Mașinăria de spionaj FACEBOOK și SCLAVII DIGITALI. “Întreg mediul electronic de comunicaţii este o puşcărie digitală”


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Google, face asta încă de la înfiinţare. Spionează la modul brutal, înregistrează orice mişcare şi se foloseşte din plin la asta: pe consumatorii săi îi bombardează cu reclamă targetată, în timp ce serviciile îşi trag tot ceea ce le trebuie.

Cu toate acestea, tehnologia a ajuns la o limită critică unde apar riscuri şi pericole peste care, un timp, trecem fără să observăm. Se cuvine să subliniem existenţa lor mai ales pentru consumatori, care, fascinaţi de performanţe, îşi pierd discernământul şi ignoră lunecarea către riscuri şi capcane. Dar ele există şi s-au înmulţit. E un risc real câtă vreme, oriunde ţi-ai arunca privirea, oamenii sunt captivaţi de tehnologiile informaţionale şi comunicaţionale până la subordonare.

Tehnologia este un fel de „opium”, că a generat o nouă sclavie faţă de care omul se supune din voie proprie şi, uneori, chiar cu o anume voluptate. Un exemplu semnificativ îl reprezintă celebrele reţele de socializare menite să satisfacă nevoia de comunicare într-o vreme a suveranităţii principiului „comunic, deci exist!”.

Pentru unii, aceste tehnologii reprezintă o sursă de îmbogăţire, pentru alţii, de plăcere, pentru alții, o sursă de îmbolnăvire neurologică, psihică şi spirituală.

Adoptând principiul „Trăieşte-ţi viaţa!”, omul nu mai are timp să gândească, devine un soi de marionetă. Să nu ne amăgim – socializarea nu este solidaritate, ea instituie reţele între imagini virtuale şi nu relaţii între oameni reali. Criza de sens se resimte şi în pierderea conştiinţei binelui şi răului, ca şi a responsabilităţii care obligă la raportarea faţă de oameni reali.

Principalele cauze ale violenţei provin tocmai de la produsele destinate tinerilor, respectiv reţelele de socializare, jocurile pe calculator şi desenele animate.

Facebook – Cel mai eficient program CIA pentru supravegherea populaţiei

Creşterea este impresionantă, dacă ţinem cont de faptul că în 2007 Facebook-ul avea doar 20 de milioane de utilizatori. Am putea să ne întrebăm care ar fi cauzele succesului său, dar ar fi mult mai bine de a afla cine se află în spatele acestei populare reţele de socializare. Ce-aţi zice dacă aţi afla că e o afacere CIA – Pentagon?

În conducerea Facebook s-a alăturat Dr. Anita Jones, care a fost şi ea, de asemenea, în bordul de conducere al In-Q-Tel, dar care, a fost printre altele, directorul Departamentului de Cercetare şi Tehnologie din cadrul Pentagonului (Ministerul Apărării al SUA). Ea a mai ocupat şi funcţia de consilier al Secretarului Apărării şi coordonator al Agenţiei pentru Proiecte Avansate în Apărare (Defence Advanced Research Projects Agency – DARPA).

James Breyer, a fost preşedintele lui National Venture Capital Association şi a făcut parte din Consiliul Director al lui In-Q-Tel, o companie mixtă creată chiar de către CIA în 1999, având ca obiect principal de activitate “exploatarea datelor”. Breyer a mai făcut parte şi din Consiliul de administraţie al firmei BBN Technologies, una din companiile responsabile pentru dezvoltarea Internetului.

E interesant faptul că DARPA deţinea în subordine Biroul pentru Conştientizarea Informaţilor (Information Awareness Office sau IAO), a cărei misiune este: “strângerea de informaţii despre toate persoanele, într-o locaţie centralizată, pentru uzul guvernului SUA, incluzând activitatea pe Internet, cumpărăturile cu cărţi de credit, cumpărăturile de bilete de avion, închirierile de maşini, istoricul medical, permisele de conducere, facturile de utilităţi şi alte informaţii disponibile”.

Retelele de „socializare” si-au facut treaba cu brio. Si cum romanii nu vor renunta la fb, din contra, este foarte probabil ca treaba sa mearga struna in continuare, si nu numai pentru alegeri.

