ATENTIONARE DE LA MINISTERUL DE INTERNE IMPORTANT! NU ESTE O GLUMA.


Informatii utile
  Un nou tip de frauda face ravagii: esti sunat de cineva care se da drept operator la Cosmote , Orange sau Vodafone

     Poate fi un fost angajat al firmei respective, pentru ca are acces la baza de
date. Iti spune ca e ceva in neregula cu factura ta si te roaga sa tastezi un cod de cifre.
Daca ai facut asta, îi  incarci cartela respectivului cu 300 EURO!
Dă mai departe, daca vrei să-i ajuti si pe altii.
Cu respect,
Adrian Daniel Apostol – Referent – Biroul
Instante si Proceduri Judiciare – Directia Juridica – Tel: 0372262306

Informare a Ministerului de Interne

In atenţia tuturor deţinătorilor  de telefoane mobile:
  Daca un corespondent lasă un mesaj sa apelati numărul 06 07 74 52 41.
  Nu apelaţi în nici un caz acest număr; factura dumneavoastră va fi foarte mare.
Această informaţie, transmisa de Oficiul Central de  Stopare a Terorismului, a fost comunicată în masă.
După un timp escrocii au găsit un alt  sistem pentru utilizarea frauduloasă a mobilelor.. Ei va apelează pe GSM, se prezintă ca fiind „Provider”Orange, Cosmote (sau orice retea in care sunteţi  abonat), vă cer să introduceţi un cod care este 09 # explicându-va că este vorba de o verificarea a  mobilului dumneavoastră. NU TASTATI IN NICI UN CAZ CODUL INDICAT SI  INCHIDETI IMEDIAT.
Hotii dispun de dispozitive ce le permit sa citeasca cu acest cod cartela SIM.
Nu le rămâne decât să creeze o noua cartelă (sau oricat de multe)cu care vor vorbi in contul tau.

Această fraudă se practică în mod curent şi este, deci, necesar ca această informaţie să fie difuzată rapid unui număr cât mai mare de  persoane.
ATENTIE de transmis URGENT Dacă aveţi un apel telefonic şi pe mobil se afişează „A C E” nu răspundeţi; anulaţi apelul.
Este un virus care distruge cartela SIM şi distruge mobilul. Aceasta a fost confirmata de Motorola, Sagem si Nokia.

In atentia utilizatorilor Internetului
RUGAM TRIMITETI ACEST AVERTISMENT PRIETENILOR, FAMILIEI ETC….
Fiţi vigilenţi în următoarele zile!
Nu deschideţi niciun mesaj care are ataşata o filă numita „Invitaţie”, indiferent cine o  trimite.
Este un virus care deschide o Flacără Olimpică. Aceasta „arde” întregul hard disc al computerului dvs.
Acest virus va fi trimis de la cineva care are adresa dvs. de email în lista de contact, de aceea trebuie să trimiteţi acest email tuturor contacţilor.
E mai bine să primiţi acest  mesaj de 25 de ori, decât să primiţi virusul şi să-l deschideţi.
Dacă primiţi un mail cu denumirea de ‘invitaţie”, chiar trimis de un prieten, nu-l deschideţi şi scoateţi-l din computer imediat.
Acesta este cel mai periculs virus anunţat de CNN; a fost clasificat de Microsoft ca fiind cel mai distructiv virus introdus vreodată in retea.
Acest virus a fost descoperit de cateva zile de către McAfee şi încă nu există remediu pentru el.

Prof. univ. dr. ing. Constantin Nitu,       
Academia Tehnica Militara

http://spirituletern.blogspot.ro/2014/08/atentionare-de-la-ministerul-de-interne.html

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

84 de răspunsuri la ATENTIONARE DE LA MINISTERUL DE INTERNE IMPORTANT! NU ESTE O GLUMA.

  1. Nico zice:

    mie una mi se pare folositoare informatia…egal de unde vine. de ce se aprinde lumea asa usor?

    Apreciază

    • @Nico zice:

      bai Nico,
      daca esti p’afarist(a) si ai numai fite in cap e normal pentru tine sa zici asemenea tampenie
      ai „patruns ” tu cu mintea ta ascutita stirea asta si ai zis ca e OK ?
      sigur ca e OK, doar e sursa buna e de la SpiritulEtern !!!!!!!
      cea mai sigura sursa de informare din Romania ! sau din Eurropa !

      daca ma mai gandesc putin, cred ca e sursa absoluta, eterna de informatie !
      amin!

      Apreciază

  2. Wolf Killer1 zice:

    Este important de stiut ca toate informatiile din articol sunt adevarate doar ca sunt vechi si usor exagerate pe alocuri dar sunt corecte. Toate aceste lucruri s.au intamplat deja si exista posibilitatea sa se repete asa ca nu va culcati pe o ureche. Am revenit cu aceasta precizare nu cumva sa inteleaga unii ca informatia este falsa si astfel sa pice in plasa vreunui infractor.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Lupul Dacic zice:

    Toate comentariile de aici au fost sterse!
    Si cine va mai scrie aiurea o sa aiba aceeasi soarta.
    Articolul este doar de informare si nu de despicat firul in patru sau timpenii la adresa mea sau a blogului.
    Cui nu-i convine este liber sa nu mai vina aici!

    Apreciat de 2 persoane

    • Hans zice:

      Vrei să spui DEZinformare. Având în vedere câte comentarii negative ai primit, este mai mult decât evident că tu greșești insistând să postezi cretinătăți de dragul traficului.

      Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        Nu am primit comentarii pertinente si serioase la articol.
        Unul critica vechimea lui ( cu toate ca de unde l-am preluat eu este din august). altul ca trebuia sa fac eu investigatii, altul ma injura, etc. Ti se pare normal sa critici aiurea cind tu nu esti capabil de nimic?
        Nu am nici un interes sa am un anumit trafic…nu cistig nimic. Blogul este non profit. Ai vazut vreo reclama pe blog?
        Gata…sunt satula de „gindirea” unora… de cind am blogul, ma gindesc serios ca devenim pe zi ce trece un popor de idioti. Blogul este plin ce comentarii care sa ne dea de gindit.
        Poate ar fi bine sa vezi si citi au votat acest articol…peste 7.000.
        Daca o sa am parte in continuare de com. idioate, o sa ajung sa le sterg fara avertisment.
        Fratilor…mai ginditi inainte sa scrieti ceva…daca nu aveti nimic rational si logic, mai bine nu..

        Apreciat de 1 persoană

      • Hans zice:

        Ba tocmai ai primit destule comentarii pertinente și serioase. Cum că articolul e o făcătură; cum că MAI nu are acel angajat sau număr de telefon, și au mai contribuit și alții.

