Ne iau drept SLUGI.


Nesimțire MAXIMĂ din partea Komisarilor Sovietici de la Bruxelles Bilderbergul Timmermans și Progresistul-Globalist Juncker se răstesc pur și simplu la Parlamentul României cum de a îndrăznit să voteze în Parlament LEGILE JUSTIȚIEI

Nota Redacției – Opinia Fluierul.ro

Komisarilor Sovietici de la Bruxelles Bilderbergul Timmermans și Progresistul-Globalist Juncker ne iau drept SLUGI.

Nesimțire MAXIMĂ din partea Komisarilor Sovietici de la Bruxelles Bilderbergul Timmermans și Progresistul-Globalist Juncker se răstesc pur și simplu la Parlamentul României cum de a îndrăznit să voteze în Parlament LEGILE JUSTIȚIEI

Nu știați că Timmermans e membru al Grupului Bilderberg? Căutați participanții an de an, de la reuniunile Grupului Bilderberg. Acolo îl veți găsi și pe Soros, și pe Barosso, și pe Macron, și pe Timmermans și pe șeful ONU Gutterez și chiar și pe Merkel (înainte de a fi aleasă cancelar al Germaniei) și pe mulți mulți alți oameni politici etc.

Ce ne transmit Komisarii Sovietici de la Bruxelles?

1. Cică sunt „îngrijorați, avertizează şi pun condiții prealabile” Parlamentului României, pentru că Parlamentul României „și-a permis” să voteze altceva decât își doresc ei. Cităm ca să nu fie dubii „Urmărim cele mai recente evoluții din România cu îngrijorare”

Mai mult, „Comisia avertizează din nou împotriva retroactivității și va analiza în profunzime amendamentele finale”

Sunt îngrijorați şi avertizează pe ce anume? Sunt „îngrijorați şi avertizează”, pe Legile votate de Parlamentul Legitim ales al României, legi a căror Constituționalitate e verificată de Curtea Constituțională a României așa cum cere Constituția României.

De când doi komisari sovietici de la Bruxelles au tupeul să avertizeze şi să dea ordine unui Parlament al unei țări suverane şi independente? Ce facem noi? Abia am scăpat de URSS şi am dat de taică-său bolșevic ? Am scăpat de Dracu şi am dat de Scaraoțchi?

Prin urmare, komisarii sovietici de la Bruxelles se pișă pe votul românilor, se pișă pe Parlamentul României, se pișă pe Legile votate de Parlamentul României, se pișă pe Curtea Constituțională a României care în prezent verifică aceste legi.

Într-un cuvânt doi komisari sovietici de la Bruxelles nealeși de nimeni din România (și de nimeni altcineva din Europa), se pișă pe Suveranitatea României și pe Poporul Român.

Avem doi neica nimeni nealeși de nici un cetățean din Europa, cărora lor și Rețelei lor Progresiste Globaliste care controlează în prezent România, pur și simplu, nu le place ce face România și Parlamentul legitim ales al României și pur și simplu, bat cu pumnul în masă la fel ca Vîșinsky, trimisul lui Stalin la București.
(cel care a bătut cu pumnul în masă la București pe 6 martie 1945 și a dat o lovitură de stat sovietică când l-a impus cu forța pe Petru Groza).

Ați mai văzut pe undeva asemenea tupeu? Ca cineva să se pișe pur și simplu pe Suveranitatea unei Țări și a unui Popor Întreg? Da, am văzut. Pe vremea lui Stalin. Iar acum situația se repetă sub jugul federalistei și Progresistei UE.

UE e a doua URSS. Aveți încă o dovadă vie a modului în care acești komisari progresiști de la Bruxelles pur și simplu DICTEAZĂ ȘI AMENINȚĂ un popor întreg și Parlamentul Legitim Ales al acestui popor, despre „ce anume să facă” și „ce anume să nu facă”, despre „ce legi să voteze” și „ce legi să nu voteze” și despre „cum să arate o lege sau alta ca să le fie lor pe plac”.

2. Acestor nesimțiți, cu N-Mare, le transmitem două articole din Constituția României pe care trebuie să le recite seara la OGLINDĂ când dau raportul superiorilor lor progresiști.

Parlamentul României – Rolul şi structura ARTICOLUL 61
(1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.

