Oameni… Am mai rămas puţini pentru că ceilalţi au uitat să iubească.


  Oameni… Am mai rămas puţini pentru că ceilalţi au uitat să iubească. Sau poate ceilalţi n-au ştiut niciodată cum e să iubeşti, cum e să-ţi deschizi sufletul în faţa unei persoane care înţelege sau care, chiar dacă nu înţelege, încearcă şi ascultă. Şi… Poate că unii au iubit cândva prea mult, dar iubirea neîmplinită, oamenii egoişti şi indiferenţi, dezamăgirile şi rănile, i-au făcut să devină reci şi aparent goi pe interior, i-au făcut să pară de piatră şi imposibil de determinat să iubească… Oamenii nu mai sunt oameni pentru că îşi refuză dreptul la fericire refuzând să îşi asume câteva riscuri frumoase pe care viaţa ne impune să ni le asumăm. Trebuie să riscăm să fim răniţi, iubind, dacă vrem să fim fericiţi. Trebuie să riscăm să fim trădaţi, acordând încredere, dacă vrem să avem alături de noi oameni pe care să ne putem baza. Trebuie să riscăm să regretăm că am făcut ceva, cândva, într-un moment de nebunie, mai mult sau puţin, dacă nu vrem să regretăm altcândva că nu am făcut acel ceva, că n-am riscat şi că n-am trăit clipa aşa cum ar fi fost ideal să fie ea trăită. 

                                        Am mai rămas puţini oameni printre oameni pentru că ceilalţi nu mai vor să fie naivi şi să îşi lase sufletul să le răzbată pe chip, în priviri, în ceea ce fac. Iubirea ne face să fim oameni frumoşi, deşi uneori ne răneşte profund şi ne lasă cu sufletul gol. Asta e diferenţa între oamenii puternici şi cei slabi, cei puternici aleg să aibă încredere în ceilalţi, deşi ştiu că ar putea fi răniţi. Asta e diferenţa între oamenii frumoşi şi ceilalţi, ei nu se lasă descurajaţi de o dezamăgire, două, trei sau o sută. Am mai rămas puţini oameni pentru că ceilalţi se ascund şi nu mai vor să caute pe nimeni, de teama de a nu fi răniţi şi mai tare, însă aşteapă atât de mult să fie găsiţi, iubiţi, vindecaţi…

http://damadetrefla.com/

Acest articol a fost publicat în VIATA INTERIOARA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

