Cinism la Bruxelles! Funcționarii plătiți cu mii de euro critică pensiile românilor

Работа пенсионного фонда в Калининграде

Comisia Europeană a pus gând rău pensiilor din România. Un reprezentant al Comisiei Europene a declarat astăzi că pensiile românilor „au generat devieri și au crescut datoria publică”.

Isabel Grilo, reprezentantul Comisiei Europene, a declarat vineri, în cadrul unei vizite în România, că oficialii europeni sunt îngrijorați de modificările aduse în sistemul de pensii din România.„La pensii vedem OUG din 2018 cu o serie de prevederi care au afectat negativ sectorul. Au putut determina anumite devieri. Vedem schimbări ale situației privind cerințele de capital pentru aceste fonduri de pensii. Comisia Europeană a încurajat mereu evoluția și dezvoltarea Pilonului II al sectorului de pensii pentru că ajută diversificarea beneficiilor de pensii. Aceste modificări au dus la creșterea datoriei publice”, a declarat Isabel Grilo, în cadrul evenimentului „Semestrul European: Lansarea recomandărilor specifice de țară pentru România”.

Așadar, creșterea pensiilor din România, generată de Guvernul PSD, naște nemulțumiri la Bruxelles pentru că scade importanța pensiilor private, unde banii sunt pe mâna unor corporații. Ceea ce Bruxelles-ul nu verifică este cum se poate trăi în România cu un nivel al pensiilor precum cel solicitat de Comisia Europeană, unde salariile și beneficiile sunt de zeci de mii de euro, atât pe durata mandatului, cât și după încheierea acestuia.

Cinismul oficialilor de la Bruxelles a atins astfel cote alarmante, pentru că trimiterea de funcționari plătiți regește să ceară scăderea pensiilor din România arată cât de indiferenți sunt tehnocrații europeni față de nivelul de trai al cetățenilor români.

BRUXELLES, 14 iunie – Sputnik, Daniela Porovăț.

Reclame
Acest articol a fost publicat în ROMANIA, ROMANIA-EUROPA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cinism la Bruxelles! Funcționarii plătiți cu mii de euro critică pensiile românilor

1. Aurel Popa zice:

Poate e vorba de pensiile speciale de la noi si nu sa inteles bine substratul problemei, sa controleze si pensiile noastre pentru a vedea diferenta!

Apreciat de 1 persoană

2. Un capitalist zice:

Ăștia de la Bruxelles sa se pregătească pentru viitor: sa învețe chineză, să mănânce cu bețișoare și opera lui Mao. Acum sunt doar niste bețivi retardați și de o incultura crasă. Se pricep doar la jonglerii politice, învârteli avocățești și cinism masonic. Îi va scutura în curând coana Istoria de nu vor rămâne din ei nici fulgii. Ei nu vad declinul și decadenta la care i-au pus bazele cu educația lor de snobi. Cine o sa ii apere? Armatele de mercenari? Aiurea! Fără armata națională cu credință și patriotizm, fara talpa bocancului de soldat credincios pusă ferm pe pământul inamicului, fara soldați care să îndure cu credință viață militară, fara disciplină și ierarhia solida a gradelor militare nu exista nicio victorie. Este o acalmie înainte de ceeace va urma. Toate sunt trecătoare.

Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: