O companie americană și-a lansat pagina de facebook în România cu o imagine în care își bate joc de Monumentul Eroilor Revoluției din 1989


O companie americană și-a lansat pagina de facebook în România cu o imagine în care își bate joc de Monumentul Eroilor Revoluției din 1989

Compania americană Doritos și-a lansat pagina de facebook în România, folosind o imagine care a stârnit supărarea utilizatorilor.

Brandul american a utilizat o imagine trucată, în care pe monumentul închinat eroilor din 1989 au pus un chips.

În urma mesajelor postate de utilizatori, compania a retras imaginea și mai târziu și-a cerut scuze.”Dragii nostri, ne cerem scuze pentru asocierea nepotrivita pe care am facut-o recent pe pagina noastra de Facebook. Prin aceasta actiune nu am dorit sa lezam pe nimeni. Doritos este un brand fun si indraznet, iar postarea noastra a dorit sa ilustreze spiritul sau neconventional. Ne cerem scuze tuturor celor lezati de imaginea postata, si vrem sa va asiguram ca nu am intentionat sa ranim pe nimeni”, au scris ei.

Anul trecut, o companie a promovat o serie de teste pentru depistarea bolilor cu transmitere sexuală folosind imaginea lui Mihai Eminescu.

http://www.activenews.ro/

Reclame
Acest articol a fost publicat în ROMANIA(jignita). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.