        Dacă îți faci un blog public și postezi aiurea, așteaptă-te să primești așa fel de comentarii. Și ai 8000 de ce-o mai fi-uri pe facebook. Mie asta nu-mi spune defapt cât de proști și creduli sunt oamenii care nu gândesc înainte să ia ceva de bun (cum ai făcut tu în cazul de față). Te deranjează asta? Mult noroc îți urez! La cât de populară e postarea, cu siguranță vor mai veni mulți mulți oameni care o să zică exact aceleași lucruri zise de către mine și de către mulți alții.

        Eu am cercetat. Ți-am demonstrat. Tu te dai cu fundul de pământ că nu e lumea de acord cu copypaste-ul inept de care dai dovadă.

        Mult noroc îți urez în continuare, că nu te ajută foarte mult capul.

        Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        Mda…eu nu am spus nicicind ca este adevarat….asa este tot blogul…fiecare citeste si daca ii place bine, daca nu nu. Am vreo obligatie sa-ti furnizez dovezi?
        Non problem…tara e plina de prosti si de ce nu ar ajunge si aici din ei? Dar pleaca repede.
        Unii care aterizeaza aici ca nou veniti, nu inteleg nimic din ce se afla pe blogul asta, latra si pleaca. Atita paguba.

        Apreciază

    • Laurence zice:

      Pai si matale scrii aiurea , deci ar trebui sa ai ACEEASI soarta . Incearca sa fii ceva mai exact , ca eu nu inteleg cum as putea sa ii incarc cuiva cartela cu 300 E din moment ce am cartela PrePay si nici cum ar putea sa ma afecteze virusul mentionat din moment ce folosesc Linux .

      Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        NU EU SCRIU…vezi linkul de la sfirsitul articolului.
        Poate soarta mea se va schimba cind o sa ginditi cind scrieti ceva aici!

        Apreciază

      • Irina zice:

        Sters

        Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        Toate comentariile critice la adresa mea sau a blogului, vor fi sterse de acum.
        Nu-ti convine…pleaca!
        Am scris de m-am saturat sa raspund celor care nu au ce face si se uita in curtea altora.
        Scriu de pe alt sait…in viteza, si nu am posibilitatea de a corecta decit in panou, cind ma intorc. Este ultima data cind va spun asta!
        De acum toate comentariile aiurea vor ajunge la gunoi fara nici un avertismet.

        Apreciază

      • Laurence zice:

        „Si cine va mai scrie aiurea va avea aceiasi soarta.” <––– La asta m-am referit . Si ca tot suntem la semantica , morfologie , sintaxa si alte aberatii gramaticale , vre-o se scrie legat iar in contextul citat , aceeasi se scrie cu 2 e . Va rog mult sa ma iertati ca am indraznit sa va corectez .

        Apreciat de 1 persoană

      • Lupul Dacic zice:

        Oare de ce crezi ca nu stiu??
        Ce ai inteles tu din ce am scris eu mai sus???
        Cind ma voi intoarce in panou si am timp o sa corectez…vrei sa-ti fac schita?
        Fratilor…voi sunteti cu retard? Imi cer scuze pentru toate iesirile mele dar cu asa comentarii aproape zilnice o sa ajungem toti o tara de retarzi! Inclusiv eu, daca va mai las comentariile idioate…si culmea mai raspund si la ele…probabil ca o sa innebunesc din cauza prostiei altora.

        ps…orice com. de acum ajunge la gunoi..GATA

        Apreciază

      • Laurence zice:

        Pai ce pot sa spun , stimata doamna . Comentati doar dumneavoastra , doar va apartine blogul . Nu stiu insa in ce masura va va ajuta acest lucru . Formule de politete nu cunoasteti , faceti exces de semne de exclamare , ceea ce denota ca sunteti cel putin nervoasa , noi suntem „cu retard” iar dvs. scrieti „inebunesc” cu un singur n . Eu va doresc mult succes . Acum puteti sterge .

        Apreciat de 1 persoană

      • Lupul Dacic zice:

        Oare de ce am ajuns sa nu mai suport criticile unora care nu au ce face?
        Comentariile sunt pentru a scrie ceva pe marginea articolului in cauza. Si fara atacuri si injurii.
        Daca as fi avut doar 100 de vizite pe zi, asa cum se incadreaza majoritatea blogurilor, probabil ca as fi fost mult mai calma. Dar media aici, a ajuns la 8.000. Iar de 3 zile am undeva intre 20.000 si 30.000 de vizite. Oare cum crezi ca poti rezista psihic la tot ce scriu unii?
        Daca comportamentul celor care scriu ar fi unul civilizat si fara a critica tot ce nu considera ei ca nu e bine, atunci raspunusurile mele ar fi la fel. M-am saturat sa va suport!
        Majoritatea din cei care critica nu citesc tot ce scriu la un comentariu, altii nici macar articolul, dar se trezesc sa scrie. Ce vina am eu ca pe altul nu-l duce capul? Unde scrie ca trebuie sa suport prostia altuia?
        Cei care gindesc si sunt normali la cap, nu se desconsidera scriind rautati si tintind spre mine sau blog. Daca nu le place ceva, incearca sa-mi dea un sfat, sau sub forma de gluma. Ceilalti ori sunt mitocani ori foarte ritosi.

        Apreciază

    • Gabriel zice:

      M-am bucurat cand am gasit acest blog, l-am adaugat la favorite si am dat like paginii dvs. de facebook sa primesc notificari atunci cand postati ceva nou. Din pacate articolul acesta nu va face cinste, nu stiu de ce ati preluat aceste informatii aberante, sunt genul de mesaje postate de oameni fara ocupatie pe facebook. Evident ca nimeni nu va obliga sa verificati informatiile dar daca doriti ca oamenii sa revina pe acest blog ar trebui sa o faceti.

      Apreciat de 1 persoană

  4. Paula zice:

    dar de ce frumoas-o?
    teai facut de ris ?

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Cu ce?
      Cu injuraturile specifice barbatilor romani?
      Ti se pare ca articolul este unul de ris?

      Ai satisfactie cind un barbat isi baga p….in el de articol? Te excita?

      Apreciază

    • joker-ul suprem-ohhyeah zice:

      Oh, Doamne, Paula, daca vorbesti la fel cum scrii, nu as vrea sa te intalnesc vreodata.
      Si daca se intampla cumva, mai bine vorbim prin semne ;)(Stiu unul perfect pt tine;) )

      Apreciat de 1 persoană

  5. bb zice:

    Penibila exprimare pentru anul 2014
    mass-ul asta circula pe mess aku vreo 4-5 ani

    Apreciat de 1 persoană

  6. likutza zice:

    Tu-tzi popou, tzu’ ala mic dar grasut de lupoaica… of, cum ma ispitesti tu in feluri pasionale…. Te iubesc lupoaico… dar, serios, mai check-uieste si tu gramatica si ortografia, ca astea pot fi un turn-down serios.

