Astea sunt nascociri, singuri va bagati in cap ca suntem terorizati in secret de oculta mondiala si traiti in frica. Mai rau ca mintile slabe va vor da dreptate si vor crede tot ceea ce spuneti (sau preluati de pe alte siteuri).

    Lasand asta deoparte, cand copiezi un articol de pe un alt site/blog, nu cred ca poti sa il pui tot, ci doar o particica din el urmand sa pui link catre articolul respectiv (nu doar catre blog site)
    Doi la mana, daca tot publici ceva preluat din alta parte, fa-o macar cum trebuie, adica o mica documentatie nu ar strica. De exemplu, ai tinut vreodata o arma in mana? Sti cum reactioneaza un anumit tip de arma de la o anumita distanta, cat sange curge, daca sunt sanse ca un os, bucata de carne, sau altceva sa blocheze sangele sa rabufneasca din corp? Pozele nu sunt in detaliu, nu ai de unde sa stii daca e sange sau nu langa cadavre.

    Daca tot vrei sa le oferi cititorilor tai ceva de citit, macar verifica unele lucruri, nu-i lasa sa creada toate minciunile. In fond, nu asta incearca toti ce-i care vor sa deschida ochii lumii in legatura cu NWO?

    P.S. „Blogul este pentru cei care inteleg asta”. Inteleg ce?
    E o diferenta sa intelegi ca exista puteri mult mai mari in lume decat ne putem noi imagina si articole relatate pe baza unor zvonuri si sa ti se para ca din orice se intampla rau in lume, oricat de mic sa fie altii de vina decat ce-i implicati direct cum a fost in cazul „Charlie”.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Ei…trebuia sa vii tu sa-mi dai indicatii „pretioase” cum sa-mi administrez blogul? Daca esti asa capabil de ce nu-ti faci tu unul si sa scrii ce vrei si cum vrei?
      Ma crezi ca de aproape 2 ani, am ajuns sa am alergie la toate bazaconiile altora care nu au ce face si se trezesc ca scriu pe bloguri?
      Nu ma deranjeaza ca nu esti de acord cu masonii, etc. Este parerea ta si o respect, doar ca nu e nevoie sa o impui si altora. De asta spun ca blogul este doar pentru cei care inteleg.
      Te rog…lasa sfaturile…majoritatea de pe blog sunt vechi si parerea lor este cu totul alta. Cei ca tine nu rezista mult aici…citesc un art. doua si pleaca repede. Indoctrinarea cu „neindoctrinare” e mai mare.

      Apreciază

    • tot eu spune:

      toate dovezile arata ca a fost vorba de altcineva in spate, unii spun Rusia, unii spun America. Nu conteaza. Ideea e ca astia 2 erau profesionisti, dupa cum trageau cu armele ne putem da seama de asta. asa, spune-mi tu mie, asa profesionisti cum sunt, isi lasa buletinele in masina? serios? merg sa faca un atac si isi UITA buletinele??? La cat de experti erau, asta nu se intampla, decat daca se dorea asta. si is multe care ma duc cu gandul ca e ceva mai mult, chestii pe care le-am citit singura si m-am documentat, am selectat exagerarile fata de realitate, dar realitatea certa e una: e ceva mai mult in spatele acestui atac! si o sa vedem mai tarziu, cand o sa se intample ce trebuie sa se intample, atunci o sa ziceti voi astia care sunteti Charlie acuma : ma ce fraier am fost! ca ia defapt care o fost faza… si eu ca fraieru ies la proteste si cacat. exact ca si cu 9/11. dupa atacu de la 9/11 au mers americanii in orient sa ia petrol. pai cum cu ce drept? da ce? ei n-au venit peste turnurile noastre?

      Apreciază

  8. Alexandru spune:

    Pai de ce crezi ca sunt blogurile? Si pentru ce sunt sectiunile de comenturi? Fiecare vine cu adaugiri sau pareri diferite, right, nu am zis ca nu e asa. Dar cand scrii sau preluezi ceva, nu trebuie sa ai cat de cat siguranta ca e ceva stas si nu poate fi demonta in trei cuvinte? Explica-mi si mie ce parere mi-am impus? Unde am zis ca lumea trebuie sa faca ca mine? Crezi ca vechimea pe un blog te face mai credibil? Sau iti schimba sensul gandirii? Normal ca nu o sa intru rar sau deloc atata timp cat nu-mi place ce se scrie, nu-mi place ca nu incerci sa combati ce zic eu, cum de altfel am facut eu mai sus si te limitezi pur si simplu la fraze de gen „nu toti inteleg”, „astia vechi stiu cum sta treaba” „indoctrinare in sus, indoctrinare in jos”. Ce faci tu, tot indoctrinare se numeste. Iar daca altii sunt mai vechi aici si iti dau dreptate in tot ce postezi, nu inseamna neaparat ca e ceva de bine, sau ca ei/voi aveti mai multa dreptate decat cineva care va demonteaza teoriile. Astea pur si simplu sunt discutii libere, fiecare isi exprima ideile cum doreste.

    Sa iti dau un exemplu daca imi permiti:
    „Ii decapiteaza, ii tortureza, dar niciodata nu curge sange din ei! Intreb din nou: omoara vampiri nehraniti cu sange?” si mai jos poza cu ziaristul decapitat. Nu crezi ca daca video-ul ala era o facatura, puteau sa adauge ceva efecte speciale, cum ar fi sange din belsug (in filme e usor de adaugat tone de sange, de ce nu ar face asta si aici?)?

    Deci, fiecare cu „bazaconiile lui”, cum zici tu mai sus. (e si normal ca cineva care te contrazice bate campii). Eu unul sunt satul de falsi profeti sau prevestitori care se leaga de detalii dar nu sunt atat de atenti la detaliile lucrurilor despre care le scriu (Aici nu ar trebuii sa te simti lezata in nici un fel deoarece articolul nu iti apartine).

