Când sunt fericit…


Când sunt fericit…

Când sunt fericit, îţi caut inima şi sufletul, pentru a ti le găsi zâmbind.
Când sunt fericit, nu am nevoie de cuvinte, fiorii sentimentelor ni se împletesc.
Când sunt fericit, braţele-mi sunt aripi, gândurile adieri, totul are sens.
Când sunt fericit, iubirea are contur, are chipul şi numele tău.
Când iubesc vreau să fiu mereu în gândul tău, să îţi fiu soarele să îţi fiu şi luna, să îţi fiu speranţa, să îţi fiu şi vis.
Când iubesc, înseamnă că sunt fericit şi atunci mă simt un om deosebit.

Când iubesc mă simt capabil să concretizez fiecare clipă a vieţii mele şi vreau să ating infinitul sentimentelor mele.
Când iubesc dorul către tine zboară,
Gândul, sufletul, trupul meu te strigă,
Focul arzător începe sa mă-ncingă,
Amintind cât ne-am dorit întâia oară

Când te simt, toata fiinţa mea te cere,
Fără tine nimic, nici viaţa n-are rost,
Fără tine în jur totul e anost

Pentru că tu-mi oferi iubire şi plăcere

http://buchetdetrandafiri.blogspot.ro/

Acest articol a fost publicat în SUFLET-INIMA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