    Apreciat de 1 persoană

    • Lupul Dacic zice:

      Esti culmea…la dracu..iar e plin aici numai de prostii.
      Cind am timp si liniste pot sa corectez. Ce vrei sa fac mai intii??????
      Stii ca am 4 pagini deschise si pe toate lucrez?????
      Si mai raspund si voua sau altora pe mail sau FB…cum e? Crezi ca sunt robot?

      ps…nu sunt grasuta. La 1,64 si 62 kg, ti se pare grasut?…hhaaaa

      Apreciază

  7. likutza zice:

    Eu te plac asa cum esti, in pofida idioteniilor directionate impotriva ta de toti flecarii astia de mai sus. Te stiu de ceva vreme, te citesc de si mai mult timp, si sincer, te gasesc incredibil de atractiva.

    Apreciat de 1 persoană

  8. likutza zice:

    Pentru amandoua… esti sexy din toate punctele de vedere. :)))

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Doamneeeee…iar o sa am parte de tot felul de critici. Tot eu sunt scoasa vinovata. Ca ma dau mare si alte alea..

      Poate sunt, dar blogul nu are aceasta tema..
      Na….unul zice ca sunt grasa si batrina, altul sexi…numai de interesul national nimic 🙂

      Apreciază

  9. likutza zice:

    „Poate sunt, dar blogul nu are aceasta tema..
    Na….unul zice ca sunt grasa si batrina, altul sexi…numai de interesul national nimic :)”

    Nu poate ci sigur esti… iar batranetea este o stare mentala… efervescenta gandirii tale infirma afirmatia respectiva. Cat despre „grasuta”, adevarat sau nu, plenitudinea formei fizice adaugata sinuozitatii apetisante sunt doar un plus.
    Si sa mentionez ceva si despre interesul national… hmm,

    Apreciat de 1 persoană

    • Lupul Dacic zice:

      Frate….mai ai putin si imi faci declaratii de dragoste. Cam si astea sunt dar ceva mai voalate.

      Nu te inseli …nu-mi arat virsta deloc. Iar comportamentul, undeva la 25. Dar sa stii ca nu e meritul meu…asa a vrut natura si firea mea….nu am facut nimic special.
      Imi pare rau ca muuulte femei sunt invidioase pe mine si scriu rautati, dar poate ar trebui sa iasa din inhibarea traditionala…sa vada ce bine se pot simti in pielea lor!

      Apreciază

  10. likutza zice:

    Pai, nu-ti spuse-i ca te iubesc? :))
    Prin eforturile tale intelectuale, aci pe blog si FB, ma hranesti intelectual, ma educi in spiritul realismului cum parintii sau sistemul nu au resusit… Cum sa nu te iubesc pentru asta? :)))

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      🙂 ok
      Si eu te iubesc…si pe toti romanii!
      De ce crezi ca imi pierd timpul cu blogul asta?
      As avea atitea altele de facut pentru mine personal, dar suntem intr-un moment istoric de cotitura pentru neamul nostru. Atit pot eu contribui acum pentru tara mea.

      Apreciază

  11. BUSU zice:

    HAHAHHAAHAH,CE BANDITI MA,,CUMPARATI MCAFEE..HAHAHAHAHHAHAH

    Apreciază

  12. Radu G. zice:

    Nu e motiv de alarmare. E doar o farsa, si nici macar nu e de provenienta romaneasca. Circula de mult timp pe timp pe internet.
    http://www.hoaxkiller.fr/hoax/2000/piratage_telephones_portables.htm

    Apreciază

    • Ema zice:

      Din pacate nu e o farsa! Si soacra mea a patit-o in vara cu operatorul de telefonie (a scapat ieftin… doar cu 50 €). Mai sunt multi naivi la noi in tara care „pun botul” la astfel de apeluri

      Apreciază

  13. ionel.d zice:

    Cand cineva te contrazice poti spune ca se inseala, cand mai vine cineva si o face poti spune ca ai intalnit doi oameni care nu stiu ce spun dar cand toata lumea iti spune ca hresesti ar trebui sa te opresti si sa te intrebi daca nu cumva este ceva in neregula la tine si sa incerci sa te corectezi pentru ca nu toti suntem retarzi asa cum subtil ai sugerat mai sus. O zi placuta!

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Care toata lumea?
      Daca esti conectat la FB, poti sa vezi cite voturi are articolul. Daca nu, iti spun eu…peste 8.000 de voturi!
      Stii cam citi au comentat aiurea? Adunati si cei care au fost stersi, cam 20.
      Poti sa rationezi ceva din ce am scris mai sus?
      Sper ca macar sa intelegi penibilul situatiei…8.000 la cca.20, e toata lumea, nu?
      Of doamne…

      Apreciază

      • Petru zice:

        Esti constienta ca raportul invocat de tine mai sus nu confirma si faptul ca informatiile date de tine sunt corecte, nu? Tu compari 8000 de oameni care nu au verificat informatia cu 20 care au verificat-o si ajuns la concluzia ca este falsa, unii aducandu-ti si dovezi.

        Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        Unii spun ca e falsa altii ca nu… Oricum, cei mai (sa zicem) avizati, au spus ca este reala dar veche.
        Am sters destule comentarii aici si parerile sunt impartite.
        Nu conteaza daca mai este sau nu de actualitate…daca este adevarata se poate repeta oricind.
        Oamenii au dreptul sa fie informati pentru orice posibilitate.
        Putin imi pasa de cei care sunt destul de ingusti la minte si nu considera ca orice informatie este buna, chiar daca pe moment nu e un pericol sau chiar nereala. Stie cineva ce poate fi miine?
        Informatia, oricare ar fi ea, inseamna putere…puterea de a nu mai fi manipulat si prostit de nimeni.

        Evident ca nu am scris asta pentru tine sau altii care nu inteleg nimic…

        Apreciază

      • Anca Ilarion zice:

        Nu te lua după Facebook !
        Acolo, în funcţie de unele cuvinte sau grupuri de cuvinte care apar într-un articol, acel articol este „purtător de steag” şi apare cu prioritate faţă de altele. Din acest motiv, ţie ţi se pare că ai sute sau chiar mii de voturi, dar de fapt sunt pseudo voturi, ca urmare a politicii Facebook de a selecta, tria şi publica unele articole.
        Probabil că pe Facebook tu vezi şi traficul conectat între pagini.
        Articolul apare publicat de tine acum patru zile. Dacă iei în considerare modul arborescent de difuzare a ştirii între „prieteni”, probabil că ai avut un maxim de 50-60 vizite pe minut.

        Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        Uf…nu este pe FB,..aici pe blog, dar nu se pot vedea decit de cei conectati la FB
        Voturile sunt a celor care evident au citit si au votat.

        Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        Gresit…retarzi doar vin si citesc un articol doua, scriu ceva “memorabil” si pleaca urgent
        Cei care ramin, nu comenteaza decit pe subiectul in cauza, fara a discredita blogul. Daca considera ca eu am facut o greseala imi atrag atentia civilizat, sau ma sfatuiesc. DAR NU CRITICA.

        Ti se par putini cei cca. 5.000 de abonati? Si cam 8.000 de vizite zilnic? Cei cu retard sunt pasageri si foarte putini. Dovada ca la comentariile de aici sau strins cam 30 pina acum. Iar voturi articolul are peste 10.000 la ora asta.
        Oamenii au inteles ca nu e de actualitate si poate nici adevarat, dar o informatie in plus, nu strica sa o cunosti. De asta au si votat.

        Apreciază

  14. jonny zice:

    http://www.ziare.com/stiri/frauda/un-nou-tip-de-frauda-vizati-abonatii-companiilor-de-telefonie-mobila-1015977

    Duminica, 16 Mai 2010, ora 17:42
    Sursa: Ziare.com
    Articol citit de 6711 ori

    Se pare ca un nou tip de frauda face ravagii. Mai exact, esti sunat de cineva care se da operator la Cosmote, Orange sau Vodafone.

    Poate fi un fost angajat al firmei respective, pentru ca are acces la baza de date. Iti spune ca e ceva in neregula cu factura ta si te roaga sa tastezi un cod de cifre. Daca ai facut asta, ii incarci cartela de te zapaceste. Multi au patit-o si au incarcat cartela altcuiva chiar cu 300 euro.

    Ministerul de Interne atrage atentia tuturor detinatorilor de telefoane mobile asupra altui gen de frauda. Daca un corespondent va lasa mesajul sa apelati numarul 0607745241, nu apelati in nici un caz acest numar, altfel factura dumneavoastra va fi foarte mare. Informatia comunicata de Oficiul Central de Stopare a Teorismului a fost comunicata in masa.

    Dupa un timp, escrocii au gasit un alt sistem pentru utilizarea frauduloasa a mobilelor. Ei va apeleaza pe GSM sau alta retea in care sunteti abonat, va cer sa introduceti un cod care este 09#, explicandu-va ca este vorba de o verificare a mobilului dumneavoastra. Va sfatuim sa nu tastati in niciun caz codul indicat si sa inchideti imediat.

    Hotii dispun de dispozitive ce le permit sa citeasca cu acest cod cartela SIM. Nu le ramane decat sa creeze o noua sau mai multe cartele, numarul lor fiind nelimitat, cu care vor vorbi in contul tau. Frauda se practica in mod curent. De asemenea, daca aveti un apel telefonic si pe mobil se afiseaza „A C E”, nu raspundeti, anulati apelul. Este un virus care distruge cartela SIM si mobilul. Aceasta a fost confirmata de Motorola, Sagem si Nokia.

    Si utilizatorii Internetelui au fost avertizati sa nu deschida niciun mesaj care are atasata o fila numita „Invitatie”, indiiferent cine o trimite. Este un virus care deschide o Flacara Olimpica. Aceasta „arde” intregul hard disc al computerului dvs. Virusul este trimis de la cineva care are adresa dvs. de email in lista de contacte.

    Este cel mai periculos virus anuntat de CNN, care a fost clasificat de Microsoft ca fiind cel mai distructiv introdus vreodata in retea. Virusul a fost descoperit, dupa cum ne confirma prof. univ. dr. ing. Constantin Nitu, de la Academia Tehnica Militara, de cateva zile de catre McAfee si inca nu exista remediu pentru el.

    Apreciază

  15. Petru zice:

    „Evident ca nu am scris asta pentru tine sau altii care nu inteleg nimic…”

    Eu doar ti-am atras atentia ca informarea ta e o dezinformare, nu e nevoie sa ma jignesti. E simplu de verificat. A aparut in 2000, aparent in Franta, si a fost relativ repede catalogata ca fiind o legenda urbana.
    http://www.hoaxkiller.fr/hoax/2000/piratage_telephones_portables.htm

    A fost tradusa in romana si apoi diseminata cu complicitatea bloggerilor. Nici un ziar serios nu a preluat stirea si nu exista nici macar un link catre Ministerul Afacerilor Interne. MAI a facut o avertizare care nu apare pe siteul lor, nu apare pe canalele serioase de comunicare, ci doar pe blogguri? De cand purtatorii de cuvant oficiali ai unui minister sunt exclusiv bloggeri?

    „Informatia, oricare ar fi ea, inseamna putere…puterea de a nu mai fi manipulat si prostit de nimeni.” Informatia e putere, dar dezinformarea e o putere si mai mare. Iar dezinformarea chiar este strans legata de manipularea si prostirea oamenilor.

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Da?
      Uite comentariul de la jonny.
      Mai are rost sa-ti spun ceva?

      Apreciază

      • Petru zice:

        Ziare.com nu e un ziar. E o platforma media care culege informatii din alte surse, multe neverificate. Asa ca, insist, nu te alarma, nu e niciun pericol. Stirea este falsa. Cand MAI va dori sa faca o atentionare, crede-ma, vei afla de la MAI asta.

        Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        Bine…eu am cedat.
        Nu am de ce sa ma alarmez…doar ca ma dispera comentariile celor care nu gindesc dar scriu.

        Apreciază

  16. Vali zice:

    e simplu, cautati pe tata google dupa numerele de telefon aparute in atentionare. Am gasit acelasi asa zisa atentionare pe o gramada de forumuri, unul dintre ele e din 2011. Acest tip de mesaje se numesc- daca nu ma insel- HOAX., ceva asemanator cu scrisorile tampite pe care le gaseam in cutia postala pe vremuri si care iti prevedeau tot raul de pe lume daca nu le transmiteai mai departe multiplicat

    Apreciază

  17. Andi zice:

    „doar ca ma dispera comentariile celor care nu gindesc dar scriu.”

    Atunci intelegi ce simt ceilalti cand iti vad postarile. Fara suparare, dar ce proces ce gandire e atunci cand preiei un articol de pe internet, fara sa il verifici, si crezi orbeste in autenticitatea lui, chiar si atunci cand e clar ca e rasuflat rau?

