Nicolae Ceausescu vs 20 de ani de hotie” democratica”


Daca nu facea Ceausescu Casa Poporului ,politicienii de azi isi tineau adunarile in piatza

Canalul Dunare-Marea Neagra :

Barajul Vidraru :

Romania a avut armata,asa cum era ea ,dar am avut :

ROMANIA AZI-DUPA 20 DE ANI DE LA LOVITURA DE STAT

Romania jefuita ,distrusa,vanduta ,dispretuita :

http://salwatiromania.wordpress.com/

53 de răspunsuri la Nicolae Ceausescu vs 20 de ani de hotie” democratica”

  1. Ionel Stanica spune:

    Comparatia Ceausescu versus 23 de ani de anarhie este nefericita. Sa nu uitam ca hotii de azi sunt crescuti de PCR-ul de ieri.
    Pacatul lui Ceausescu s-a datorat incultuii si a poftei nemasurate de a conduce el tot. A fost in regula acea industrializare ? Cu fabrici puse in mijlocul oraselor, cu deplasarea unor mase de oameni de la sat la oras, cu necesitatea de a le construi locuinte si infrastructura ? A fost normai sa-i construiasca nevesti-sii un imperiu de chimicale ? A fost bine cand n-a mai fost in stare sa reindustrializeze ? Sau a fost in regula sa ia mancarea de la gura romanilor ca sa-si alimenteze multe din planurile falimentare ?

    Hai sa-i comparam pe toti cu marile inteligente ale Romaniei , din toate vremurile …

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Comparatia este intradevar nefericita dar prin comparatie cu ce este astazi.
      Daca ati fi avut rabdarea si dorinta de a citi diversele articole de blog, sigur nu ati mai scris asemenea aberatii.

      Apreciază

    • Citadela spune:

      Ai capul facut iremediabil ferfelitza.

      Apreciază

    • Stoica Ion spune:

      Tu care nu esti de acord cu aceasta comparatie,esti cumva din rindul celor ce au vindut TARA?

      Apreciază

    • gogu spune:

      nefericit este ca multi sunt atat de „dusi” cu capul ca oricati ani ar avea, oricat le-ai arata tot nu vad, ineteleg ca acum totul este distrus..din ce era, fata de ce a facut Ceausescu: cladit ind, econ, agric..tot din ce nu era, si ne-a lasat saracut patriot si fara datorii, fara droguri, fata tigania, tradarea, coruptia si vanzarea de tara de acum, sclavagismul modern actual..

      Apreciază

      • Vlad spune:

        O simpla intrebare, cum ar fi aratat Romania fara anii de „comunism” ?

        Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Pot sa-ti raspund si eu? Monarhia tip occidental este capitalism. Ce se intimpla cu Ro. de 25 de ani de capitalism?
        Comunismul nu a facut decit sa amine distrugerea si dezmembrarea tarii. Dar se intimpla acum.

        Apreciază

      • Mihai spune:

        Vlad, ca nu ai cultura inteleg, dar sa nu ai nici creier..asta nu! Vezi in postare, chiar ce este scris, filmat iti arata, da raspuns la ce te intrebi prosteste, si tot pui intrebari idioate???
        Pai ce s-a chinuit omul asta (patriot) sa posteze, nu cum era fara comunism, ce a cladit, ridicat comunismul?

        Apreciază

    • Nila spune:

