Opinia unui român din Australia despre Ceausescu (cu o recenzie de 4 stele)


Am trait in regimul comunist pina am fost adolescent si nu pot sa spun ca a fost totul bine sau totul rau. Dar ce imi voi aminti intotdeauna e ca pe acele vremuri fiecare persoana avea unde munci, avea unde locui, criminalitatea era la minimum, daca aveai nevoie de ingrijire medicala nu trebuia sa platesti si de asemenea pentru copiii ce erau la scoala nu se platea nimic, cartile erau gratis, uniforma era gratis, nu erau taxe scolare si daca te ducea capul puteai sa termini o facultate pe banii statului.

Cum este acum? Nu mai avem respect, disciplina, bun simt, cultura, dar avem libertate, valuta straina pe care o castigam la oase rupte departe de familii si tara, avem BMW-uri si manele…

M-am intors in tara dupa mai mult de 20 ani traiti in laudatul occident si mi-a venit a plange…dupa doua saptamini abia asteptam sa plec ca sa nu mai vad in ce hal de jale a ajuns tara mea natala…

Nu am plecat in afara sa ma imbogatesc, am plecat pentru ca odata cu Revolutia, scoala nu a mai fost pe gratis si pe merit, locurile de munca au disparut si nu mai aveai unde sa bati la usa si sa ceri un sprijin daca ajungeai ca vai de capul tau. Dar erai liber in sfarsit si puteai sa-l injuri pe Ceausescu in gura mare. Se merita, nu ???!!!

Acest articol a fost publicat în comunism. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

