Ce bombe alimentare le pregăteşte Carrefour clienţilor


Retailerul francez Carrefour, prezent şi în România, a anunţat că va prelungi termenul de valabilitate pentru produsele alimentare vândute sub marcă proprie, în Franţa. Acţiunea se înscrie în politica europeană a companiei de a reduce risipa alimentară.

Carrefour va prelungi termenele de valabilitate pentru 350 de produse marcă proprie vândute în reţeaua sa de magazine din Franţa, potrivit presei de specialitate din Hexagon. Este vorba atât despre datele limită de expirare, cât şi despre perioadele de consum optim, mai cunoscute publicului român prin sintagma „a se consuma de preferinţă până la”.

Această măsură face parte din planul mai vechi al Carrefour de reducere a rispiei de alimente, de altfel o preocupare la nivelul întregii Uniuni Europene. Astfel, Carrefour a anunţat o extindere a perioadelor de consum optim pentru 135 de produse alimentare din zona de băcănie din magazine, pentru produse de tipul cerealelor, orezului, fructelor uscate sau compoturilor. Mai mult, pentru alte 50 de produse, porintre care zahăr, sare sau oţet, termenul de consum optim va dispărea efectiv de pe etichetă.

Carrefour va extinde, de asemenea, termenul de valabilitate pentru 165 de produse din sectorul de produse proaspete, pe motiv că actualele perioade sunt mult prea mici iar alimentele pot rezista mult mai mult decât scrie acum pe etichete. Ca exemplu: termenul de valabilitate pentru iaurturi va fi extins de la 7 la 10 zile.
Retailerul francez a luat aceste măsuri ca urmare a dezbaterilor apărute în Franţa referitoare la stoparea risipei de alimente. „Carrefour propune o dezbatere reală, în cel mai scurt timp, mai ales cu asociaţiile de consumatori, pentru a identifica cele mai bune practici în acest domeniu” arată compania.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 173 de magazine dintre care 27 hipermarketuri ‘Carrefour’, 92 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 9 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: http://www.Carrefour- Online.ro.
http://www.economica.net/

Reclame
Acest articol a fost publicat în ALIMENTATIE(sistem). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.