Așadar nici un Komisar Sovietic de la Bruxelles, nici un Bilderberg și nici o slugă de Bilderberg, nici un soroșist și nici un progresist de aiurea nu are voie să-și bage nasul în procesul legislativ din România, căci „Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării”

3.”Comisia a precizat că un proces în care independența judiciară și opinia justiției sunt evaluate și luate în considerare în mod corespunzător, pornind de la opinia Comisiei de la Veneția, este o condiție prealabilă”

Așa cum vedeți mai sus, Acești indivizi demni de cele mai negre timpuri staliniste ale Uniunii Sovietice, se pișă pe Parlamentul României, se pișă pe Curtea Constituțională a României, se pișă pe noi toți care am votat democratic, și au tupeul să ne spună că legile României trebuie controlate și stabilite de ENTITĂȚI STRĂINE ȚĂRII NOASTRE, de niște entități străine, nealese de nimeni din România, cum ar „Comisia de la Veneția, Comisia lui Pește Prăjit Progresist și alte Comisii de aiurea” etc…Hai, serios? De când așa ceva? Ce suntem noi, Colonia voastră?

Prin urmare, le transmitem acestor Komisari sovietici că-Comisia de la Veneția poate să le dea lor indicații prețioase și să-i oprească din totalitarismele astea de cea mai joasă speță, dar Comisia de la Veneția NU poate face legile în România, așa cum, Comisia de la Veneția NU poate nici controla și nici verifică legile din România. Așa ceva e ilegal și neconstituțional, potrivit Constituției României și potrivit Legilor Țării Noastre (a noastre, nu a lor, ca să fie clar și asta). Comisia de la Veneția exact ca și Comisia din Pakistan, sau Comisia din Buda de la Bruxelles sau ca orice Comisie de pe Pământ sau de pe Marte, nu are nici o treabă cu procesul legislativ din România. Iar „condiții prealabile” să puneți la voi în baie, fundului vostru gras când se aşează pe budă nu unui stat suveran şi independent nesimțiților.

În România, (1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.

Iar constituționalitatea legilor din România o verifică DOAR Curtea Constituțională a României și nicidecum o Comisie STRĂINĂ a lui Pește Prăjit Progresist de aiurea…

Indicăm articolul din Constituție care specifică acest lucru ca să fie clar și pentru progresiștii progresiști de la Bruxelles fie ei Bilderbergi sau nu.

ARTICOLUL 146
Curtea Constituţională are următoarele atribuţii:
a) se pronunţă asupra constituţionalităţii legilor, înainte de promulgarea acestora, la sesizarea Preşedintelui României, a unuia dintre preşedinţii celor două Camere, a Guvernului, a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a Avocatului Poporului, a unui număr de cel puţin 50 de deputaţi sau de cel puţin 25 de senatori, precum şi, din oficiu, asupra iniţiativelor de revizuire a Constituţiei;

4. Mai mult, le transmitem acestor trepăduși ai neomarxismului progresist internațional că în România prevederile Constituției României, inclusiv TOATE articolele indicate lor mai sus, au PRIORITATE față de orice tratat internațional semnat de România, inclusiv față de Tratatele UE ca să nu mai vorbim de porcăria numită MCV etc…

Cităm ca să afle și analfabeții de la Bruxelles ce spune LEGEA FUNDAMENTALĂ din România, ca să învețe cum stă treaba înainte să-și mai deschidă gura…și să mai aibă tupeul de a da indicații dictatoriale nesimțite României.

Dreptul internaţional şi dreptul intern ARTICOLUL 11
(3) În cazul în care un tratat la care România urmează să devină parte cuprinde dispoziţii contrare Constituţiei, ratificarea lui poate avea loc numai după revizuirea Constituţiei.
(ca un corolar juridic, din articolul de mai sus, rezultă că tot ce scrie în Constituția României inclusiv cele legate de modul de legiferare și de validare a constituționalității legilor, are prioritate față de orice Tratat Internațional, față de orice MCV, față de orice Comisie a lui Pește Prăjit Progresist din vreo Lagună de aiurea sau de pe vreun uscat străin (ca să nu mai vorbim că legile justiției votate în Parlamentul României, sunt o chestie de drept intern care nu încalcă nici un tratat internațional)

Prin urmare toată gargara lor nu face nici cât o ceapă degerată din punct de vedere legal, DAR e un mijloc de presiune NEPERMIS în raporturile internaționale, care e exercitat asupra României

Desigur cum noi aici în țară, suntem Momentan sub papucul atât a Ramurii Locale a Rețelei Progresiste-Globaliste (din care și ei fac parte), cât și sub papucul Slugoilor noștri locali penibili, care se sperie și de umbra lor și execută tot ce le spun ei, s-ar putea să NU fie NIMENI la conducerea Statului Român în acest moment care să le arate obrazul să le spună acestor doi indivizi: „Să le Fie Rușine!”, și în final să le spună cât se poate de clar: „Să plimbe ursul!” și „Să circule pe altă stradă” căci:

Constituția României – ARTICOLUL 1
(1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.