    Ca sa inchei.. As putea sa-mi fac site-uri, foarte bine chiar, mai ales ca lucrez in domeniu, dar nu e ceva ce ma pasioneaza (sa tin un blog). Si nu ti-am zis in nume de rau in legatura cu postarea partiala a articolului si link direct catre sursa originala. Ti-o zic ca sa stii sa nu ai probleme, ca-ti daca cineva s-ar sesiza sau un „binevoitor” ar contacta site-urile de pe care ei articole, ar putea sa-ti creeze oarecum probleme.

    P.S. Nu a fost cu rautate nimic din ce ti-am zis, asa ca m-as bucura sa nu mi-o iei in nume de rau.
    P.S.S. Se pare ca userul „*** h ***” e cu tine de ceva timp, chiar daca nu e de acord cu tine, sau asa da de inteles.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Hai sa-ti zic ceva si cu asta inchei discutia…poti scrie ce vrei cu anumite conditii de bun simt.
      De fiecare data cind am art. care e preluat de enspe mii, se mareste traficul enorm cu multi care vin pentru prima data si incep sa scrie ca tine. La inceput am tot scris, dar cu timpul am obosit, mi s-a facut lehamite, etc. Comentariile sunt lasate la liber pentru ca multi aduc informatii peste ce in articol. Nu ca intereseaza pe cineva parerea celor noi care nu le convin orientarea blogului. Intelegi?
      Partea cu preluarea…daca tot lucrezi in domeniu, ar trebui sa stii ca nu e nici o problema daca mentionezi adresa de unde ai preluat articolul. Cei care nu vor sa li se copieze ceva de pe blog, au posibilitatea sa blocheze copierea. Deci…
      Poate ar trebui sa stii si faptul ca daca articolul cuiva este afisat la mine pe blog este o bucurie pentru bloggerii respectivi. Am foarte multi care imi multumesc. Blogul este in top pe net, pe partea nationalista si dacica. Blogul este foarte cunoscut…crezi ca intereseaza pe cineva sa-mi faca reclamatie? La ce?
      Iti multumesc pentru sfaturi, dar nu e cazul…

      Apreciază

      • Alexandru spune:

        Si daca iti zic sigur ca nu e o bucurie pentru toti bloggerii sa le preiei articolele din cauza domnului google ca s-ar putea sa vada dublicate contet si sa baneze pe unu din voi. De exemplu daca el are autoritate mai mica in google decat tine exista riscul ca in google sa apara linkul catre tine si invers? Plus ca mai exista posibilitatea penalizarii siteului respectiv? Si iti zic ca pot fi persoane carora nu le convinge din mai multe puncte de vedere. Unii se simti furati, ca e greu sa gandesti un articol original si sa te trezesti ca exista pe alte enspe mii de site-uri.

        Daca eram unul din cei noi care te ridicau in slavi, interesa pe restul (mai vechi) parerea mea? Din ce spui tu acolo, persoanele noi nu au ce cauta aici. Cel putin asa reiese.

        Prefer sa citesc ceva unic decat ceva ce se gaseste pe 20 de site-uri diferita. Daca tii un blog, mai bine il scrii tu decat sa copiezi din alta parte, just my two cent’s.

        Apreciază

    • Paula Man spune:

      „Dar cand scrii sau preluezi ceva”… mda! si tu cand scrii sau PREIEI ceva, macar fa-o gramatical corect! 🙂 si daca tot vrei neaparat sa dai indicatii pretioase, asigura-te mai intai ca esti in masura. Ca mie personal mi se pare ca NU ESTI.

      Apreciază

      • Alexandru spune:

        Greseala mea. Nu am venit cu indicatii pretioase, dar nu ma aburesc toate tampeniile scrie de altii. Tu nici macar nu esti in masura sa ma combati, singurul lucru cu care te poti lua de mine este sa ma corectezi, in rest nu aduci nici o informatie contra, cum ca am gresit in ceea ce am spus, cu cum am scris.

        Apreciază

    • tot eu spune:

      sa-mi fie cu iertare, da esti cam redus. „Nu crezi ca daca video-ul ala era o facatura, puteau sa adauge ceva efecte speciale, cum ar fi sange din belsug (in filme e usor de adaugat tone de sange, de ce nu ar face asta si aici?)?” omule, n-a zis nimeni ca videoul e fake, ala e facut de un om de rand, ca mine, ca tine. nu videoul e fake! gloantele sunt fake! retardule, mai bine taci ca numai cacaturi scrii, numai ca sa fii tu contra.

      Apreciază

      • Alexandru spune:

        In primul rand nu te-am jignit „tot tu” retardatule. Citeste cu atentie macar, nu te ambala fara motiv. Normal ca video-ul se crede ca era o facatura din moment ce a pus imaginea si mai sus scrie „Ii decapiteaza, ii tortureza, dar niciodata nu curge sange din ei! Intreb din nou: omoara vampiri nehraniti cu sange?”. De aici ce reiese?? ca e o facatura, nu?
        Asa ca omule, tu esti retardat, nu eu.

        Apreciază

  9. Laurentiu Cremene spune:

    cum as putea face sa nu mai primesc articole din acest blog? multumesc!!

