ANATOMIA UNEI SCHIMBĂRI A LINIEI TEMPORALE


”Priviți lumea din perspectiva sinelui care experimentează această linie temporală. Din acest moment, acționați din perspectiva acestui sine. Astfel, vă aliniați complet la noua realitate.
După ce v-ați mutat pe această linie temporală și v-ați aliniat pe deplin la ea, adoptând-o ca noua voastră identitate, deschideți ochii și priviți în jur. Da, este aceeași realitate de mai înainte. Însă, dacă ați făcut totul corect, acum o vedeți cu ochi noi – ochii noului sine. De acum înainte, veți lua decizii și veți acționa din această nouă perspectivă.
Dacă simțiți că procesul nu a fost unul de succes, revizitați posibilele blocaje.
Aș dori să închei spunând câteva cuvinte despre scopul spiritual pe care l-am menționat mai sus. Din experiența mea personală, am observat că este mult mai ușor să mă mut pe o linie temporală care este aliniată cu scopul meu spiritual. A te muta pe o line temporală care nu este aliniată la scopul spiritual poate fi ca și cum am conduce o mașină apăsând pe pedala de frână.
Fie ca schimbarea să fie cu voi!”

Acest articol a fost publicat în VIATA INTERIOARA ( video). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

