BANCURI


* În Ardeal, el și ea în noaptea nunții:
– Draga mea, vrei mai întâi una mică?
– Văleu, ai două?

* Pe-un deal, Vasile lucra. Deodată se aude un strigăt de pe alt deal.
– Vasileee!!!
– Da, măăă!
– Tu ești, măăă!?
– Da, măăă…
– Bine, măăă!… credeam că m-o mințit nevastă-ta că-i singură!

* – Costică, tu de ce nu faci afaceri cu Ionescu?
– Nu pot.
– De ce?
– A fost logodit cu prima mea nevastă!
– Și?
– Nu pot intra în afaceri cu unul mai inteligent ca mine!

* Patronul unei întreprinderi se hotărăște să meargă să facă o vizită neanunțată muncitorilor, să verifice cum lucrează aceștia. Plimbându-se pe șantier, vede la un moment dat un tânăr care fuma tacticos la umbra unui pom, rezemat comod de trunchiul copacului. Văzând că tânărul nu se sinchisește de apariția lui, patronul se apropie de el și îl întreabă:
– Cu cât ești tu plătit pe lună?
– Cu 100 de euro, răspunde băiatul.
– Uite, îți dau 100 de euro, dar cară-te și să nu te mai văd pe aici!
Tânărul ia banii și pleacă. Nervos, patronul îl cheamă pe șeful de șantier și îl întreabă:
– De cât timp lucra leneșul ăsta în firma mea?
– A, băiatul acela? Nu lucra aici! Venea doar să ne aducă pizza!

* – Ascultă-mă pe mine, Nae, ca să fii fericit în viață trebuie să ai o sănătate de fier și un serviciu bun.
– Bulă, tu ești fericit?
– Sigur că da, sunt sănătos tun, iar nevastă-mea are un serviciu bun!

* – De câte ori ne certăm, tu ești foarte calmă. Cum reușești?
– Mă duc să spăl vasul de toaletă.
– Și te calmează asta?
– Da, pentru că îl spăl cu periuța ta de dinți!

* Ploua torențial. Un bețiv se împiedică și cade într-una dintre multele și marile băltoace de pe trotuar. Cineva, văzând incidentul, în dorința de a-l ajuta, vrea să-l ridice pe caldarâm. Bețivul însă protestează vehement:
– Lăsați-mă pe mine! Eu știu să înot! Salvați mai întâi femeile și copiii!

* – Medicul meu de familie a insistat să mă vedeți, îi spune Bulă psihiatrului. Dumnezeu știe de ce! Sunt fericit în căsătorie, sigur pe meserie, am mulți prieteni și n-am necazuri.
– Hm!, zice doctorul, luând o rețetă. Și de mult sunteți așa?

* Maria și Ioana stau de vorbă:
– Cred că soțul meu mă înșală, zice Maria.
– De ce crezi asta?
– Nu mă mai bate de trei săptămâni!…

* Nu vă fie frică de femeile deștepte. Și pe ele le prostește dragostea!

* Bulă e foarte supărat că și-a pierdut umbrela și nu-și amintește unde a lăsat-o. Un prieten îl întreabă:
– Când ai observat că n-o mai ai?
– Păi, când a încetat ploaia și am vrut s-o închid!

* Un medic mergea spre București. La un moment dat, în plin câmp, mașina i se defectează. O trage pe dreapta și începe să facă cu mâna la alte mașini, poate îl ajută cineva.
Nu a oprit nimeni, dar după mai mult timp, oprește un tractor.
– Ce s-a întâmplat, domnule?, întrebă tractoristul.
– S-a defectat și nu mă pricep.
Se uită tractoristul puțin la motor și îl repară. Medicul, în culmea bucuriei, îl servește pe tractorist cu un Kent. Acesta se uită lung și la medic și la țigări și exclamă:
– Prost-prost colega, dar fumezi țigări bune!

* Studentul se întoarce de la examen, părinții îl asaltează:
– Hai spune, cum a fost?
– Nimic deosebit, numai că examinatorul s-a nimerit să fie o persoană foarte credincioasă. După fiecare frază zisă de mine, ridica ochii spre cer și repeta:
– Doamne ferește!

* Dacă vrei să schimbi lumea, fă-o când ești burlac. După căsătorie nu vei mai putea schimba nici canalul tv.

https://racoltapetru6.wordpress.com

Acest articol a fost publicat în BANCI-FMI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

