Anunt


Stiu ca am lipsit, doar ca imi pare extrem de rau dar vechiul model de blog nu mai poate continua.

Asa ca voi toti am si eu o viata, voi posta in fiecare zi cite ceva dar s-a terminat cu politica si multe subiecte actuale internatinoale. 

Subiectele in engleza au disparut, chiar cel de la care le luam, a incetat sa le mai afiseze.

Oricum sunt 40.000 de articole pe blog, deci e o biblioteca, aveti ce citi ani de zile de acum.

Sa fim sanatosi si sa avem rabdare pentru a ne recupera tara si identitatea dacica. Chiar daca nu voi mai posta cum a fost pina acum, sunt aici 🙂

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Anunt

  1. A.D. spune:

    Banuim ca stim.

    Te-ai vazut „fata-n fata” cu Democratia: si ea tot ochi albastri are ?

    Oricum, ai facut treaba buna: ai reusit sa deranjezi, asa ca au trebuit sa iti aminteasca de propria ta viata („chiar nu o mai vrei ?”, te-or fi intrebat …).

    Exact in acelasi timp, cel care posta in engleza si-a amintit ca are si el o viata – si ca inca tine la ea. Atunci de ce nu postati direct adresele textelor in engleza, sa mearga Democratia si acolo sa le aminteasca si lor ca „au o viata” ?

    De fiecare data cand am „recuperat” ceva a fost dupa un razboi-monstru – pentru „recuperarea” din ’89 ni s-a dat un „avans” (inainte de plata), ca in mai 1877.

    Oricum, ma bucur daca cineva chiar s-a ingrijorat pentru viata ta. Ai facut treaba buna. Bucura-te de viata; iar cand ai timp, priveste de aproape romanii pe care ai incercat sa-i salvezi. Sunt iubitori de democratie.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Nu e nici pe departe ce spui. Nimeni nu m-a speriat cu nimic in toti anii astia. Doar cite unii pe aici cu amenintari.Daca am terminat e pentru ca nu mai pot fizic. Toti avem 24 de ore ziua si in anii astia mi-am oferit din timpul meu multe ore pe zi, zi de zi. Acum pe bune, trebuie sa ies la pesnie tot cu blogul?
      Cei care trebuiau sa fie treziti au facut-o si vor veni si altii care vor citi zecile de mii de articole. Asa cum am spus, nu plec dar voi publica cite ceva usor si despre daci, istorie, manipulare, etc., dar nu va mai fi ceva cu program si ca un cotidian asa cum a fost. Si pe mine ma mira ca Valah a disparut si el dupa mine. Eu chiar nu am stiut pina acum citeva zile pentru ca nu am mai intrat. Nu stiu nimic de el.
      A.D. stai linistit ca in caz de ceva mare si de amploare blogul se deschide instant…tu crezi ca eu chiar plec cu totul? 🙂

      Apreciază

      • mos lulu spune:

        ; )) Valah traieste precum ai sa vezi! Mai degraba a uitat sa scrie pe bloaga …vacantaaa de varaaa…care nu rimeza cu franta! Si n ai voi sa te retragi atat timp cat n ai urmasi tu…valah si alti ! Ai sanatate si virtute!

        Apreciază

  2. Liliana Murarescu spune:

    Pacat, mare pacat. Tot ce e bun dispare incetul cu incetul. Mi-ati bucurat sufletul multi ani si primul lucru pe care il faceam la desteptate era sa deschid calculatorul si sa citesc cu nesat ultimile articole. Va respect decizia, dar nu pot sa spun ca ma impac cu ea. Poate ca va veni timpul cand tot ce impartaseati cu noi, cititorii, va sta sa izbucneasca la suprafata ca un foc de artificii. Astept acel foc, care va va elibera si care ne va da noua abonatilor fideli, sansa de a ne imbogati cunostiintele.

    Pe 23 iulie 2016, 17:41, Lupul Dacic a scris:

    > Lupul Dacic posted: „Stiu ca am lipsit, doar ca imi pare extrem de rau dar > vechiul model de blog nu mai poate continua. Asa ca voi toti am si eu o > viata, voi posta in fiecare zi cite ceva dar s-a terminat cu politica si > multe subiecte actuale internatinoale. Subiectele” >

    Apreciază

  3. 1traducator spune:

    Cei care te-au citit si li s-a parut interesant ce au citit, vor continua sa-ti citeasca blogul si de acum incolo. Mult succes in „viata reala” si sper ca aceasta sa nu te acapareze intr-atat incat sa lasi blogul orfan de postari :). Multumiri pentru cele postate pana acum.

    Apreciază

  4. Cami spune:

    Multumesc pentru tot – asa este#####viata personala este importanta

    Apreciază

  5. Elena Cristea spune:

    Multumesc pentru postarile de care am avut parte, noroc in viata personala si sper sa te ti de cuvant, atunci cand va fi ceva sa fi prezent
    .

    Apreciază

  6. arunca saturn spune:

    Doamne ajuta-ne, asa sa fir amin !

    Apreciază

  7. TILI spune:

    MULTA FANTEZIE PREA MULTA FARA BAZE ISTORICE SI CERCETARI ARHEOLOGICE. SCOP ATINS BANI LUATI OAMENI PROSTITI

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Daca esti beat, scrie in alta parte 🙂
      Cind vei invata sa citesti corect pe un blog si sa si rationezi, atunci e ok sa-ti dai cu parerea.
      Bani….iti doresc dint tot sufletul ca exact citi bani am facut eu cu blogul, sa ai parte tu toata viata, dar numai de ei, vrei?
      Cite despre cercetari, pai asta te las pe tine sa faci, poate asa inveti sa gindesti, facem?

      Apreciază

Lasă un răspuns

