Pentru a-si salva aparenta Facebook plateste bani grei in publicitate falsa


Confruntandu-se cu o acuzatie de titluri negative si o acoperire critica a presei, Facebook a inceput sa plateasca ziarul britanic Daily Telegraph pentru a publica povestiri despre „impactul pozitiv” pe care gigantul social media il poate avea asupra vietii oamenilor. Aceste caracteristici vor aparea cititorilor ziarului ca stiri autentice, nu ca sunt platite ca anunturi.

Parteneriatul a vazut ca Telegraph ruleaza 26 povesti de aparare a Facebook in ultima luna, respingand „temerile tehnice” asupra companiei, in timp ce abordeaza chestiuni de importanta majora, inclusiv continutul terorist, siguranta online si hartuirea cibernetica, a raportat Business Insider.

Seria se numeste „A fi uman in era informatiei” si este supervizata de Telegraph Spark, unitatea de continut sponsorizat de ziar. Povestile sunt mini-etichetate ca „Aduse de tine pentru Facebook”, dar, in afara de asta, ele nu pot fi diferentiate de o stire obisnuita.

5ca61357fc7e9304588b460a

Ziarele care publica acest continut sponsorizat nu sunt neobisnuite si reprezinta o „metoda tot mai populara care genereaza bani” pentru multe publicatii. Dar, intr-o perioada in care lipsa increderii publice si preocuparea pentru „stirile false”afecteaza Facebook, platind ziare pentru a raspandi continut pozitiv deghizat in stiri grele despre asta, s-ar putea intoarce impotriva.

In ciuda eforturilor sale pentru a asigura o acoperire mediatica stralucitoare, a fost o alta saptamana neplacuta pentru Facebook, deoarece a fost, de asemenea, prins solicitand utilizatorilor noi parolele lor de e-mail in timpul procesului de inscriere.

Gigantul tehnic a recunoscut mai tarziu ca solicitarea parolelor de la e-mail ale persoanelor nu a fost „cea mai buna maniera” de a face oamenii sa se inscrie si a spus ca vor opri „oferirea” acelei optiuni. Scandalul cu parola a venit la doar doua saptamani dupa ce s-a dezvaluit ca Facebook a inmagazinat parolele de la sute de milioane de utilizatori in plaintext necriptate timp de sapte ani.

telegraf

Un alt caz clasic de Fail Facebook a avut loc cand, in cadrul noii campanii, Telegraph a publicat un articol despre munca Facebook pentru a „asigura ca identificand continutul terorist va fi eliminat cat mai repede posibil„, rau moment, doar doua zile mai tarziu barbatul inarmat intra in Moscheea din Noua Zeelanda, ucigand 50 persoane si transmitand in direct evenimentul pe Facebook.

Alte piese se concentreaza asupra activitatii caritative a Facebook, a cursurilor de comportament online pentru copii, a inteligentei artificiale si a combaterii escrocilor online. Nu se stie exact cat de mult plateste Facebook la Telegraph pentru articole sau daca compania are control editorial asupra produsului final.

O ultima informatie asupra viciosului rasism anti-alb al Facebook publicat de The Ethnic European (FACEBOOK’S VICIOUS ANTI-WHITE RACISM) a strans recent aproape 3.000 de shares pe acea singura platforma, probabil a fost citita de peste 199.000 de cititori media online.

5ca61293fc7e9313588b45ff

MICHAEL WALSH este jurnalist, broadcaster si autor al RISE OF THE SUN WEELEUROPE ARISE, TROTSKY’S WHITE NEGROESMEGACAUST, DEATH OF A CITYWITNESS TO HISTORY, THE BUSINESS BOOSTER si THE FIFTH COLUMN VOLUME I si II, si alte 50 titluri de carti.

europe-arise-add1-large

Cartile autorului disident pot fi cumparate vizitand website-ul sau BOOKSTOREBUY FROM AUTHOR si POETRY  links.

https://europeansworldwide.wordpress.com/2019/04/06/to-save-face-facebook-pays-big-money-to-fake-media/

 

https://karensmithdotblog.wordpress.com

Reclame
Acest articol a fost publicat în VIATA (mediul online). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.