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Din nou…alt comentariu aiurea. De ce oare trebuie eu sa fiu obligata sa-mi pierd timpul cu unii care nu gindesc?
      Oare ce scrie la adresa? BLOG…asta inseamna ca nu sunt jurnalista si nu e presa blogul. Sunt o persoana privata care are un blog. Copiez anumite articole de pe net si le afisez aici. Care e problema ta? Ce obligatie am eu pentru tine sau altii sa verific?
      Vrei mai mult sau altceva, verifica tu.
      Nu te obliga nimeni nici sa crezi si nici sa vii aici, dar daca o faci, ai bunul simt sa taci cind nu ai nici un drept sa-mi ceri mie socoteala ce afisez la mine pe blog.

      Apreciază

  18. Maria zice:

    pentru Lup: CITESTE ASTA, FARA ENERVARE
    1) este clar ca te paste o chestie aiurea cu sanatatea daca mergi in ritmul asta
    2) o vorba din batrani zice ca „daca unu spune ca esti beat il trimiti la culcare, dar daca toti spun ca esti beat te culci tu” se aplica si aici – in sensul ca pui prea multe articole fara rost si fara legatura cu tema DACIA. sau mai pe romaneste pierzi timpul cu multe articole fara valoare in loc sa pui mai putine, dar mai valoroase. risipa inseamna inflatie, iar inflatia inseamna dezastru
    3) ai sters comentariile care te critica si le-ai lasat pe celelalte, inclusiv pe cele idioate rau (vezi Paula) si asta este cel putin urat, daca nu chiar nepoliticos pentru cei care acum nu mai indraznesc sa incerce sa spuna ceva
    4) daca citesti macar pe jumatate articolele pe care le publici aici, ar trebui sa lasi dracului Facebukul
    5) este adevarat ca lumea trebuie sa fie informata, dar nu cere nimeni sa inlocuiesti tu internetul cu blogul tau (vezi pct 1 si 2)
    6) ar mai fi multe de spus, dar daca esti iritata, nu mai asimilezi sfaturi prietenesti si iar te apuca „stergerea”
    PS. am pus o adresa aiurea fiindca am trimis mai devreme comentariu si nu a aparut. ma gandesc ca poate nu se potriveste ceva cu emailul meu

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Na..oare o sa apuc sa dorm in noaptea asta? 🙂

      1.Daca ai fi citit sus de tot poate ai fi vazut care este tema blogului. De la ea, pleaca muuulte altele…se ramifica in asa fel incit inseamna toata viata noastra.
      Numele de Lup, este un simbol si atit. De fapt o legenda frumoasa pe care am luat-o ca ceva care ne duce cu gindul la istoria noastra.
      Articole valoroase sunt toate…depinde ce nivel ai de cultura si ce anume te intereseaza.

      3.Din nou…sa-ti zic ca nu esti atenta ce citesti dar scrii? Poate ar fi bine sa te uiti inca o data si sa vezi unde se afla comentariul in care am scris ca am sters tot, si dupa aia vei vedea ca indiferent de ce am scris eu acolo, lumea a continuat sa scrie. Deci, eu am sters tot ce era inainte…acum se afla TOT ce a venit dupa stergerea mea. Asta inseamna ca nu am sters pe sarite. Doar citeva care injurau ca la tigani. Sau vrei sa le fi lasat si pe alea?

      4.Partea cu FB…este tot blogul…ce se publica aici, automat merge si acolo…cum se comenteaza aici se comenteaza si acolo. AI INTELES?
      Eu citesc 98% din tot ce public. Numai unii cititori degeaba citesc…

      5.Nu alegi tu cum, ce anume si cum sa fie blogul meu. De ce nu iti faci tu unul, ca sa nu mai dai directive altora cum sa-si gestioneze „casa”? In marea lor majoritate cititorii mei sunt oameni inteligenti si treziti din marea masa. Problema ar fi ca din cind in cind, mai apar unii care nu prea stiu bine pe ce lume sunt si incep sa scrie pe blog de te incrucesti…vezi mai sus. Dar pleaca repede..

      Posibil sa ajung sa sterg din nou toate comentariile. Daca nu o fac, de cele mai multe ori, este pentru faptul ca toate ineptiile scrie de diversi sunt o mostra de „inteligenta” si cultura la care am ajuns in 25 de ani de capitalism. Crezi ca fac ceva fara sa gindesc pe blogul meu? NU….voi si altii sunteti dovada vie, in ce hal a fost adusa tara asta.

      Apreciază

  19. Stamate zice:

    ce e aia „Oficiul Central de Stopare a Terorismului” ?
    unde are sediul ?

    Apreciază

  20. Arsene zice:

    Zice bine in titlu :
    NU ESTE O GLUMA

    Eu am citiut stirea cu atentie si am vazul ca intradevar nu esteo gluma – ESTE TREI !!!

    Apreciat de 1 persoană

  21. Luca zice:

    „RUGAM TRIMITETI ACEST AVERTISMENT PRIETENILOR, FAMILIEI ETC…”

    Daca eu mai vorbesc cu catelul vecinilor cand ii dau oase peste gard, pot sa-i spun si lui (e inclus la ETC…)?

    Apreciază

  22. Lupul Dacic zice:

    Articolul este pe tot netul.

    Uite aici numai citeva adrese care au stirea respectiva. Sunt ani diferiti.
    Dar articolul este peste tot. Si bloguri si presa.
    Cu ce am gresit eu ca am afisat, fata de altii?
    Oare e normal sa scrii tot felul de critici, injurii, si in general oameni care nu sunt capabili sa gindeasca normal, scriu a prost, numai ca sa se afle in treaba?

    http://observatordeconstanta.ro/72867/atentie-la-fraudele-pe-telefonul-mobil-72867.html

    http://www.botosaneanul.ro/stiri/autoritati-in-alerta-tot-mai-multe-escrocherii-pe-telefon-i/

    http://www.ziarul21.ro/new/index.php/actualitate/actualitate/8539-atentie-un-nou-tip-de-fraud-pe-telefon-i-un-virus-puternic-pe-internet

    http://dantanasescu.ro/2010/02/03/win32-worm-zimuse-a-un-nou-virus-extrem-de-periculos.html

    http://ioncoja.ro/amestecate/avertisment/

    Fratilor…cap aveti, minte ce va mai trebuie?

