Femeia pentru care vrei să trăiești


Cu timpul, bărbații, adunând experiență de viață își crează criterii după care selectează femeile în  bune și rele, încercând să găsească rețeta ideală.

7506[1]

Unii, negăsind-o, se dezamăgesc și nu mai cred în ”femeia ideală”.

Cum trebuie să fie femeia  perfectă pe care aș vrea s-o am alături?

Trebuie să fie cea pentru care să vreau să trăiesc. Nu doar să trăiesc, dar să fac lucruri, să o fac fericită, să-i cuceresc inima iar și iar, să-i aprind lumina în ochi…

Ea, este Femeia care nu-ți datorează nimic și căreia nu-i datorezi nimic. Ea este cu tine pentru că se simte bine și confortabil și pentru că te iubește.

Nu-mi pasă cu ce se ocupă. Poate muncește undeva, poate nu muncește, dar are o ocupație. Important este faptul că îmi umple viața de sens.

Nu este preocupată de partea financiară a întrebării. Un lucru important.

Nu am nevoie s-o văd în fiecare zi ”desculță și în halat la bucătărie”. Mai mult contează pentru mine cum se va simți în prezența mea. Și să simt căldura, sensibilitatea ei  și faptul că are  nevoie de mine.

Nu aș cere dejun și cină zilnic. O voi lăsa să se ocupe de ea, pentru a fi frumoasă. Femeia perfectă adoră să încânte bărbații! Se hrănește cu energia lor și reușește să înflorească datorită acestei energii.Iar eu voi ști că această floare înflorește pentru mine!

Femeia perfectă are mereu o ocupație. Ba noi metode de îngrijire a corpului și a feței, ba diverse metode de slăbit, ba acumularea de cunoștințe în diferite domenii.

Pentru ea este importantă comunicarea cu oamenii. Este interesată de experiența oamenilor de succes.

Îmi va povesti mereu lucruri din viața ei și va aștepta ca eu s-o înțeleg. La rândul ei, va privi cu mine un fragment dintr-un meci de hochei, doar pentru că știe că acesta este sportul meu preferat.

Uneori vrea să devină o fetiță mică, și să plângă, pentru a  primi grijă și atenție. Alteori plânge fără motiv. Asta o eliberează de stres.

În adâncul sufletului este o ”fetiță”. Poate voi fi măcinat de îndoieli, că ”poate nu sunt cel la care a visat”, dar asta mă va determina să devin din ce în ce mai bun pentru ea.

Și de fiecare dată când o voi lua în brațe, chiar și în vis, după reacția ei voi înțelege că îi sunt drag, și că m-a ales! Și atunci voi ști că am alături femeia pentru care merită să trăiesc!

http://ecolady.eu/

Acest articol a fost publicat în SEX - FAMILIE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

