Aș fugi în sufletul tău


Aș fugi de lumea toată,
Prea mă doare că respir…
Într-o dragoste curată
M-aș preface-n trandafir.

Aș fugi doar lângă tine,
Primăvara ne-ar găsi,
Mai știi când erai cu mine
Și-nvățam a ne iubi?

Unde-am mai putea fugi?
Poate că-ntr-o amintire,
Printre file-n poezii,
Vom găsi… ceva iubire.

Aş fugi chiar şi de mine,
Pentr-o dragoste… a mea,
Niciun vis nu m-ar reține
Pentru-a trece clipa grea.

Într-o lume fără viață,
Fără urmă de speranță,
Ce-a uitat să dăruiască
Şi mai mult… ca să iubească.

Unde-am mai putea fugi
Spre-a trăi liberi sub soare,
Pe un drum către a fi
Fără tot ce, astăzi, doare?

Aș fugi-n sufletul tău
Și de mână, eu te-aș ține,
Să uităm de tot ce-i rău
Sunt a ta… ești lângă mine.

– voce Daniel Nemeş

Acest articol a fost publicat în SUFLET-INIMA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Aș fugi în sufletul tău

  1. Nelu Puiu spune:

    ,, Pribeag prin serile târzii
    Din toamna-mi vieţii obosite,
    Cu ochii plânşi de gânduri triste,
    Te-aştept să vii ! Te-aştept să vii ! „

    Apreciază

  2. Nelu Puiu spune:

    Variantă de răspuns la ,, Aş fugi în sufletul tău ”

    ,,Pribeag prin serile târzii,
    Cu ochii plânşi de gânduri triste,
    Nutresc speranţe fanteziste !
    De ce nu-mi vii ? De ce nu-mi vii ? „

    Apreciază

Lasă un răspuns

