S.U.A., jos „mâna” de pe România (V)


S.U.A., jos „mâna” de pe România! (IV)

S.U.A., jos „mâna” de pe România (III)

S.U.A., jos „mâna” de pe România! (II)

S.U.A., JOS „MÂNA” DE PE ROMÂNIA! (I)

3

  Justiţia „Ticăloşii noştri fiind, în speţă, yesmenii Washingtonului care au trădat şi România, neapărându-i interesele, şi America, încurajându-i nebuniile… […] 

Justiţia

Ticăloşii noştri fiind, în speţă, yesmenii Washingtonului care au trădat şi România, neapărându-i interesele, şi America, încurajându-i nebuniile… În primul caz, efectul pervers a fost acela că puterea judecătorească a fost delegitimată (o Justiţie în afara controlului democratic este nelegitimă), autoritatea judiciară s-a transformat în regim politic autoritar – justiţiarist … iar statul de drept a devenit un stat poliţienesc (condus de acea parte a serviciilor secrete care au acceptat să redevină poliţie politică). În cazul din urmă, implicarea partizană în competiţia internă românească a decredibilizat în ochii românilor politica externă americană faţă de România (…) Dl. Biden Joseph (vicepreşedintele S.U.A. – n.a.) a venit în România să ne explice cum corupţia trebuie combătută cu orice preţ – se subînţelegea, inclusiv cu preţul sacrificării democraţiei şi a libertăţilor individuale – întrucât ea joacă în favoarea geo-politicii ruseşti (…) Câtă vreme Justiţia politizată nu a mai distins între cinstiţi şi corupţi, ci numai între politicienii Puterii şi cei ai Opoziţiei între suveranişti şi internaţionalişti, între pro-occidentali şi pro-ruşi, între europenişti şi atlantişti, respectul legii a rămas fără motivare (…) Aşa se face că, în ultimii ani, în ciuda unei impresionante coregrafii justiţiare şi a unei telejustiţii agresive, corupţia a crescut. Aceasta a afectat şi buna guvernare” ( A. Severin, fost ministru de externe).

Dacă în partidele politice sunt şi infractori, cum sunt de altfel în mai toate domeniile, aceasta nu înseamnă că partidele ar trebui desfiinţate! Şi totuşi, aruncând praf în ochii populaţiei, globaliştii vin cupretextul corupţiei şi, încercând să-i ia poporului dreptul democratic de a fi reprezentat de partide, îşi propun să instituie noi reguli („apolitice”) de numire în funcţii şi să dea astfel o lovitură de moarte drepturilor şi libertăţilor civile. Jocul acesta periculos, de aservire a Justiţiei la interesele globaliste, are loc şi în România, cu precădere după anul 2005 când unii oficiali ai S.U.A. şi-au permis să pună mâna pe România călcând în picioare demnitatea magistraţilor români şi impunând la conducere pe filoamericanii D. Morar (la D.N.A., în 2005), L.C. Köveşi (la Parchetul General, în 2006) şi, evident, pe „naşul” Băsescu (la Preşedinţie, în 2012). Astfel, s-a ajuns în situaţia ca S.U.A., prin acţiuni deliberate de delegitimizare şi decredibilizare a Justiţiei româneşti, să sfideze principiul concurenţei şi să intervină în numirea în funcţii (după ce un senator american a recomandat ambasadorului actual Klemm să o sprijine pe Köveşi, despre care Presa susţine că ar avea cetăţenie americană, un fost înalt demnitar român sublinia că „presupuşii corupţi ai S.U.A. susţin pe presupuşii luptători împotriva corupţiei din România”), să le ofere unor procurori români „protecţie specială” prin acordarea cetăţeniei americane (în acest sens, fostul ministru de externe Severin conchidea: „dacă este aşa, înseamnă că urmărirea penală a unor cetăţeni români se realizează de către cetăţeni americani… Situaţia devine cu deosebire gravă atunci când cercetarea penală se referă la lideri politici români”), să influenţeze Justiţia română (preşedintelui C.S.J., S.Moisescu, i s-a cerut în S.U.A. renunţarea la reabilitarea lui Ion Antonescu, iar fostul ambasador american Taubman a intervenit la D.N.A., în 2005, pentru blocarea dosarelor penale ce lezau interesele israelienilor în cazul Hotelului Bucureşti), să ghideze activitatea D.N.A. (unde există şi un birou special amenajat al F.B.I.), să confere unor magistraţi statute publice privilegiate (declaraţii oficiale de susţinere, invitaţii la dineuri speciale etc), substituirea autorităţii judiciare (în loc ca fiul ambasadorului american în România să fie arestat de autorităţile noastre, pentru că la 4 martie 2004 conducea maşina care l-a accidentat mortal pe artistul român Teo Peter, acesta a fost scos imediat din ţară şi ulterior Justiţia S.U.A. i-a înlăturat acuzaţia de omor din culpă)…