    Una este sa glumesti pe seama articolului si alta e sa faci ca toti draci cu tot felul de acuze la adresa blogului si a mea. Se vede ca aveti prea mult timp liber si nu sunteti capabili sa vi-l umpleti cu ceva folositor.
    Daca m-as cobori la nivelul celor care au criticat si injurat blogul si pe mine…v-as spune asa…ce va f…grija?

    ps. Eu in locul vostru as face tot la fel si cu profesorul Ion Coja si Dan Tanasescu. Doar si ei au afisat acest articol. Daca eu si blogul suntem asa cum m-ati acuzat si considerat, inseamna ca si ei sunt la fel, nu? Prosti sunteti daca nu scrieti si pe blogul lor, tot la fel ca aici.Iar la ziarele alea, tot la fel sa scrieti…doar sunt jurnalisti si cu asta se ocupa.
    Pot doar sa va multumesc ca m-ati pus pe aceeasi treapta cu ei si cu alte nume la fel de sonore care au articolul pe blogul lor ( am copiat doar citeva linkuri din multitudine).
    Dar stiu foarte bine care e problema unora ( in afara de retarzi)…unii dintre voi aveti bloguri si orice, vi se pare un motiv de a ma discredita. Abia asteptati sa gasiti ceva.
    Imi pare rau pentru voi, dar blogul asta o sa existe in pofida la ce doriti voi!

    Apreciază

  23. Printul zice:

    Foarte greu este sa te gandesti. Un lucru daca este zis de multi, nu inseamna, ca este adevarat!!! „Uite aici numai citeva adrese care au stirea respectiva. Sunt ani diferiti.” Chiar nu te deranjeaza ca „sunt ani diferiti” cum crez ca o (adica trei) stire poate fi actuala dupa ani de zile, tu crezi ca McAfee a falimentat intre timp??? Nu au gasit antivirusul, daca exista virusul respectiv???
    „Este un virus care deschide o Flacără Olimpică. Aceasta “arde” întregul hard disc al computerului dvs.” Nu faci niste calcule??? Cand a fost olimpiada??? In 2012 daca bine stiu, iar acum suntem in 2014 😀nu te pune asta pe ganduri???
    Daca erai o persoana de incredere, si vroiai sa scapi de comentarii „aiurea” primul lucru era sa te uiti la MAI, sau la CNN, sa vezi daca a existat vreodat astfel de atentionare! Dar tu ce ai facut??? Ai postat o porcarie, si te plangi ca esti criticat! Nu inteleg de ce te miri??? Cine este Adrian Daniel Apostol? Un singur loc am gasit care scrie altceva decat porcaria asta: https://touch.www.linkedin.com/?sessionid=2530442779557888&as=false&can=http%253A%252F%252Fro.linkedin.com%252Fpub%252Fadrian-daniel-apostol%252F45%252Fab1%252F4b3&rs=false#public-profile/http%3A%2F%2Fro.linkedin.com%2Fpub%2Fadrian-daniel-apostol%2F45%2Fab1%2F4b3 dar asta sa nu te deranjeze, posteaza porcarii in continuare, dar nu te plange daca esti criticat de oameni care mai si inteleg, si nu numai citesc, ca tine.

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Dar nu vrei tu sa faci investigatii? Vad ca ai timp sa scrii. Am peste 10.000 de articole pe blog…nu vrei sa incepi sa verifici sursele de informare si sa cauti dovezi la fiecare articol?

      Cind am afisat articolul m-am uitat la data si este august 1014. Cu ce sunt eu obligata sa fac enspe verificari la un articol? Ulterior am vazut ca e mai vechi, din ce au scris altii aici. Si asa este. Am afisat doar citeva adrese unde se afla articolul.

      Si sa stii ca nu ma deranjeaza deloc, chiar deloc. Nu sunt jurnalist si nici nu am un beneficiu material. Blogul exista din alte considerente.
      Nu ma pling…doar constat citi oameni care nu au ce face sunt in tara asta. Si asta nu ar fi nimic, dar nu-si ocupa timpul cu nimic util…oare de ce? Ca nu-i duce capul?

      Nimeni nu are dreptul sa ma critice…eu nu critic pe nimeni! La cite mizerii mi se spun de unii, nu fac decit sa ma apar si sa le arat adevarul.
      Cu ce drept vii tu sau altul pe blogul meu sa ma critici? Vrei sa-ti spun eu? Proasta crestere, tupeu, nesimtire si libertate prost inteleasa. Dupa mine acestia sunt cei mai detestabili oameni. Caractere infecte.
      Nicioadata nu m-am dus la cineva sa-l critic. Chit ca as fi avut dreptate sau nu.Am bunul simt sa gindesc ca poate acel om are motivele lui pe care eu e posibil sa nu le cunosc.
      Si reiau ce am scris mai sus:
      Daca m-as cobori la nivelul celor care au criticat si injurat blogul si pe mine…v-as spune asa…ce va f…grija?
      Exista un proverb…intotdeauna prostul moare de grija altuia.

      Apreciază

  24. Printul zice:

    Sters de Lup

    Apreciază

  25. Lupul Dacic zice:

    Gata…ajunge!
    Orice comentariu o sa fie sters. Fie pro sau contra.
    Sunt subiecte muuult mai importante care pot fi discutate…asa nu se mai termina niciodata.

    Apreciază

  26. MIRCEA zice:

    Lupoaico, îmi pare tare rău pentru toţi nervii care ţi-au făcut unii. Ştii bine că sunt destui cu probleme psihice şi cum găsec ceva să critice se adună toţi.

    De ce crezi că majoritatea blogurilor au comentariile cu aprobare? Ca să evite să-şi facă nervi cu nebunii.

    Bine că nu mai lasi să se comenteze aici. Trebuia de la început. Acum a trecut valul şi aşa cum au venit la fel de repede pleacă.

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Stiu draga, dar stii bine ca mi-am asumat chestia cu „la liber”, deoarece va restirictionez mult pe voi. Pentru citiva cu prb. psihice, nu merita sa fac asta. Acum a trecut valul de nebuni…mai apare cite unul pierdut de turma, dar cind vede ca este sters se cara repede.
      Am pe una nebuna care a comentat acu vreo 3 ore…ca numele de lup dacic este sacru pentru romanii si ca cine mi-a dat dreptul mie sa mi-l arog. De la o legenda, unii au ajuns sa o ia de buna…doamne, in ce hal au unii creierul facut praf.
      Ma sochez de fiecare data cind vad citi nebuni sunt liberi.
      Intradevar m-au obosit si plictisit…intodeauna prostia cu nebunia dau un cocktail exploziv pentru cei care sunt nevoiti sa-l suporte. Dar a trecut.

