Eu cant cu libertatea ta


Când tu cânti eu cânt cu libertatea ta
Când tu plângi eu iti plâng durerea
Când tu tremuri eu mă rog pentru libertatea ta
În bucurie sau lacrimi Te iubesc!
Aminteste-ti de zilele mizeriei tale
Ţara mea navele tale au fost galerele tale
Când tu cânti eu cânt cu libertatea ta
Iar atunci când este absenta sper.
Cine esti tu? Cult sau realitate
O idee revoluţionară
Cred ca esti singurul adevăr
Nobletea umanităţii noastre.
Am înţeles că murim pentru a te apara
Fie că ne petrecem viaţa asteptandu-te
Când tu cânti eu cânt cu libertatea ta
În bucurie sau lacrimi Te iubesc!
Cantecele de speranţă au numele tau si vocea ta
Drumul istoriei ne va conduce la tine
Libertate, libertate

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