    Apreciază

  10. Raducu spune:

    @Alexandru Daca nu te intereseaza si nu esti de acord cu ce scrie pe acest blog , lasa-ti parerea intr-un comment si du-te si vezi-ti de treaba , ce tot stai pe aici si orice raspuns primesti , ai mereu ceva de contrazis ?! Ignoranti si „hateri” ca tine sunt pe toate drumurile , nu faceti nimic personal ( referire la blog ) , dar vii aici si comentezi ca blogul e asa si blogul e asa , ia si fa-ti blogul tau perfect sau daca , cum ai spus , nu te pasioneaza, atunci lasa parerile despre blog si stai strict pe articol . Oriunde te-ai duce sunt de al de voi , toate sectiunile de comentarii , numai ignoranti . Nu-ti place blogul , lasa-ti o parere si atat , du-te si fa conversatie pe un blog care iti place. Si apropo , ai facut tu referire la ceva de genu ” pentru mintile slabe ” . Masoneria ,illuminati si orice alta conspiratie , in cazul in care zvonurile despre ei sunt adevarate , sa stii ca pentru ” mintile puternice ” ca a ta ar face atentatele imbracati cu tricouri cu ” illuminati” si apoi ar face si o conferinta de presa sa iti spuna ca ei au fost si motivul pentru care au facut-o . Nu asta e ideea duuhh ?! Sa nu te stie nimeni implicat si sa-ti rezolvi treburile prin diferite mijloace avand tapi ispasitori care sa nu te lege in nici un fel de fapta respectiva ? Mintile slabe sunt alea care , de exemplu , daca se construieste un avion rotund si doua avioane de lupta normale zboara in spatele lui , intra in panica : ” aaa extraterestri ” , nu niste persoane care vad ca multe lucruri sunt departe de a fi in ordine si incep sa isi puna intrebari , formand niste teorii si cautand informatii despre asta. Daca unii cred in unele lucruri si altii nu , nu inseamna ca una din parti are dreptate , sau ca exista sau nu. Fa-ti un blog si scrie-ti acolo toate argumentele in loc sa stai si sa critici pe alte bloguri. Cum am spus mai sus , tu nu intri aici sa discuti , tu intri din start cu ideea sa contrazici tot , plecand de la informatiile de pe site pana la administrarea blogului. M-am saturat sa vad ignoranti ca tine pe Toate sectiunile de comenturi , care nu fac altceva decat sa contrazica pe toata lumea si sa jigneasca , pentru ca mereu cand jignesti argumentul devine mult mai solid. Uita-te la Zeitgeist ( daca ai vreun interes ) , sa vezi de unde pleaca teoriile despre conspiratii.

    Apreciază

    • Alexandru spune:

      V-ati invatat toti sa zicieti „hater” sau „ignorant” tuturor celor care nu sunt de aceeasi parere cu prostiile pe care le emit unii. Nu am treaba strict cu structura blogului. Uita-te din ce motiv s-a ajuns sa vorbesc/vorbim despre blog. Pur si simplu m-am legat de faptul ca preia articolele, si nu i-am zis cu rautate nimic, doar ce se poate intampla in caz ca. Ca nu-mi place mie ca un blog vine cu articole copiate, nici macar gandite de persoana care administreaza blogul, e alta problema. Nu m-am de blogul ei, m-am legat de articol si pana acum e amuzant ca toti care mi-ati scris, v-ati luat de greseli, unul mai sus mi-a zis retardat iar tu ma faci hater, dar nici unul din voi nu ati venit cu idei sau „dovezi” sa ma contraziceti. Eu pur si simplu am incercat sa demontez articolul, iar voi v-ati simtit lezati. Nici macar adminul site-ului nu a facut asta.

      Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        De unde stii tu ce gindesc eu?
        98% din tot ce este pe blog, este conform conceptelor mele. Altfel nu as publica.
        Dar…na,asa e cu unii…nu fac nimic folositor pentru altii dar critica…
        Merci de grija ce mi-o porti, dar au altii grija cu adevarat de mine 🙂 Ai impresia ca sunt singura? 🙂

        Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Si nu te astepta sa vina careva sa discute cu tine. Nimeni nu sta sa-si piarda vremea cu unul care doarme 🙂

        Apreciază

    • Cristiana spune:

      @Raducu
      „M-am saturat sa vad ignoranti ca tine pe Toate sectiunile de comenturi , care nu fac altceva decat sa contrazica pe toata lumea”
      ATUNCI stai numai pe Facebook, ca acolo gasesti numai buton LIKE nu si UNLIKE !

      Apreciază

  11. Alexandru spune:

    Eu cred ca tu nu vrei sa intelegi ce vreau sa spun sau, pur si simplu nu ai cu ce sa ma contrazici si iei totul personal. Atata timp cat nu sung gandite de tine, ideea nu-ti apartine.. Chiar daca esti de acord, asta e cu totul altceva. Cand relatezi un astfel de articol, o faci pe o anumita baza, anumite dovezi, iar tu nu ai cautat nici una nici alta, altfel ne puteam contrazice ca doi oameni mari strict pe articol si sa nu mai luam totul personal.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Frate, dar tu nu ai ce face??
      Chiar nu vezi cit esti de deplasat cu prostiile tale?
      Doamneeee, ce genaratii…pe astia cine i-a invatat? Democratia asta idioata care scoate pe banda numai sclavi care nu gindesc nici cit un copil. Uau…
      Te rog eu…pleaca si lasa-neeeee

      Apreciază

  12. Alexandru spune:

    Vezi, nu ai nici un argument. Logic ca sunt un copil pe langa tine, probabil si pentru multi de pe aici. Varsta nu te face neaparat un om mai destept. Din cate vad tu ai o varsta destul de inaintata si e degeaba. Tie iti este dor de comunism? In care unu zice un c**t si trebuie luat de bun? Imi place cum te faci de ras, deaia iti si las reply.

    Apreciază

  13. Raducu spune:

    @Alexandru In primul rand nu „m-am invatat” , doar asta mi se pare ca esti din comentariile tale . Nu e ca si cum ai venit tu cu o baza sau dovezi ca nu e asa , dar in acelasi timp spui ca adminul nu-ti arata tie o baza sau niste dovezi , cum ai vrea tu . Apoi ceva de genul ca ” nu ar fi putut sa editeze videoclipul , ca e simplu si nu stiu ce ?” Da , ar fi putut , dar din moment ce nu l-au editat , nu l-au editat . Asta e ca un argument ” dar daca as fi facut stanga si nu dreapta ” , ai facut dreapta , gata. Sincer , nu ma intereseaza in ce crezi tu si in ce nu crezi , nu am lasat comentariul de mai sus sa iti spun ca nu ai dreptate cu ce parere ai despre conspiratii , sau ca sunt adevarate sau nu , de asta ti-am spus si de Zeitgeist , doar sa vezi de unde pleaca parerile despre conspiratii , din perioada 9/11 . Nu am incercat sa iti explic nimic despre vreo conspiratie in care as crede eu sau sa iti spun vreo teorie , nu am blog , la ce ma uit eu si ce ma intereseaza e treaba mea , deci de unde vine ” nu ati venit cu vreo idee sau „dovezi” sa ma contraziceti ” ? Vezi de ce ti-am spus ” ignorant ” si ” hater” . Am incercat eu sa iti spun ca nu e cum spui tu si e cum spun eu ? Am incercat eu sa te fac sa crezi ceva ? Unde am punctat a fost ca vii si critici blogul , in timp ce tu nu ai unul ca sa critici macar din perspectiva ” si eu am blog , dar uite ca eu fac si aia si aia” , apoi ca ” mintile slabe” insinuand defapt ca cei care cred in asta au ” mintile slabe” si cei care nu cred ( inclusiv tu) sunteti aia cu ” mintile puternice ” si faptul ca .. contrazici pe toata lumea , orice raspuns primesti contrazici , probabil de aia nici nu iti scrie cineva vreo ceva legat strict de subiect pt ca nu esti deschis la conversatie , esti deschis la criticat si la contrazis si ai mai si jignit adminul intr-un comment. De asta ti-am spus „hater” , pt ca ( dupa parerea mea) asta face un „hater” . In caz ca iei cuvantul „hater” ca pe o jignire , avand in vedere ca in raspunsul tau l-ai pus langa ” retardat” , nu am nici o intentie si nu spun cuvantul „hater” pentru a jigni. Am incercat sa explic mai sus la ce ma refer prin ” hater”

