România se înarmează cu blindate de la americani!


MApN a semnat azi contractul pentru achiziția a 227 transportoare blindate Piranha 5

România se înarmează cu blindate de la americani! MApN a semnat azi contractul pentru achiziția a 227 transportoare blindate Piranha 5

Azi, la sediul Ministerului Apărării Naționale (MApN), a avut loc, în prezența ministrului apărării, Mihai Fifor, ceremonia de semnare a contractului de achiziție pentru 227 transportoare blindate Piranha V de la compania americană General Dynamics.
Guvernul României a adoptat, pe 29 noiembrie 2017, hotărârea prin care s-au aprobat circumstanțele și procedura specifică aferente primei etape a programului esențial de înzestrare „Transportor blindat pentru trupe 8×8”, în vederea atribuirii unui acord-cadru de furnizare a 227 de transportoare blindate și derivate pe platforma PIRANHA 5 și a suportului logistic inițial către General Dynamics European Land Systems-Mowag GmbH, informează Ziarul Financiar.
Transportorul blindat pentru trupe 8×8 constituie un mijloc de transport al grupei de infanterie, precum și al structurilor de sprijin, necesar pentru îndeplinirea misiunilor specifice de către Forțele Terestre Române.
Potrivit MApN, acest vehicul asigură o mobilitate sporită și o protecție corespunzătoare personalului îmbarcat pe timpul executării misiunilor specifice, în orice zonă de relief, indiferent de timp, anotimp sau condiții meteorologice.
Tehnica de luptă pe roți aflată în prezent în dotarea Armatei României este de generație veche, fiind depășită atât din punct de vedere tehnologic, cât și din cel al caracteristicilor tehnico-tactice, cum ar fi viteza de deplasare, mobilitatea în medii diferite, protecția personalului, posibilitățile de observare, orientare, comunicații etc.
Anunțuri
Acest articol a fost publicat în ARMATA - NATO. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la România se înarmează cu blindate de la americani!

  1. Dinu Gheorghe zice:

    Ce avem noi este depasit???. Va garantez ca,si ce luam este tot depasit. Si aici fac referire la motorizare. La nivelul anului 2018,toti constructorii in domeniul motoarelor termice cu piston( otto si diesell),care pastreaza aceleasi principii constructive vechi de peste un secol,si anume;Succesiunea timpilor functionali,si Raportul de comprimare constant.Analizind aceste principii vechi; grafic,tehnic,stiintific,constatam, influenta negativa a acestora,asupra rezultatelor,din punct de vedere; economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ. Actualele motoare ( otto si diesell),la nivel mondial 2018,nu indeplinesc conditiile; economice,rentabile,ecologice,datoita principiilor enuntate. Actualele motoare,nu sunt,si nici nu pot fi controlate electronic,datorita principiilor respective vechi de peste un secol. Actualele motoare au controlat electronic,sistemele componente,respectiv;sist.de alimentare,si sist.de aprindere (in cazul MAS),fundamental fiind necesar,controlul electronic asupra presiunii de comprimare din cilindrii,pentru ca,din presiunea de comprimare rezulta; plaja turatiei de exploatare,puterea dezvoltata,consumul de combustibil,si procentul de ardere-calitativ si cantitativ. Un alt element negativ al actualelor motoare (otto si diesell),consta in,imposibilitatea de adaptare la conditiile din trafic (teren),respectiv;traficul urban,si traficul de autostrada,respectiv, teren,in conditii grele. In traficul urban ( conditii usoare) unde se circula cu viteza de deplasare de ~60km/ora ( 1500 rot/min.),amestecul carburant este insuficient comprimat,datorita volumului de amestec carbutant scazut, si volumul constant al camerelor de ardere,de unde rezulta un regim termic scazut,cu influente negative asupra consumului si a procentului de ardere. In traficul de autostrada, peste 60km/ora (peste 1500rot/min.) ( solicitare in cinditii de teren grele), crescind volumul amestecului carburant distribuit in cilindrii ( aer in cazum motoarelor diesell) tot datorita volumului constant al camrelor de ardere, amesecul carburant este supus unor presiuni de comprimare exagrat de mari,cu influenta negativa asupra; Plajei turatiei de exploatare, Puterii dezvoltate si a Consumului de combustibil. Solutii inlocuitoare; Suprapunerea timpilor functionali,prin care se dubleaza cuplul motor, si Raport de comprimare variabil cu doua trepte volumetrice,astfel ; Prima treapta volumetrica,reprezinta ~35%,destinata traficului urban(conditii usoare),respeciv viteza de deplasare de pina la 60km/ora. (1500rot/min.). Aceasta treapta volumetrica are caracter finctional permanent dupa pornire,favorizind si pornirea fara probleme in conditii de temperatri scazute. Depasin 60km/ora (1500rot/min.),in traficul de autostrada( solicitare in conditii grele), este activata si treapta a doua volumetrica,care reprezinta ~65%,formind un intreg 100% cu prima. Activarea,si dezactivarea treptei a doua volumetrica,conditionata de solicitare,supravegheat,controlat,si executat electronic. Rezultate fara concurenta la nivel mondial, civil, militar,NATO,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ. Impementare pe orice motor termic cu piston,ce echipeaza; Tancuri, TAB-uri, Nave,Locomotive, Autocamioane,Autoturisme,etc. Am in curs de finalizare prototip pe un bloc-motor dacia 1300, avind termen 2018,in cinstea marii aniversari . Caut o unitate industriala in vederea realizarii acestui proiect,care garantez ca va avea rezultate fara concurenta la nivel mondial, cu prioritate pentru MApN si NATO. Mentionez ca acest proiect este rezultatul studiului in diferite laboratoare ale industriei aerospatiale de aparare,unde am lucrat aproape 25 de ani. Cu deosebit respect pentru;creatie,stiinta si tehnologie. A.Q.( asigurarea calitatii) CTC laboratoare aparatura bord aeronave,echipamente si tehnologii aerospatiale militare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s