      Apreciază

  27. Likan-Likutzu(Likutza) zice:

    Mai fratilor, (persoanele de persuasiunea feminina incluse), ati capiat cu totii?
    Voi chiar nu aveti nimic mai bun de facut decat sa pierdeti timpul Lupoaicei? E de datoria voastra sa discerneti ce e adevarat, sau relevant auto-educarii voastre si ce nu. Lasati-o frate sa-si faca munca ei, nu vedeti ca din cauza flecarelii voastre apar mai putine articole?
    Lupoaico, te salut cu respect… vesnicul tau admiratoe, atat al muncii tale dar si a apetisantelor si mult invidiatelor tale forme. 🙂

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Hahaha….hai ca a inceput sa vina trupa de soc 🙂
      Nimic nu ma face sa nu afisez daca e ceva bun. Numai ca stii bine ca nu in fiecare zi sunt stiri si informatii bune.
      Adunatura asta de amariti nu mai au posibilitatea de afisa nimic…unii sunt banati altii stersi.

      Si eu te salut, dar de unde stii tu ce forme am eu? Daca as fi lasat ultimile comentarii, ai fi vazut ca unii ma considera urita si proasta. Tu reusesti sa treci prin virtual? 😛

      vad ca erai in spam…de ce?

      Apreciază

      • Likan zice:

        „Hahaha….hai ca a inceput sa vina trupa de soc 🙂
        Nimic nu ma face sa nu afisez daca e ceva bun. Numai ca stii bine ca nu in fiecare zi sunt stiri si informatii bune.”
        Adevarat, bunatati in fiecare zi ar insemna supra-rasfat. 🙂 Totusi tu reusesti cumva sa rasfeti mintea omului cu un simplu zambet.. trebuie sa fie un talent personal. 🙂

        „Si eu te salut, dar de unde stii tu ce forme am eu? Daca as fi lasat ultimile comentarii, ai fi vazut ca unii ma considera urita si proasta. Tu reusesti sa treci prin virtual? :-P”
        Eu vin aici din alte „ceruri”… unde totul este vizibil, pana si forma… dulce foc…
        Urata? Nici de departe… Proasta? Nici macar… Batrana? daca poti considera o silfida batrana, poate… iar virtualul e cumva periferic viselor prin care bantui…

        P.S. Astora cu critica in privinta prospetimii sau veridicitatii articolului in discutie. Nu discriminati impotriva unei anumite persoane. Mergeti pe fir inapoi pana la posterul original, criticati fiecare persoana care la postat dupa aia, si abia dupa aia veniti aici si criticat Lupoaica. In caz contrar sunteti niste mascarici bigoti

        Apreciază

      • Lupul Dacic zice:

        iar in spam…ai ceva agatat de tine?

        Daca ai sti cit caut sa gasesc ceva ….lunile de vara si in special august sunt foarte sarace in articole…toti pun de umplutura.

        Daca ma vezi, inseamna ca stii…cam stiu cerurile alea 🙂 . dar esti sigur ca esti in acele ceruri? Eu de ce nu te vad? Esti bine camufalt.
        Stai linistit…nu ma consider asa cum vor unii sa cred…nu ma dau pe una de 20 de ani. Vorbesc serios…mie nu-mi vine sa cred ca am virsta asta…nici celor din jur,…oare cum o fi sa te simti si sa arati batrina? Naspa…poate de aia unele femei sunt invidioase pe mine si scriu rautati. Dar ce vina am eu ca in loc sa fie tinere ( chiar adolescescente,ca mine 🙂 ), ele se uritesc singure prin atitudinea lor.

        Apreciază

  28. SA MA PUPATI zice:

    Astia sunt parlitii care merg pe toate blogurile si unde gasesc liber murdaresc totul.

    Lupule, dai dracu de handicapati, ca e plin netul de „mari dastepti” care nu fac doua parale dar stiu sa critice pe altii.

    Mai e si ura mare la unii, cand vad o ca femeie a reusit sa aiba cel mai bun blog din Romania.

    Apreciază

  29. AM ZIS zice:

    Ai dracu, nu poti sa scapi de toti sclifositii astia cu aere de mari stiutori peste tot unde mergi. Imposibil sa nu apara unu care sa inceapa circul.

    Crezi ca lumea e proasta si nu a inteles ca e o stire veche dar informatia e bine de stiut? Dar daca unii nu isi arata ei „mintea sclipitoare”, nu pot dormi noaptea.
    Pentru muierile care nu mai pot de grija lupoaicei….daca ati fi macar pe jumatate la fel de frumoase si inteligente ca ea, ati face fericiti multi barbati.

    Apreciază

  30. jos critica ! zice:

    toti critica si cirie ca ciorile
    niste prapaditi care nu fac casa buna cu netul de calitate

    Apreciază

  31. Este atat de nou tipul asta de frauda ca si stefan cel mare stia de el

    Apreciază

  32. globetrotter zice:

    atat nivelul intelectual cat si gramatica sunt de fapt un fel de emanare de la o supapa de siguranta si se trag evident din lipsuri si incarcaturi emotionale reale, aici… Mi se pare ca efectul final este de a sprijini tehnica de brain-washing practicate de multe decnii in fosta URSS, bazata pe ideea ca cei care isi dau drumul la gura ori se deconspira ca si competenti de temut ori nu fac nici asa nimic – cel mult agreseaza sau dauneaza altora si astfel, „individualistii disidenti” se macina intre ei in loc sa se uneasca impotriva unui stat dictatorial care de fapt are interesul ca cetatenii sai sa ramana dezinformati si incompetenti. Rusii si chinejii si-au controlat oamenii cu dogma socialista si politii secrete. Acum e la moda dogma banului si birocratiile incompetente.

    Apreciază

  33. Gigi zice:

    cate idiotenii in articolul asta! De ex cum plm e posibil sa raspund la telefon si un virus sa imi distruga cartela si tel :))))))))

    Apreciază

  34. Cosmin zice:

    Buna si La multi ani! Un prim comentariu off-topic referitor la o idee de a ta expusa intr-una din replicile date mai sus. Faptul ca ceva este sustinut de foarte multe surse neoficiale nu inseamna neaparat ca este si adevarat. Vezi istoria care ne spune ca, in urma cu multi ani, lumea toata STIA ca Pamantul este plat si ca Soarele se invarte in jurul lui. Din pacate, multi internauti preiau informatii fara sa verifice. Cumva daca 1000 de insi spun ca aerul este un corp solid, au si dreptate????
    Acum, on topic, informatiile, asa vechi cum sunt ele, se confirma cel putin in parte:
    1) Treaba cu escrocii care pretind ca lucreaza la furnizorii de servicii telecom mobile. Da, reala, veche dar inca folosita, semna ca unii guvizi inca inghit carligul cu momeala.
    2) Codul tastat intr-adevar poate duce la reincarcarea unei cartele prepay cu sume mari. Am lucrat timp de 7 ani si jumatate la Orange ca director dezvoltare operatiuni. Am avut multi clienti care s-au „fript”.
    3) Gresit si dus in limita filmelor americane subiectul cu clonarea cartelei prin tehnologie mobila, non-contact. Acest lucru se poate face, deocamdata cel putin, EXCLUSIV cu un dispozitiv in care trebuie introduse SIMULTAN cartela tinta si ce pe care se face transferul.
    4) Aia cu virusul, nu stiu daca a fost sau nu o farsa, dar nu cred ca strica in vreun fel sa fim atenti la ce deschidem si ce accesam.

