Dacă nu mă vei iubi, n-am să-ţi cer să mă iubeşti.


Dacă nu mă vei respecta, n-am să vreau să mă respecţi. Dacă voi renunţa la tine, să nu te miri. Sunt lucruri în viaţă care nu se cer şi nu se aşteaptă. Iubirea nu se cere. Respectul nu se aşteaptă. Oamenii care chiar te iubesc, păi te iubesc şi punct!

 Dacă nu mă vei iubi, n-am să-ţi cer să mă iubeşti. Nimeni nu merită să i se cerşească iubirea… Nimeni nu merită să cerşească iubirea. Şi chiar dacă am să te iubesc eu până la cer, înapoi şi tot aşa de alte câteva ori, tot n-am să-ţi cer să mă iubeşti pentru că sunt prea demnă, iar dezamăgirile m-au ajutat să înţeleg că oamenii care te iubesc nu te lasă să le aştepţi iubirea prea mult sau chiar deloc. Sunt prea hotorâtă să fiu fericită lângă bărbatul potrivit ca să mai vreau să pierd timp cu cei care oferă doar aşteptări şi amăgiri.

                                         Dacă nu mă vei respecta, n-am să vreau să mă respecţi. Nici ca om, nici ca femeie şi nici măcar ca suflet. Pentru că nu vei putea. Pentru că nu vei şti şi nu vei vrea. Pentru că nu voi avea nevoie de un astfel de respect. Am învăţat că asta nu am voie să-i cer unui om. Am învăţat că, la fel ca iubirea, respectul vine din suflet, îl simţi şi abia mai apoi poţi să-l oferi, aşa că n-am să-ţi cer nici asta.

                                         De fapt eu n-am să-ţi cer nimic, deşi probabil îmi voi dori undeva adânc în sufletul meu să faci toate astea, însă oamenii sunt liberi. Oamenii sunt liberi să iubească pe cine vor, de asta n-am să-ţi cer iubire dacă nu mi-o vei promite. Oamenii sunt liberi să înţeleagă, să asculte, să respecte, să mângâie şi să vindece pe cine vor ei, aşa că n-am să-ţi cer nimic dacă n-ai să-mi promiţi nimic şi n-ai să mă amăgeşti.

                                         Dacă nu mă vei iubi, n-am să-ţi cer să mă iubeşti. Dacă nu mă vei respecta, n-am să vreau să mă respecţi. Dacă voi renunţa la tine, să nu te miri. Sunt lucruri în viaţă care nu se cer şi nu se aşteaptă. Iubirea nu se cere. Respectul nu se aşteaptă. Oamenii care chiar te iubesc, păi te iubesc şi punct!

http://damadetrefla.com/

Acest articol a fost publicat în SEX - FAMILIE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