    Apreciază

  14. Alexandru spune:

    Nu m-a jignit deloc cuvantul hater, cu atat mai putin ignorant. Probabil toti suntem ignoranti intr-un fel sau altul. Discutia despre blog s-a dezvoltat pe parcurs, nu a fost un gand sa jignesc pe nimeni ca are un blog slab. Tu zici ca eu nu am venit cu dovezi.. nu am cu ce dovezi „concrete” sa vin. ” Da , ar fi putut , dar din moment ce nu l-au editat , nu l-au editat . Asta e ca un argument ”, acum ai venit in contradictie cu mine, si asta am si vrut. Ca sa vin si eu acum cu un „argument”, nu crezi ca daca ar fi vrut sa ne manipuleze, o faceau cum trebuie, sa nu lase loc de interpretari?

    Ca „m-am luat” de admin, daca se poate spune asa e din cauza ca pe langa ca acest articol nu ii apartine, nu poate sa contrazica nimic din ce zic. Eu la inceput m-am legat de articol (lasand primul comentariu, pentru ca din neatentie nu am vazut ca e preluat), pentru ca e scris haotic si e putin tras de par.

    Nu am de gand sa ma cert cu nimeni, mai ales pe un blog in care toti comentam sub „anonimat”. Cativa au aruncat cu jigniri gratuite, ca e mai usor sa aduci injurii decat sa contrazici. Eu sunt de parere ca am contrazis articolul, altii luand-o personal.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      O iau in personal pentru ca multi se cunosc chiar daca pentru tine ca nou venit ti se pare ca majoritatea sunt asa… Blogul asa cum spui tu ca este slab, are o comunitate de citeva mii de persoane. Ar fi trebuit sa fii mai atent in multe de pe blog cind te lansezi in discutii aiurea. Sunt peste 6.000 de abonati. Asta este unicat in Ro. pe blogurile cu tema nationala si posibil si dacica. Asta ca sa-ti raspund cit de „slab” este.
      Stii de ce tot ti-am raspuns? Nu ca am cu cine purta o discutie…dar sunt noi veniti ca tine probabil si poate citesc ce scriu si au bunul simt sa se abtina a debita prostii. De aia mi-am pierdut timpul…
      Oricum…daca nu te opresti, te sterg….te-am suportat destul, ceilalti oricum te ignora.

      Apreciază

  15. Alexandru spune:

    sters

    Apreciază

  16. Alexandru spune:

    Mie indiferent ca le stergi, atata timp cat le citesti tu.

    Apreciază

  17. Alexandru spune:

    Nu chiar. Dar poate o sa intelegi ca nu am nimic cu tine si cu blogul tau, Eviti discutiile interesenta stergand comentariile sau schimband subiectul.

    Apreciază

  18. Alexandru spune:

    Citesc suficient de mult, crede-ma si chiar am ce face aici. La tine e problema, tu nu esti in stare sa converezi, te simti lezata de orice, te porti ca o pustoaica la pubertate si cam atat. In rest zero.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Pai asa si sunt 🙂
      Poate sunt zero…mai stii? 🙂

      Acum serios…blogul a fost facut pentru informare si nu pentru conversatie. Daca as fi vrut asta as fi facut un forum, chat. De cind am blogul am scris cit nu am facut-o toata viata mea. Oboseala psihica este maxima.Oricine in situatia mea claca de mult, dar eu inca rezist…nu stiu cit. Daca as avea unu ca tine in fiecare zi, cred ca eram la nebuni de mult.
      Te inteleg ca ai o problema, dar serios acum…inceteaza. Te-ai facut de ris, de plins, ce mai vrei ca sa nu te sterg? Personal imi este mila de tine. Din pacate nenorocirea a picat pe poporul asta si am ajuns sa muncim printre straini si sa ajungem niste singuratici dornici sa vb. cu oricine numai sa o facem, oricum, oriunde cu oricine, pe orice tema. Poate ca intr-o zi cei ca tine si ca milioane de romani o sa intoarcem istoria in favoarea noastra asa cum am facut-o in toata istoria noastra.
      Iti doresc sa ai mai multa minte si sa te trezesti…fiecare roman este important!

      Apreciază

  19. Alexandru spune:

    Atunci dezactiveaza seciunea pentru commenturi. Eu credeam ca ea se afla aici ca lumea sa dezbata subiectele. De unde sti tu care e motivul pentru care ma aflu in alta tara :)))? Poate e munca, poate e scoala, poate sunt doar in vizita, asta nu are nici o relevanta pentru tine. Dar cum am mai zis tu nu esti in stare sa te contrazici pe un subiect, pur si simplu aberezi pe alte parti (un om atata poate, atata face, e clar). Singura persoana care s-a facut de ras esti tu, eu doar mi-am pierdut timpul sa-ti raspund, cu toate ca ai zis ca nu-mi mai scrii, si era mai bine daca ramanea asa. Tu doar te-ai bagat in reply-urile lasate de altii. Chiar nu mai are nici un rost sa-mi raspunzi sau sa pastrezi vre-un comentariu. Te cred si pe tine ca e oboseala psihica, a fost unul din rarele momente cand a trebuit sa gandest individual nu cu ajutorul altora (aici fac aluzii, din nou, la articolele preluate).

