,,Sunt un bărbat demn. Sunt un adevărat domn.


Ştiu să iubesc, să respect, să am încredere. Totul datorită ei, cea pe care n-am iubit-o atât cât merita, cea pe care n-am respectat-o, cea în care nu am avut încredere.”

,,Sunt un bărbat aşa cum multe îşi doresc şi fac uz de modestie în acest moment. Sunt demn şi am maniere, nu mi-e ruşine să-i deschid uşa, aşa cum merită o doamnă, nu mă sfiesc să-i fac complimente în auzul tuturor pentru că fiecare femeie merită să primească un compliment capabil să-i facă ziua mai bună, nu mă jenez să le arăt tuturor puţin din viaţa noastră de cuplu, nu mi-e jenă să o sărut în public şi să o ţin de mână ca un adolescent pentru că femeia nu-şi doreşte un bărbat care să strige în gura mare că pe fruntea ei e pus numele lui, dar are nevoie să ştie că el e mândru de ea, că o iubeşte şi că nu îi e teamă să le arate şi celorlalţi că ea îl face fericit cu adevărat. 

                                  Ştiu să iubesc o femeie aşa cum vrea ea să fie iubită, deşi nici ea nu ştie cum vrea să fie iubită. Femeia e datoare să ofere totul în dragoste, iar bărbatul e obligat să ofere măcar pe jumătate pentru ca ea să fie de două ori mai fericită decât el. Am încredere în ea, în femeia pe care o strâng noaptea în braţe, în femeia alături de care îmi beau cafeaua dimineaţa, în femeia al cărei chip îmi odihneşte privirile obosite. 

                                  Cred că sunt un bărbat care poate face fericite multe femei, dar la ce bun dacă preţul pe care l-am plătit ca să devin un astfel de bărbat a fost să o pierd pe ea, poate cea care merita cel mai mult să fiu domn, să fiu demn, să o iubesc, să o respect, să am încredere, să o ascult, să o înţeleg, să-i fiu, să-i tac, s-o liniştesc şi încă o dată să o iubesc? La ce bun să devin bărbatul perfect pentru ea dacă ea nu mai poate şi nu mai vrea să fie lângă mine? Sunt oameni care ne învaţă să fim cei mai buni, ne arată calea, ne împing de la spate, iar noi facem atât de multe greşeli încât ei pleacă şi ne lasă în urmă… Şi oricât de buni am deveni, nu putem să-i ajungem din urmă ca să-i facem mândrii de noi… Nu pot să o mai fac să fie mândră de mine, deşi ştiu foarte bine că ar fi.

                                  Sunt un bărbat demn. Sunt un adevărat domn. Ştiu să iubesc, să respect, să am încredere. Totul datorită ei, cea pe care n-am iubit-o atât cât merita, cea pe care n-am respectat-o, cea în care nu am avut încredere.”

http://damadetrefla.com/

Acest articol a fost publicat în SEX - FAMILIE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