Ingerinţele în cauză, sugestive ca să ne facem o imagine despre politizarea Justiţiei şi folosirea acesteia ca instrument de executare a legilor globaliste, constituie atât un afront grosolan pe care S.U.A. îl aduc „statului de drept” din România, cetăţenilor români, cât şi un început istoric de a-i „mătura” pe antiglobalişti, cu forţa legii, din calea instaurării devastatoare a noii mondiale

S.R.I.

Niciodată, nici un preşedinte postceauşist, nu a lăsat să se înţeleagă că, dincolo de puterea legitimă, ar mai exista încă o putere, nelegitimă, care decide (sub controlul S.U.A. în numele „parteneriatului strategic”) o mare parte din măsurile importante ce se iau în numele Statului Român! Ce înseamnă aceasta? Înseamnă că o „armată”de slugi „din umbră”, la care sunt înregimentaţi magistraţi, politicieni şi ziarişti selectaţi „pe sprânceană”, este dispusă să interpreteze (hiperdemocratic) „sceneta” macabră a infestării mentalului naţional cu iluzia că am avea cu toţii vreo relevanţă în cadrul constituţional conceput „la vedere”! Serviciile în speţă, aduse cu zel inconştient de persoane corupte sau coruptibile, sunt făcute bineînţeles în detrimentul intereselor României şi, de aceea, dacă vrem să înţelegem care ar fi cauzele degenerării calităţii vieţii noastre, ar fi necesar să ne întrebăm cum de se explică imixtiunea S.R.I. în controlul politicii interne, aspect deconspirat de ziarul Naţional, la 7 mai 2013, unde ni se atrăgea atenţia că „partenerii” administraţiei S.U.A., interesaţi să favorizeze o firmă americană care să ne degreveze de importante zăcăminte de petrol şi gaze naturale din apele teritoriale ale României, stau la baza cererii C.I.A. ca S.R.I. „să asigure sub orice formă un climat de stabilitate politică în ţară”! Acest amestec al S.R.I., cunoscut nouă şi din tandemul făcut cu D.N.A. numai într-o anumită direcţie de anticorupţie, este lesne de înţeles dacă luăm în calcul atât ceea ce ne dezvăluia E. Snowden, referitor la subordonarea serviciilor secrete româneşti faţă de „partenerii” americani, cât şi informaţiile Presei despre faptul că semnatarul afacerii dubioase cu fregatele englezeşti (G.C. Maior, fost şef al S.R.I.) şi ofiţerul implicat în afacerea cu jurnaliştii români răpiţi în Irak (F. Coldea, actual adjunct al S.R.I.) s-ar afla sub acoperire C.I.A. din 2006! Replierea S.R.I., în noua arhitectură globală, intră în acest scenariu strategic care a stat la baza, în 1989, conlucrării marilor servicii secrete în noua ordine trasată la Yalta de preşedintele american Bush (fost şef al C.I.A.) şi preşedintele sovietic Gorbaciov (fost şef al K.G.B.)…

                                                                                                    Prof. Costel NEACȘU

http://www.justitiarul.ro/

Acest articol a fost publicat în ROMANIA DISTRUSA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s