    Ciao

    Apreciază

  20. Raducu spune:

    Am spus eu ca ” nu ai cu ce dovezi concrete sa vii” ? Am spus eu asta ? Tu citesti ce scriu eu sau vorbesti despre ce te-ai astepta tu sa scriu ? Am spus ca vorbesti despre admin ca nu iti da o baza si dovezi cum ai vrea , in timp ce tu , de asemenea , nu aduci nici o baza sau vreo dovada , doar contrazici . Deci de unde si pana unde am spus eu ca ” nu ai cu ce dovezi concrete sa vii ” ???? Tu gandesti ce scrii ?? ” . O faceau cum trebuie sa nu lase loc de interpretari ? ” Da , probabil asta a fost si ideea la multe dintre ele ( din nou , in caz ca sunt adevarate toate ) , dar nimeni nu e perfect si nu poti sa faci mereu perfect , de acolo au inceput interpretarile , din greseli care au fost sesizate. Inca o data , uita-te la Zeitgeist . Numai de curiozitate , crezi ca ce s-a intamplat la 9/11 a fost atac terorist si turnurile gemene s-au prabusit din cauza celor doua avioane ? Si , cum am mai spus , nimeni nu te contrazice pentru ca esti deschis doar la contrazis inapoi ( mai nou insinuand ca am spus eu ceva , ce defapt nu am spus ) , daca ai fi fost deschis la conversatie , ai fi primit mai mult decat niste simple raspunsuri . Deja ai spus ceva fara sens , ca am spus eu ” nu ai cu ce dovezi concrete sa vii ” , deci de ce te-ai astepta sa vorbeasca cineva cu tine , mai mult decat un simplu raspuns la un mesaj ?

    Apreciază

  21. Cristian Din spune:

    In principiu tot ce se petrece in lumea asta e o conspiratie. Probabil ca si eu sunt un agent acoperit sau descoperit.:))
    Lasand gluma la o parte, sfatuiesc pe autor sa nu mai caute decat raspunsuri care ii convin. Sau fapte care ii convin. Sau sa interpreteze numai cum ii convine. Obiectivitatea lasa mult de dorit in ceea ce se prezinta aici.

    Apreciază

  22. Raducu spune:

    @ Cristian Din Exact acelasi lucru il faci si tu . Daca ti-ar fi convenit raspunsurile de aici , nu ai mai fi spus ” sa caute numai raspunsuri care ii convin” si daca ti-ar fi convenit cum a interpretat ea , nu ai mai fi spus ” sa interpreteze cum ii convine ” . Despre obiectivitate la fel , bazandu-te pe parerea ta . Deci si tu cauti raspunsurile care iti convin tie si interpretarile la fel si cand nu iti convin , faci un comentariu de genul . Deci ce ai vrut tu de fapt sa evidentiezi aici ? Pentru ca eu unul nu prea gasesc mare sens in ce ai spus ..

    Apreciază

    • Alexandru spune:

      Ai spus ca nu e ca si cum as fi venit cu dovezi sau cu o baza de date concrete. Deaia am zis ca nu am cu ce dovezi „concrete” sa vin. De acum hai sa facem asa: Nu are rost sa ne mai raspundem pe subiecte ce nu tin cont de articol.

      In comentariile de mai sus am zis de videoclipul cu politistii imuscati si acel ziarist omorat si de faptul ca curge sange. Daca vrei putem sa avem pareri pro sau contra pe aceste subiecte, daca nu nu are nici un rost sa ne contrazicem la nesfarsit.

      Apreciază

  23. chemal spune:

    Ce cretin si idiot poate fi bulangiul asta !! Ce raie de ,, om” alexandru asta !

    Apreciază

  24. Andreescu George spune:

    Lupoaicooo, o sa inebunesti cu astia care scriu a prost. Termina si sterge-i !

    Vreti discutii fratilor? Vremea a trecut. Acum faptele vorbesc. Lupoaica munceste pentru ca noi sa ne trezim si sa facem ceva, nu sa tancanim aiurea pe blog.

    Raducule, nu-ti mai pune mintea si pierde timpul cu….

    Apreciază

  25. Raducu spune:

    @Andreescu George Pentru mine nu e vorba de ” nu-ti mai pune mintea si pierde timpul cu ” , fiecare isi exprima parerea cum vrea si cum crede , eu doar raspund cand vad aroganta si raspunsuri care nu au sens . Mai ales cand vad comentarii de genul ” adminul nu aduce dovezi ” , dar in acelasi timp , cei care scriu asta , de asemenea nu aduc nici un fel de dovada si nici nu contrazic cu o baza solida , doar scriu si in acelasi timp cred ca au si dreptate , asta ma face sa ” comentez „. Nu am spus nimanui ca nu are dreptate , doar ca nu are sens ce scriu ei . Da , din punctul lor de vedere nu au nici un sens subiectele pe care le citesc ei aici , de asta spun : nu esti de acord cu ce scrie aici, lasa o parere si apoi du-te si cauta un blog unde gasesti ce iti place tie si comenteaza acolo cat vrei. Dar nu mai fi un hater si incepe sa vorbeste despre cum este administrat blogul si ce scrie , in nu stiu cate comentarii . Lasa doar unul si o sa se inteleaga la ce te referi . Asta e si cu comentariile ” deci blogul e doar pentru cei care sunt de acord ” , da , in cea mai mare parte. Nu iti convine , lasa comentariul si apoi vezi-ti de treaba , du-te unde iti convine tie si lasa-i pe ceilalti unde le convine lor . Criticand si incercand sa jignesti sau sa contrazici tot timpul , nu inseamna nimic . Asta e ideea , cauta ce iti place tie si stai si vorbeste acolo , ca venind pe un blog unde nu gasesti ce iti place , nu faci decat sa critici, contrazici, insulti(de multe ori) si nu ajungi oricum la un subiect comun sau nu poti sa ii convingi pe cei de pe blogul respectiv ca nu au dreptate , pentru ca de asta ii gasesti acolo . E ca si cum ar veni cativa de pe blogul asta , sa iti critice tie blogul pe care stai deobicei , care spune ce vrei tu sa auzi , doar pentru ca ei cred altceva . Te-ar deranja ? DA , ai avea intentia de a-i face „hateri”? DA , ar face vreun sens cu afirmatiile lor ? NU . Asta e exact ce se intampla si cu cei care vin si vorbesc aiurea doar pentru ca ei cred diferit . Cum am mai spus , lasa o parere si vezi-ti de treaba unde iti convine tie !