Știrea

Declarație comună a președintelui Comisiei Europene, Juncker și prim-vicepreședintelui Timmermans, cu privire la ultimele evoluții din România

Urmărim cele mai recente evoluții din România cu îngrijorare. Independența sistemului judiciar al României și capacitatea sa de a lupta eficient împotriva corupției sunt pietrele de temelie ale unei Românii puternice în Uniunea Europeană.

Ireversibilitatea progreselor înregistrate până în prezent în cadrul mecanismului de cooperare și verificare este o condiție esențială pentru eliminarea treptată a mecanismului.

În cel mai recent Raport al Mecanismului din noiembrie 2017, Comisia a subliniat că Guvernul și Parlamentul ar trebui să asigure o transparență deplină și să țină seama în mod corespunzător de consultările din cadrul procesului legislativ privind legile privind justiția.

De asemenea, Comisia a precizat că un proces în care independența judiciară și opinia justiției sunt evaluate și luate în considerare în mod corespunzător, pornind de la opinia Comisiei de la Veneția, este o condiție prealabilă pentru durabilitatea reformelor și un element important în îndeplinirea MCV.

Evaluarea Comisiei a fost sprijinită de statele membre în concluziile Consiliului adoptate în decembrie 2017.

Ultimul raport al MCV a identificat legile justiției drept un test important al măsurii în care interesele legitime ale instanțelor judecătorești și ale altor părți interesate au o șansă de a fi exprimate și sunt luate în considerare suficient în deciziile finale. Evenimentele de atunci nu au făcut nimic pentru a aborda aceste preocupări.

Comisia invită Parlamentul României să regândească direcția de acțiune propusă, să deschidă dezbaterea în conformitate cu recomandările Comisiei și să elaboreze un consens larg privind calea de urmat. Comisia își reiterează disponibilitatea de a coopera și de a sprijini autoritățile române în acest proces.

Comisia avertizează din nou împotriva retroactivității și va analiza în profunzime amendamentele finale ale legii justiției, codurile penale și legile privind conflictul de interese și corupția pentru a determina impactul asupra eforturilor de apărare a independenței sistemului judiciar și de combatere a corupției.

Comunicatul original în engleză

Joint Statement of European Commission President Juncker and First Vice-President Timmermans on the latest developments in Romania

Brussels, 24 January 2018

We are following the latest developments in Romania with concern. The independence of Romania’s judicial system and its capacity to fight corruption effectively are essential cornerstones of a strong Romania in the European Union.

The irreversibility of the progress achieved so far under the Cooperation and Verification Mechanism is an essential condition to phase out the Mechanism.

In its latest Report under the Mechanism in November 2017, the Commission highlighted that the Government and the Parliament should ensure full transparency and take proper account of consultations in the legislative process on the justice laws. The Commission also made clear that a process in which judicial independence and the opinion of the judiciary is valued and given due account, also drawing on the opinion of the Venice Commission, is a prerequisite for sustainability of the reforms and an important element in fulfilling the CVM benchmarks.

The Commission’s assessment was supported by Member States in Council Conclusions adopted in December 2017.

The latest CVM Report identified the justice laws as an important test of the extent to which the legitimate interests of judicial and other stakeholders are given an opportunity to be voiced, and are taken sufficiently into account in the final decisions. Events since then have done nothing to address these concerns.

The Commission calls on the Romanian Parliament to rethink the course of action proposed, to open up the debate in line with the Commission’s recommendations and to build a broad consensus on the way forward. The Commission reiterates its readiness to cooperate with and support the Romanian authorities in this process.

The Commission again warns against backtracking and will look thoroughly at the final amendments to the justice law, the criminal codes and laws on conflict of interest and corruption to determine the impact on efforts to safeguard the independence of the judiciary and combat corruption.

STATEMENT/18/423

(FLUIERUL)

Inapoi

Reclame
Acest articol a fost publicat în EUROPA- ROMANIA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ne iau drept SLUGI.

  1. Catalin Didica zice:

    am ajuns slugi si asta e adevarul

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.