Directorul Mercedes-Benz anunță falimentul apropiat al industriei auto. 90%-95% dintre parcări vor deveni parcuri de joacă


Directorul Mercedes-Benz, Dieter Zetsche, a oferit recent un interviu pentru Linkedin, în care face o serie de previziuni despre cum va arăta lumea în viitorul apropiat.
Industria auto, serviciul Uber sau imprimanta 3D  – sunt doar câteva dintre subiectele pe care directorul gigantului Mercedes-Benz le analizează în interviu.
Uber este doar un soft, nu deține mașini. Și totuși, în prezent, este cea mai mare companie de taxi din lume, spune Dieter Zetsche. La fel cum Airbnb, subliniază șeful Mercedes-Benz, este cea mai mare companie hotelieră la scară globală, deși nu deține nicio proprietate.
În următorii 5-10 ani, software-ul va afecta majoritatea industriilor tradiționale, este de părere Zetsche.
Proiectul Watson al IBM reușește deja să diagnosticheze cancerul cu o acuratețe de patru ori mai mare decât a medicilor, iar Facebook deține un software care poate recunoaște fețele mai bine decât oamenii. „În 2030, computerele vor deveni mai inteligente decât oamenii”, consideră CEO-ul concernului german.
În ceea ce privește autoturismele autonome, Dieter Zetsche amintește că, anul viitor, prima astfel de mașină va fi prezentată publicului. Acest eveniment va avea efectul unui Big Bang economic și va face ca, în doi ani, în 2020, să înceapă falimentul industriei auto: „Nu mai vrei să deții o mașină. Vei apela o mașină cu telefonul tău, va apărea în fața casei tale și te va conduce la destinația dorită”.
Vom avea nevoie de parcări doar pe 5% din suprafața actuală. 90%-95% dintre parcări vor deveni parcuri de joacă. 1.2 mil. oameni mor în fiecare an în accidente de circulație. Rata accidentelor e acum de 1  / 100.000 km. Când vor fi mașini autonome pe toată suprafața Pământului, rata va fi de 1  / 10.000.000 km.
Mașinile autonome vor duce și la dispariția asigurărilor auto.
O altă previziune a șefului Mercedes-Benz vizează imprimantele 3D și impactul lor asupra sectoarelor economice. În următorul deceniu, prețul celui mai ieftin tip de imprimantă 3D va ajunge de la 18.000 de dolari la 400 de dolari. „În același timp, imprimantele vor deveni de o sută de ori mai rapide. Toate companiile importante de încălțăminte au început deja să imprime pantofi 3D”, subliniază Dieter Zetsche.
Tot în viitorul apropiat, susține Zetsche, vom asista și la extincția pieței imobiliare: „Nimeni nu va mai cumpăra, toți vor locui în chirie, pentru că vor schimba mai des locurile de muncă”.
În 20 de ani, 80% din job-urile actuale nu vor mai exista.
Cât privește rata mortalității, directorul concernului german spune că „până în 2036, ar trebui să trăim în medie 100 de ani. În fiecare an, durata medie de viață crește cu 3 luni”.
SURSA: http://www.activenews.ro/externe/Directorul-Mercedes-Benz-anunta-falimentul-apropiat-al-industriei-auto.-90-95-dintre-parcari-vor-deveni-parcuri-de-joaca-144911
Anunțuri
Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Directorul Mercedes-Benz anunță falimentul apropiat al industriei auto. 90%-95% dintre parcări vor deveni parcuri de joacă

  1. Dinu Gheorghe zice:

    Da interesant ce spune directorul de la mercedez,ce doresc eu sa-i transmit,este ca toti constructorii de motoare la nivel mondial 2017,au uitat ca mai trebuiesc si motoarele modernizate.Daca analizam actualele motoare,constatam,ca sunt fabricate dupa aceleasi principii vechi de peste un secol,si anume; Raportul de comprimare constant,si succesiunea timpilor functionali. Analizind aceste principii,grafic,tehnic,stiintific,constatam,influenta negativa a acestora asupra rezultatelor,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ. Actualele motoare,nu sunt,si nici nu pot fi controlate electronic,datorita raportului de comprimare constant. Acestea au controlat electronic sistemele componente,respectiv,sist.de alimentare si de aprindere. Fundamental este necesar,controlul electronic asupra presiunii de comprimare din cilindrii,pentru ca,din presiunea de comprimare rezulta;plaja turatiei de exploatare,puterea dezvoltata,consumul de combustibil,si procentul de ardere-calitativ si cantitativ. Un alt element negativ al actualelor motoare termice cu piston otto si diesel,consta in,imposibilitatea acestora de adaptare la conditiile din trafic,respectiv,traficul urban,si traficul de autostrada. Solutii inlocuitoare; SUPRAPUNEREA TIMPILOR FUNCTIONALI, si RAPORT de COMPRIMARE VARIABIL ,implementat prin realizarea unui prototip pe un bloc-motor dacia 1300, motor cu raport de comprimare variabil,cu doua trepte volumetrice,astfel; Prima treapta volumetrica reprezinta~35%destinata traficului urban,viteza de deplasare de pina la 60km/ora(1500rot/min.). Depasind 60km/ora(1500rot/min.)in traficul de autostrada,este activata si treapta a doua volumetrica,care reprezinta~65%,formind un intreg 100%cu prima. Activarea,si dezactivarea treptei a doua volumetrice,conditionata de solicitare,supravegheat,controlat,si executat electronic. Acesta este un motor termic cu piston controlat electronic. Rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ. Implementare pe orice motor termic cu piston MAS -OTTO,s-au MAC-DIESELL. Amanunte pe pagina mea de facbook,unde prezint prtotip in curs de finalizare. Cu deosebit respect,pentru;creatie,stiinta si tehnologie. Dinu Gheorghe ( A.Q asigurarea calitatii ind.aerospatiala de aparare)

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s