    Apreciază

    • ilie spune:

      @Raducu
      In primul rand, tot ce ai scris este o peroratie aiurea si fara legatura cu subiectul. Dar ma cobor la tine si voi incerca sa te lamuresc unde gresesti.

      Acest blog este public (1) si acest blog accepta comentarii din partea cititorilor (2). Cele doua afirmatii sunt fundamentul care a ridicat valoarea acestui blog.

      Daca tu vrei sa stea lumea in fata monitorului ca la poarta 9 inseamna ca ai o problema mare. Critica si comentariile in contradictie nu fac decat sa corecteze si sa arate „rezultanta” directiei in care se deplaseaza gradul de cunoastere si de intelegere al cititorilor.

      De asemenea, daca observi, nu sunt comentarii la articole cu subiecte banale sau din domenii neinteresante. Cititorii comenteaza la cele 5% articole cu adevarat fierbinti.

      Iar in ceea ce priveste ideile tampite „vezi-ti de treaba” sau „daca nu-ti convine, pleaca” sunt COMPLET IMPOTRIVA intentiei blogului – acela de regasire nationala si de lupta impotriva dispersarii fizice si psihice a romanilor.

      Parerea mea este ca ar trebui sa apara chiar TOATE comentariile – numai asa se vede cu adevarat cat de gresit percepem viata trista pe care o traim.

      Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Imi permiti sa iau si eu cuvintul? 🙂
        O sa explic a suta oara, din nou, pentru multi care sunt nou veniti.
        Faptul ca am lasat la liber comentariile, inseamna ca incerc sa aduc un plus de informatie asupra unui articol, prin alte persoane care cunosc mai mult… daca ceva nu este ok sa fie specificat de cel care stie. De aici si pina la injurii asupra mea, blogului, sau celui care a scris, este cale lunga.
        Vrei sa las comentariile care sunt total suburbane adresate mie si blogului? Vrei sa vezi ce „frumos” scriu ungurii si evreii de ramani? Si cei care injura comunismul? Sau altii care fac propaganda pe blogul meu, monarhiei, UE, NATO si sunt de acord cu homosexualii si ma fac in toate felurile? Poate vrei sa citesti si faptul ca multi ma confunda cu un barbat, chiar daca am poza pe blog, si imi recomanda sa-mi fac laba si altele asemanatoare, iar cind spun ca nu am ce, deoarece sunt femeie, imi spun ca mint? O, cite am….

        Si din nou ma repet…daca vroiam discutii interminabile as fi facut un forum sau aveam un articol pe zi. Dar la zecile de articole zilnic, asta ce inseamna? Ca interesul meu este sa cititi cit mai mult.

        ps. daca cumva mai aud pe careva ca scriu cu i din a, il alerg. NU VREAU sa scriu asa. Nu consider necesar…nu ma poate obliga nimeni sa-mi schimb modul de scriere. Toti prapaditii care au invatat dupa’90 altfel, considera gresit sa scrii altfel. NU este gresit, deoarece atunci cind eu am invatat era la fel de bine ca acum. Care e diferenta?

        Si daca esti curios sa vezi citeva mostre de com. asupra mea:

        “Lupul Dacic” e un frustrat, un DOBITOC care are mari complexe de inferioritate, un mascarici care se vede “jucator” pe taramul “Serviciilor”. Comenteza ca orice oligofren despre lucruri pe care nu le intelege, dar “da cu parerea” si deformeaza informatia pentru cresterea “self esteem-ului”. Un rahat – probabil moldovean betziv…

        Sa ne rozi pixul la toti dobitocule. Ups, am vorbit frumos…nu pixul, pula! Sa nepupi in pula boule!

        “Lupule Dacic”, esti un idiot sinistru…si probabil nu esti un “lup Dacic” ci un “coiot Islamist”… Yeap, un coi nu un lup… Vai de capul tau de mascarici…”plin de informatii”…Imaginatia nu tine loc de inteligenta, prostule.

        uite si amenintari:
        daca incurajati terorismul si nu retrageti tot ce ati scris legat de ura fata de alte religi s+ar putea sa va treziti la puscarie.Si va dau un ultim avertisment pentru a nu a avea soarta acestui articol de mai jos
        http://onlinereport.ro/a-felicitat-atentatul-terorist-pe-pagina-sa-de-facebook-ce-risca-acum/


        esti urata , proasta, increzuta , infatuata
        pun pariu ca daca ai copii sigur se drogheaza
        se vede pe fata ta cat de plina esti de tine, de-a dreptul grasa
        udrea e vedeta visurilor tale plus ponta care te-a invatat copy-paste


        citind cele de mai sus mi s-a facut scarba de toti carcotasii antisemiti si antidemocrati care incearca prin toate mijloacele sa induca ura in mintile si sufletul romanilor. Asemenea ineptii cum sunt debitate in articolul de mai sus, ma fac realmente sa-mi fie greata de cei ce gandesc si se manifesta in spiritul hitlerismului modern. Nu meritati nici scuipatul meu intre ochi !!!

        cum ai putut trai asa multi ani fiind asa proasta ? pe bune, esti una din cele mai proaste fiinte pe care le-am auzit vreodata…sper sa mori de leucemie


        bai bolnavi pshihopati ce sunteti nu vedeti ce teroristi arabi sunt si voi vorbiti aiurea si aruncati vina pe mosad idiotilor daca nu era mosadul , bin laden si acuma era viu


        Articol 100% antisemit, Propaganda pro-palestiniana. 100% pentru a manipula oamenii cu informatii false si a trece toata vina catre tabara opusa. Ce este Israelul astazi ? Una din cele mai dezvoltate, mai prospere si mai moderne forme de stat din lume (100% prin munca lor, prin straduinta si prin inteligenta). Ce sunt statele arabe ? Cele mai inapoiate, salbatice si sarace state din lume (100% din religie, manipulare si lene).