FACEBOOK decide pentru dumneavoastra

Facebook-ul ne îndeamnă să arătăm totul: datele personale, fotografiile făcute în intimitate, locul în care ne aflăm, legăturile de prietenie, cărţile pe care le citim, muzica pe care o ascultăm, emisiunile pe care le urmărim, politicienii pe care îi susţinem.

Monitorizarea utilizatorilor de către serviciile secrete

Facebook-ul poate crea revoluţii şi poate schimba soarta unor alegeri, dar mai presus de toate are capacitatea de a modela societăţile în care se insinuează.

PS. Facebook este un program finantat, inventat si condus de CIA.

„După atâția ani de monitorizare „ascunsă” a publicului, am fost uimiți de faptul că atât de mulți oameni publică de bună voie date despre unde trăiesc, orientările religioase și politice pe care le au, liste cu prieteni și adresele lor de mail, numere de telefon; sute de poze cu ei înșiși, ba chiar și actualizări de stare, postând periodic informații despre ceea ce fac. Este un vis devenit realitate pentru CIA.” – Christopher Sartinsky, director reprezentant al CIA.

Mark Zuckerberg, Agent Secret

Fondatorul Facebook este nepotul lui David Rockefeller. Numele adevărat al lui Zuckerberg ar fi Jacob Greenberg . Dacă informaţia ar fi adevărată şi nu doar o simplă speculaţie, atunci s-ar explica şi mai bine ascensiunea uluitoare a Facebook-ului pe plan mondial, întrucât se ştie că familia Rockefeller face parte din Oculta Mondială. La fel ca şi familia Rothschild, care, coincidenţă sau nu, deţine şi ea 8% din Facebook (prin Jeff Rothschild).

Facebook are legatura si cu CIA. CIA a creat Facebook pentru a putea supraveghea si a avea acces la miliarde de informatii cu caracter personal.

Prima capitalizare importantă a Facebook-ului a venit din partea lui Peter Thiel, fost preşedinte al companiei Paypal. Cea de a doua capitalizare în afacerea Facebook – de 12,7 milioane de dolari – a venit din partea firmei Accel Partners. Directorul său, James Breyer, a fost preşedintele lui National Venture Capital Association şi a făcut parte din Consiliul Director al lui In-Q-Tel, o companie mixtă creată chiar de către CIA în 1999, având ca obiect principal de activitate “exploatarea datelor”. Breyer a mai făcut parte şi din Consiliul de administraţie al firmei BBN Technologies, una din companiile responsabile pentru dezvoltarea Internetului.

Mark Zuckerberg Născut, 14 mai 1984 … Zuckerberg provine dintr-o familie de evrei si este nepotul lui Rockefeller. La ora actuală puţini ştiu că, dincolo de aparenţe, această reţea de socializare este în realitate o metodă perfidă de supraveghere şi colectare de date în care a fost integrată de curând până şi recunoaşterea facială digitală.

Fiecare om apreciază viteza și eficiența pe care o oferă internetul atunci când dorește să obțină informațiile de care are nevoie. Putem acum să citim presa, să aflăm prognoza meteo, să ne achităm facturile, să facem cumpărăturile, să „vizităm” cele mai îndepărtate colțuri ale lumii și, bineînțeles, să comunicăm cu prietenii noștri care se află la distanță, doar stând confortabil în fața monitorului. Dacă acum câțiva ani trebuia să așteptăm uneori chiar și o săptămână pentru a primi o scrisoare de la un prieten din străinătate, acum putem comunica în timp real cu el, indiferent dacă distanța care ne separă este de ordinul miilor de kilometri.

Totul doar din câteva „click-uri” de mouse. Epoca scrisorilor a murit! Trăiască internetul – am putea spune. Însă, așa cum ne-am convins poate și cu alte ocazii, plusul de confort își are prețul său. Am devenit prea ocupați cu navigarea pe internet pentru a mai putea vedea ce se află în jurul nostru, pentru a mai trăi în lumea reală. Interacțiunea fizică a fost înlocuită treptat cu cea virtuală. Acum putem să ne întâlnim on-line cu prietenii noștri, ba chiar să ne facem „prieteni” noi, pe care este posibil să nu-i întâlnim însă niciodată. Este ieftin, confortabil și „cool”, mai ales după apariția rețelelor de socializare.

