Cum crează Presa Occidentală Știri Negative despre România. George Buhnici, fost reporter la Pro TV: „Caută exemplul negativ. Șefii nu vor reportaje despre frumusețile românești”


 

George Buhnici, fost reporter la Pro TV – Despre cum crează Presa Occidentală știri negativă despre România

Când nu îți iese investigația cu traficanții din Balcani, ce faci? Dacă ești jurnalist Sky News scoți banul și o rezolvi?

1. La câtă investigație mai știu și eu, niciun traficant, oricât de fraier, nu stă la cameră în fața unui jurnalist. Iar traficanții adevărați nu prea sunt fraieri.

2. Și eu am fost fixer (omul bun la toate) pentru jurnaliști străini. Atunci când vin în România, marea majoritate a nemților, britanicilor și francezilor caută exemplul negativ ca să dea lovitura acasă.

Șefii nu vor reportaje despre frumusețile românești, că nu fac audiență și nu prea filmează în orașe.

Ați observat ca la televiziunile străine se văd mai ales sate sărace de la noi? În cazul meu trebuia sa găsesc neapărat orfelinate nenorocite cu copii chinuiți. Banii erau buni în 2006, înainte de intrarea în UE, dar am făcut ce ar fi trebuit să facă toți colegii mei sau alți fixeri de ocazie. Am văzut dincolo de mia de euro

sursa: Buhnici – pagina sa de faceboook

http://www.fluierul.ro/

Acest articol a fost publicat în ROMANIA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