        Cine a scris articolul asta cu siguranta nu e o persoana foarte inteligenta.
        Daca nu ar exista un stat islamic in care se intampla zilnic asa ceva, poate cativa oameni ar crede asemenea cretinisme. Blogul asta e o rusine pentru tot ce inseamna presa

        Si astea sunt doar citeva mai inofensive.
        Iti place?

        Apreciază

  26. Raducu spune:

    @Ilie Mersi ca ” te-ai coborat ” , poti urca la loc acum . Cu cat e nivelul de idiotenie mai inalt , cu atat te face sa te simti mai sus si trebuie sa „te” mai cobori din cand in cand ?
    Sau la ce ai facut tu aluzie acolo ?
    1 acest blog este public . Da si ? Nu am spus nu intra pe blog , am spus daca nu-ti convine ce scrie aici si , cand contrazici , nu vii nici tu cu o baza solida de a ta sau vreo dovada , doar contrazici ca ai tu chef , atunci du-te pe ce blog iti convine si vorbeste acolo fara sens.
    2 acest blog accepta comentarii din partea criticilor , da si daca acel critic nu aduce nimic concret doar sta aici si contrazice si contrazice fara nici o baza sau macar vreun argument solid , crezi ca va schimba blogul ? N-au decat sa comenteze , eu am spus doar ” lasa o impresie ” si du-te , pentru ce sa stai sa scrii 10 mesaje , cand nu faci altceva , decat ce ai fi facut si daca lasai doar unul ?? Si daca te uiti la @Alexandru a ajuns de la jignit adminul , la articol si apoi la administratia blogului , el a venit sa contrazica cat poate , pe orice plan poate. Asta iti place tie sa vezi in sectiunea de comentarii ?
    Cititorii comenteaza la cele 5% articole cu adevarat fierbinti , mai omule , am spus eu vreo cuiva care a venit cu vreun argument sa nu mai stea pe aici ? Am spus eu vreo cuiva sa nu comenteze ? Tot ce am spus a fost , daca oricum nu scrie nimic concret , fara o baza , fara nimic si ajunge de la jigniri la comentat cum e administrat blogul , ce rost are sa isi piarda vremea pe aici degeaba ?!
    Si in ceea ce priveste ideile „tampite” , uita-te la exemplele de comentarii pe care ti le-a dat adminul mai sus , ti se pare ca lupta vreounul impotriva dispersarii fizice si psihice a romanilor ? Ai venit si tu , alt destept , cu ” ma cobor , idei tampite” si cuvinte mari , la fel , sa te bagi si tu in seama . Era vorba despre cei care injura , comenteaza fara sens , se iau de admin , de cum e administrat blogul si mai trimit si 10 mesaje , nu unul . Ce vii tu cu ” regasire nationala si lupta impotriva dispersarii” , cand aici e vorba despre mesajele indecente , jignitoare si fara rost ? A trebuit sa arunci si tu niste cuvinte , sa te dai destept „ma cobor” , vai si a fost greu sa ” te cobori ” ? „Te-ai coborat” mult ?

    Apreciază

    • Alexandru spune:

      @Raducu, te-ai blocat pe doua chestii si incepi sa deviezi putin. Arata-mi si mie te rog toate comentariile in care m-am luat de felul cum e administrat blogul?? Si daca tot zici ca m-am luat de „admina”, oare de ce am facut-o dupa ce nu mai aveam nimic cu dansa? Sa fie oare din cauza reply-urilor primite total aiurea?? Incepi usor usor sa te contrazici singur. M-ai pus sa-ti arat unde ai scris tu ca nu vin cu „dovezi solide”, dupaia in comentarii tot aduci vorba despre lucrul asta.. Nu crezi ca ar fi mai bine daca toata discutia asta s-ar oprii? Oricum nu vad nici un rost.

      @Lupul Dacic, ti-as fi intradevar recunoscator daca nu te-ai obosii sa imi raspunzi in vre-un fel.

      Ciao.

      Apreciază

  27. Raducu spune:

    @Alexandru Nu am facut referire la tine in commentul de mai sus decat unde am pus „@Alexandru” plus cand dau un exemplu , nu ma refer doar la acest blog sau la tine , dau un exemplu general pentru ca asta se intampla pe majoritatea blogurilor . Si care ” toate comentariile „? Am spus ca te-ai luat de cum este administrat blogul , nu ca ai facut asta in toate comentariile. Si din nou , nu te mai pune in centrul atentiei , pentru ca daca dau un exemplu sau 7 nu sunt referitoare la tine , unde am facut referire am pus ” @Alexandru „.

    Apreciază

    • Alexandru spune:

      Eu strict la ce ai scris dupa „@Alexandru@” m-am referit. „@Alexandru a ajuns de la jignit adminul , la articol si apoi la administratia blogului , el a venit sa contrazica cat poate , pe orice plan poate. Asta iti place tie sa vezi in sectiunea de comentarii ?”.
      Deci nu ma pun eu in centrul atentiei. Vad ca de fiecare data cand trebuie sa raspunzi la o intrebare te eschivezi si spui cu totul altceva. Am zis si mai sus si ma repet, nu mai e nevoie sa purtam discutii contradictorii, mai ales ca tot tu imi spui ca nu-si au rostul. Te-am inteles, nu-ti plac „hateri” care nu sunt neaparat de aceeasi parere si contrazic toti oamenii de pe blog, dar nu devenii si tu unul din „noi”. Daca nu ai ceva de spus despre articol eu zic ca nu are rost sa tot lasi reply-uri tuturor care nu-s de acord.

      Ciao.

      P.S. Am asa un feeling ca daca ne-am vedea fata in fata, toata treaba asta nu ar mai avea rost si am rade copios pe cat ne-am contrazis aici.