Cel care a „pompat” masiv în contul rețelei (500.000 de dolari), contribuind substanțial la dezvoltarea acesteia a fost cofondatorul și fostul director al Paypal, Peter Thiel, cunoscut membru al grupului conservator radical VanguardPAC și totodată membru consultant al unei firme numite Singularity Institute for Artificial Intelligence. De pe pagina web a acesteia, aflăm că „Singularitatea” este creația tehnologică a unei inteligențe supraumane.

În octombie 2004, Anita Jones se alătură lui Breyer în consiliul de conducere al BBN Technologies. Este interesantă însă experiența lui Jones înainte de BBN. Ea a făcut parte din consiliul de conducere al In-Q-Tel și a fost directorul Departamentului de Cercetare și Inginerie din cadrul Ministerului Apărării al Statelor Unite. A fost totodată unul dintre consilierii Secretarului Apărării și a monitorizat activitatea Defence Advanced Research Projects Agency, DARPA (Agenția de Cercetare a Proiectelor Avansate din cadrul Apărării), organism care se ocupă cu dezvoltarea tehnologiilor avansate. Însă lucrurile nu se opresc aici. În spatele DARPA se află Information Awareness Office, IAO (Biroul de Prelucrare a Informațiilor). Scopul declarat al IAO este „colectarea și centralizarea a cât mai multe informații posibile despre toate persoanele, pentru a fi studiate cu atenție de către guvernul Statelor Unite ale Americii, cum ar fi (deși nelimitând-se la) activitatea pe internet, lista cu cumpărăturile realizate on-line, bilete de avion, închirieri de autovehicule, înregistrări medicale, pregătire educațională, carnete de conducere, facturi de întreținere, taxe și orice altă informație disponibilă.”

Lucrurile par să capete contur, nu-i așa? Mai adăugăm că CIA are o pagină de Facebook prin care racolează studenți, care la ora actuală numără câteva mii de membri. De altfel, se știe că Agenția vizitează campusurile pentru a găsi recruți promițători printre studenții de colegiu. Cu Facebook acest lucru devine foarte ușor, recrutarea devenind o simplă formalitate. Ar fi simplist să credem însă că acesta este singurul motiv. Randi Zuckerberg, director de marketing la Facebook și sora fondatorului companiei, susține răspicat că „oamenii trebuie opriți să acționeze în mediul on-line fără să aibă numele real afișat”. Astfel, Facebook este unul dintre puținele site-uri care le cer membri lor săi să-și folosească numele și adresele de email reale la înregistrare.

Rezerva Federală a statului New York, cea mai mare dintre băncile regionale care compun Rezerva Federală a SUA (FED), a lansat o ofertă pentru realizarea unui program software care să monitorizeze ce se discută despre instituție în rețelele de socializare, precum Facebook și Twitter.

Una dintre strategiile „forte” ale Facebook, pe care acesta o folosește pentru tot mai mulți simpatizanți, este sexul. Facebook promovează homosexualitatea și afișează programe speciale de autoconștientizare a homosexualității. Zuckerberg a făcut un parteneriat cu activiștii homosexuali pentru blocarea afișării de materiale cu conținut „antihomosexual”. De asemenea, Facebook restricționează inclusiv mesajele anti-avort. Așadar, acesta este modul și locul în care unele ființe umane naive aleg să-și povestească viața, să-și împărtășească gândurile cele mai intime, speranțele și aspirațiile cele mai profunde, locul în care se refugiază de agitația societății contemporane, sperând, în forul lor interior, că încă mai dețin controlul. Un control fragil, care se poate destrăma dintr-un moment într-altul. Studiile au arătat că rețelele de socializare, precum Twitter și Facebook au o influență negativă asupra utilizatorilor. În timp, acestea reduc abilitatea ființelor umane de a empatiza cu alți oameni și de a conștientiza consecințele pe care acțiunile personale le au în lumea reală.

De aceea omul încetează să conștientizeze consecințele acțiunilor sale în lumea reală. Ca urmare, el nu are capacitatea de a interpreta corect informațiile pe care le primește.

Petrecându-și foarte mult timp în mediul virtual, „internauții” ajung să nu mai interacționeze cu ceilalți semeni ai lor în viața de zi cu zi. Lumea virtuală oferă un nivel ridicat de emoție și plăcere (superficială și inferioară), însă oamenii nu învață să stabilească legături autentice în lumea reală și își pierd deprinderile sociale.

Crimele Mafiei Globaliste

Acest articol a fost publicat în VIATA (mediul online). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.