Arhiva zilnică: 06/01/2017

Omul si coconul …


Intr-o zi intr-un cocon a aparut o mica gaura; un om, care trecea din intamplare prin preajma, s-a oprit mai multe ore pentru a observa fluturele care se forta sa iasa prin aceasta gaura mica. Dupa multe incercari se parea … Continuă lectura

Publicat în POVESTIOARE | Lasă un comentariu

Caracterul femeii corespunde cu luna în care s-a născut. Este adevărat și exact!


Am observat că persoanele care sunt născute în aceeași lună au trăsături de caracter comune. Am încercat să aflăm mai multe și să vedem ce au în comun diferite femei pe care le unește doar luna în care s-au născut. Iată concluziile!   … Continuă lectura

Publicat în SEX - FAMILIE | Lasă un comentariu

Traieste maxim ASTAZI


Publicat în VIATA INTERIOARA ( video) | Lasă un comentariu

MUNȚII RETEZAT, LOCUL DE BAȘTINĂ AL PELASGILOR


În Munții Retezat sunt 50 de lacuri glaciare situate la o altitudine de 2000 de metri. Despre acești munți s-au scris multe lucruri, întâmplări misterioase, fenomene care nu pot fi explicate științific. În anul 1991, mai mulți turiști care erau … Continuă lectura

Publicat în ISTORIE ROMANEASCA | Lasă un comentariu

De ce atragem persoane cu care nu ne potrivim?


Este o intrebare pe care mi-am pus-o de multe ori de-a lungul anilor. Raspunsul nu l-am gasit usor, ci dupa un drum de auto-cunoastere destul de lung. “Cred ca sunt blestemat/a”, “eu de ce nu am noroc?”, “cu ce am … Continuă lectura

Publicat în SEX - FAMILIE | Lasă un comentariu

Psihopaţii: rataţi care se cred lideri


Psihopații sunt ratați care se imaginează drept lideri. Cum am mai văzut, psihopatul nu admite niciodată că greșește, că face rău, că nedreptățește pe cineva, afară de situația când există un avantaj anume pentru el. Orice rău face celorlalți – … Continuă lectura

Publicat în VIATA INTERIOARA | 2 comentarii

The Connected Universe (subtitrare romana)


Publicat în VIATA LIBERA ( VIDEO-DOC.) | Lasă un comentariu

Ești SCLAV la Stat!


Ai auzit bine, SCLAV. Nu cetățean, nu contribuabil, nu om, ci pur si simplu SCLAV! Nu mă crezi? Ti-o dovedesc imediat. Statul Român te lipsește de 80% din venituri in fiecare luna. Iată cum: La salariu 45% Data viitoare când … Continuă lectura

Publicat în ECONOMIE-FIRME-BANI | Lasă un comentariu