      Apreciază

  28. Raducu spune:

    @Alexandru opri,obosi, vreun,intr-adevar

    Apreciază

  29. Raducu spune:

    Pai depinde unde stai in Austria , eu stau in Germania , poate stam la vreo 200 de km departare si ne vedem la Kufstein sa vorbim la o bere despre ce se intampla aici :))

    Apreciază

  30. Raducu spune:

    Da , da-mi un email . De curiozitate , unde in Austria esti ?

    Apreciază

  31. Raducu spune:

    Si al meu e valabil . E departe Linz oricum , eu stau la vreo 80 de km de Münich , Ingolstadt . Ar trebui sa facem o intalnire undeva la ” mijloc ” si cu lupoaica . Bem ceva si facem o conferinta :)) , ar fi interesant haha :))) . Amuzant oricum , cum a trecut de la contraziceri , „hateri”, la prietenie , la poate ne gasim la o bere sa vorbim normal fata in fata. Oricum daca tot spui ca ajungi prin Germania din cand in cand , lasa-mi um enail , cine stie poate suntem prin aceeasi zona la monentul respectiv. Eu nu ajung in Austria decat daca vin spre RO , ceea ce nu prea fac .

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Daca vii acasa, bem 🙂
      Toti suntem prieteni, doar ca nu ne cunoastem. Asa e romanul…intii are gura mare si dupa aia isi pune sufletul pe tava. Nasol e ca asta au speculat toate javrele straine in istorie, iar noi pentru firea noastra buna, am avut numai de pierdut.

      Apreciază

  32. Va dati crestini si va bateti cu pumnul in piept care e mai crestin dintre voi, dar niciunul nu l-a inteles pe Dumnezeu, pentru asta veti da scoteala, fericiti cei ce sufera in aceasta viata caci iertarea e a lor. Am uitat sa fim oameni si ne batem ca prostii iar pamantul nostru seaca pentru ca noi nu avem timp sa caram apa sa ne udam rasadurile dar avem destul timp sa ne scoatem ochii. Stiti de ce supravietuieste ura? Pentru noi o tinem in viata, ne intereseaza ce face vecinul in timp ce curtea noastra sta in balarii, iar apoi ne plangem ca e naspa la noi in curte. Daca ne-am umple timpul cu lucruri frumoase, lucrurile rele nu au cum sa intre in viata noastra pentru ca nu mai au loc. De vina suntem toti ca ii bagam in seama pe nebuni in loc sa spunem „Doamne iarta-i pe pacatosii tai impreuna cu mine!” si sa iti vezi de viata ta.
    Nu traim sub egida „daca vecinului meu ii este bine, atunci si mie imi va fi bine” , vrem neaparat sa moara capra lui, sa vina la noi sa ia lapte. Nu ne multumim cu ce avem si intindem mana spre poama altuia, poama din pomul pe care omul acela l-a sadit, l-a ingrijit, l-a udat si i-a asteptat cu drag prima poama pe care noi am luat-o, am gustat-o si pentru ca nu stiam ca e inca cruda am zis ca e acra si am aruncat-o! Poama aceasta e omenia, si are ca nutrienti iubirea, respectul, munca, daruinta, iertarea, intelegerea si intelepciunea, dar noi o strivim inca din floare, e frumoasa si e firesc sa stea in vaza pe biroul domnului/doamnei director, in loc sa rodeasca. Trist foarte trist!

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      A suferi in viata asta nu e nici o fericire. Prosti sunt aia care cred biserica care spune ca e bine. Bine pentru fraieri, iar ei o duc excelent.
      Nu te iarta nimeni ca ai fost prost si nu te-ai bucurat de viata care ti s-a dat. Doar ca a te bucura, nu inseamna sa faci rau in jurul tau. In rest esti liber….D-zeu te-a lasat liber, doar religia iti spune ca a suferi e ok.
      Nu exista pacate/pacatosi, ci doar experienta vietii. Nimeni nu te judeca pentru cum iti traiesti viata, nici aici, nici dincolo.

      Apreciază

  33. dflorin78 spune:

    De ce presa din Romania, cea mai mizerabila si vanduta din Europa, nu va spune ca in urma cu doua zile Parlamentul francez a votat in favoarea independentei Palestinei?

    Presa ro. a scris despre acest lucru: http://www.evz.ro/franta-a-recunoscut-palestina-este-a-doua-tara-care-recunoaste-acest-stat.html Franța a recunoscut Palestina. Reacția Israelului după votul parlamentarilor francezi
    Autor: Otilia Luca | marţi, 02 decembrie 2014

    De ce nu va spun ca Hollande a decis sa livreze arme catre Rusia lui Putin si se pare ca a intors spatele Statelor Unite?
    http://www.agerpres.ro/views/site/pages/content/searchResults.html?q=mistral N-a mai luat nicio decizie pe la spatele SUA!

    Dmitri Rogozin: Semnarea contractului privind cumpărarea de nave Mistral a fost o eroare

    Putin speră că Rusia va primi banii înapoi dacă Franța nu-i va livra navele Mistral

    Rusia va acționa Franța în justiție dacă nu va primi nava din clasa Mistral (Ministerul Apărării rus)

    Scandalul Mistral: Franța a demonstrat că ”respectă” valorile occidentale (ministrul polonez al apărării)

    http://adevarul.ro/cauta/?terms=Mistral
    2 Jan 2015, 04:59
    Jean-Yves Le Drian: Franţa aşteaptă un armistiţiu respectat în Ucraina pentru livrarea navelor Mistral Rusiei

    15 Nov 2014, 03:02
    Premierul francez: Nimeni nu va dicta poziţia Franţei în privinţa livrării navelor Mistral

    Apreciază

  34. Radu spune:

    am scris recent un articol interesant adresat paranoicilor
    http://www.radualbu.ro/blog/dam-bombe-si-cerem-in-schimb-apa-potabila

    Apreciază

  35. ionut spune:

    eu nu inteleg ceva: daca in ala din strada se trage cu gloante oarbe,de ce a murit? de la zgomot????

    Apreciază

Lasă un răspuns