    Concluzii:
    On-topic: articol util chiar daca unele informatii sunt putin vechi. Din pacate, asa cum am zis mai sus, cel putin primele doua puncte inca sunt folosite de escroci.
    Off-topic: cat timp ai un blog public si AI ALES SA NU VERIFICI IN PREALABIL comentariile ci permiti sa fie postate fara moderare, asuma-ti criticile fie ele si idioate. Eventual, nu te mai complica sa raspunzi la jigniri si aberatii si sterge-le direct. Pe de alta parte, pentru criticile civilizate, constructive si mai ales documentate, ar trebui sa fii recunoscatoare si in niciun caz sa reactionezi cum ai reactionat mai sus, chiar daca erai enervata de unii care te jignisera.
    Succes!

    Apreciază

  35. Sunt informatii foarte corecte si utile.

    Apreciază

  36. Interesant blog! Utile articole! Felicitări!

    Apreciază

  37. mihai zice:

    prietene informatia pe care ai afisat-o este intradevar utila dar pe cat de utila pe atat de veche . prima parte cu apelul prin care ti se trag 300 de euro este veche de vreo 5 ani si persoanele respective au fost prinse si puse la punctul lor si ca drept dovada de unde ai copiat scria „cosmote” mai nou e „telekom” . nu stiu cat de bine esti pus la punc cu sistemul informatic dar partea cu „flacare olimpica” este defapt este un virus numit „torta olimpica ” si este adevarat ca este cel mai distructiv virus introdus in retea . dar nu iti arde hardiscul ci placa de baza . si deasemenea si aceasta informatie este veche „torta olimpica” a fost introdusa in „sistem” in 2007 acesta fiind ,si ma repet, cel mai distructiv virus si se transmitea printr-un e-mail ditr-un alt calculator care rula in ms-dos aka safe mode si nu trebuia sa il deschizi ci doar sa il deschiz ,acest fisier avad o dimensiune foarte mica . in concluzie uita-te de unde copiezi informatiile sa vezi daca sunt up to date .Peace

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Poate ar trebui sa te uiti si tu la data cind a fost postat articolul. Si daca esti curios, poti accesa linkul de unde a fost copiat si vezi ca este tot august 2014.
      Data viitoare fii mai atent cind citesti ceva..

      Apreciază

    • mihai zice:

      imi cer scuze petru greseala pe care am facut mai devreme in cometariul anterior legat de virusul „torta olimpica ” nu trebuie sa il deschizi ci doar sa il descarci acesta va rula singur in backgroud si in mai putin de 5 sec iti va iesi fum din computer . acest virus poate fi tinut intr-un dispozitiv doar in ms-dos ,si solutia pt acesta a fost updata-ta de companiile care produc sisteme antivirus incat blocheaza deschiderea astfelor de extensii.

      Apreciază

  38. vlad laurentiu zice:

    Eu cred ca ai dreptate, lupul dacic si te inteleg. Nu te mai consuma pentru toti ‘criticienii anticonstructivi” si continua sa faci ce stii mai bine.

    Apreciază

  39. o porcarie de stire am sunat de 10 ori de pe DIGI numa de curiozitate sa vad, dar nimic, este o parcarie

    Apreciază

  40. Ca la noi ! Nu mai bine cei de la MAI își făceau treaba în loc să facă astfel de avertizări. Dacă e posibil asta, înseamnă că posesorul acelui număr de telefon (persoană fizică sau juridică) are un contract încheiat cu firmele de telefonie mobilă. De ce nu marg pe fir domni polițiști și să ajungă la acești hoți. Mai mult de ce este permis companiilor de telefonie mobilă să încheie astfel de contracte. Dacă se invocă tot felul de numere de telefon pentru servicii speciale, înțeleg că aceste servicii trebuie și să fie efectuate pentru a se justifica încasarea banilor. De ce nu sunt prevederi clare care să oblige operatorii de telefonie, să anunțe printr-un mesaj audio înainte de apelare, că tocmai apelezi un număr de telefon cu tarif special, ba chiar să ceară și acceptul dacă se dorește întradevăr să se apeleze acel număr. În concluzie, o clică de hoți în a căror acțiuni sunt de fapt complice chiar autoritățile române care trebuiau să facă în așa fel ca ei să nu poată face așa ceva. Dar probabil că este bine pentru toată lumea, mai puțin pentru utilizatorul de bună credință al serviciilor telefonice.

    Apreciază

  41. A4DAN zice:

    Banuiesc ca articolul este special conceput pentru cei care sunt foarte usor de pacalit. De fapt, mai mult ca sigur.
    In fine, lasandu-l deoparte, ceea ce „apreciez” foarte mult la administratorul blogului, este ca doreste sa lase doar comentariile pertinente „in picioare”, iar pe cele critice, sa le stearga. Asa ne asiguram traficul „cel de toate zilele”, indiferent daca este pentru profit sau nu. Insa, nu am fost capabil sa gasesc aceste comentarii pana acum.

    Apreciază

    • Lupul Dacic zice:

      Daca ai sti cit de putin ma intereseaza parerea ta, si a altora care scriu fara sa gindeasca…
      Trafic..daca as avea o motivatie financiara, poate ca da. Dar cum este non profit… E greu si asta sa vezi, nu? Vezi publicitate pe blog?
      Daca ai o informatie pro/contra la art., nu am de ce sa sterg. Doar prostii, mitocanii si in general oamenii care vb. a prost, aceia nu au ce cauta la mine pe blog.
      Blogul este pentru cei care isi pun creierii la munca 🙂
      Te rog….nu mai scrie nimic, ca ma plictisesti. Orice aberatie, precum ce ai scris mai sus, ajunge la gunoi. Clar?
      Aviz si pentru altii…

      Apreciază

  42. Adrian Tudor zice:

    Bună

    Toată lumea e buna sa comenteze si sa înjure.
    Oare nimeni nu este în stare sa mulțumesca, pentru faptul ca sunt oameni care se chinuie sa le servească informații la „botul calului ” . Copy paste sau nu, omul asta a citit înainte, a aflat ceva nou, și a zis sa dea și la idioții, care nu știu sa caute pe internet decât scandal și porno.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.