      Stanica, esti tare!!!!!! Aritmetica : cati metri de sosele, nu autostrazi, au facut noii asupritori?!? Cate paduri au plantat? Cate locuinte ACCESIBILE (gratuite) au facut?Cate locuri de munca sunt disponibile generatiilor de tineri pentru a nu se droga, a nu fura, a avea apetit pentru tara si viitor in tara aceasta?Stai Stanica, am gasit mai jos o persoana-care sper ca nu are cancer la san. Cozile de care zici (Cancerlasan)le-am parcurs si eu si tot tacamul. Dar de vina eram noi TOTI! De ce? ca si acum era psihoza indusa sa facem stocuri, aloleu, nu mai gasim zahar, pe trenul Bucuresti PITESTI au scris”trenul foamea” pentru ca taranii luau saci de paine, malai etc.Acum batalia e pe tigai, deschideri de mall-uri etc.Refvin:toti aveam pile, daca nu o stiam pe Veta de la magazinul x, o stiam pe Gica de la magazinul y. Nimeni nu a murit de foame. AI DREPTATE, de sarbatori era naspa cu mielul, il ascundeam la capota motor, insa aceasta situatie a aparut odata cu – atunci nu stiam- hotararea lui ceasca de a lichida datoriile. Cei mai tineri isi aduc aminte ca la DEBIT(tutungerie) era Kent-ul LA LIBER cu 18 lei pachetul si apoi cu 21. Benzina tinere, pana in anii 77-78 a fost si 50 de bani litrul. DE CRACIUN(se numea Mos Gerila, nu Mos Craciun) parintii nostri primea cadouri pachete cu portocale si banane, dulciuri etc.CORECT, nu-mi sari in cap, lucrurile s-au schimbat dupa 78-80, dar si atunci luam 8×4 cu oua la schimb de la magazinele din mediul rural , perdele, etc.. Nu am fost fiu de nomenclaturist si nici de cine stie ce mahar.
      Poate ca o comunicare mai apropriata si deschisa cu multimea l-ar fi salvat de la moarte pe Ceasca si ar fi avut parte de un proces echitabil ce cu siguranta l-ar fi castigat. Ceausescu a fost un patriot! S-a intors din IRAN desi putea sa ramana acolo.Mai rau a fost cu ea. se pare ca ELENA e un nume nefast pentru politica…..CE POT SA-I reprosez lui Ceasca e mostenirea grea lasata cu privire la cultura noastra sub aspectul initiativei la nivelul maselor:” lasa ba, ca nu e treaba mea, stie sefu”!
      IMPERIU DE CHIMICALE!!!??? STANICA, esti tembel? imperiul exista si era construit de parintii nostri, bunici, frati, dus mai departe de noi! N-a construit nimic Ceasca!!!!Ca am avut parul la fund , corect. Acum avem mall-uri in mijlocul orasului, unde sa cumparam laptele praf de la straini, ca vacile noastre au niste boi langa ele! Intelegi ce vreau sa spun….A, acum suntem „reindustrializati” total si definitiv!!!! Nici nu vreau sa mai revad „Morometii” ca o sa traiesc cu multa aprofunzime, drama lui MOROMETE!!!Pe viu!. Sculele sunt altele! Si toate marile romane ale vremii! daca nu le-am invatat la scoala cum trebuie, na , le invat pe pielea mea acum! Si „Ciocoii”, si „Lapusneanu”,si „Ion”, scrise de derbedeii aia care n-aveau ce face, in loc sa stea pe feisbuci, pe gugal, tuiter si alte halea au scris nenoricitele alea de capodopere. Al draq ceasca, ca daca le dadea tablete la scoala, acum stiam si eu mai multe de metin, de far cry, de counter stricatu…si alte opere de stors banii, mintile si vietile copiilor impuscati cu mitraliere prin universitatile si scolile din mult-ravnitul accident, scuze-occident sau ale plimbaretilor pe poduri moscovite ce dauneaza grav sanatatii !Crima si pedeapsa! Da, bei acu si mori la spitalul din Londra! Stai sa vezi Ionele, acu incepe circul: bombite, racituri prin scoli, pe drum de seara… Ehe, Ceasca a fost „pretin”cu toti! Te-a plimbat osul monarhal cu caleasca prin Marea Britanie? Nu!El da. Covoare rosii prin marile capitale ale Europei?
      Da, e adevarat ca multi au un confort ridicat, case, masini, dar pretul e f.scump: viitorul! Si nu suntem Grecia sa ne radieze datoriile! Dar multi mor de foame, tiganii scurma prin gunoaie, traiesc in gunoaie, batranii mor in suferinte grele, copii si tineri mor la varste fragede, sistemul de sanatate e o bomba cu ceas, sistemul de invatamant, aparare nu au probleme! Pentru ca ele nu mai exista, cal putin ca sistem. Anul si legea invatamantului, anul si dobitocul care vrea sa-si lege numele de o lege, ordonanta ceva, acolo! Legile de pana in 89 nu aveau virgule, cel putin nu asa de multe ca cele de pana acum.

      Apreciază

      • A.D. spune:

        Domnule Nila, sunteti o raritate.

        In Vest se dau lupte grele, la „baioneta”, pe probleme de invatamant. Vor sa introduca „educatia sexuala” la clasa intai, cu nume de organe sexuale, cu nume de orientari si perversiuni (resp. „orientari alternative”) sexuale. Au adus la radio mamici crestine care se opun, mamici musulmane care sunt pentru – tot tacamul.

        Dar asta-i doar partea de circ. Luptele cele mai grele se dau la tabla inmultirii, pe al carei camp de bataie pierit-au multi viteji ai Democratiei. Nefericitii, ei nu lupta pentru un invatamant „nerealist”, cum era acela romanesc; ei lupta din greu pentru tabla inmultirii pentru copilasii lor. Cel mai vestit comandant pe teren este o doamna medic pediatru vietnamez, pe care parintii au emigrat-o pe la 3-4 ani (asa ceva), pentru o lume mai una si mai dreapta. Cu invatamantul socialist in ADN, doamna doctor simte ca ar fi ceva in neregula cu standardele academice ale Democratiei (pentru mase!), drept care s-a pus in fruntea ostilor de nemultumiti. A schimbat un Ministru al „Educatiei” (l-au schimbat sefii acestora, fiindca respectivul cedase la negocieri, in fata comandantei vietnameze), a luat lupta (munca de lamurire) de la capat cu urmatorul ministru, fiindca respectivul n-a recunoscut nimic din infrangerile inaintasului sau. Si s-a tinut mai tare ca acesta, pana a cazut si Guvernul, si Parlamentul! (Au avut alegeri acum cateva zile.) Noii invingatori sunt tot ce are Democratia mai de Stanga: Noii Democrati!

        Invingatorii din alegeri au proclamat ca, in sfarsit, reprezentantii poporului au auns la conducere. apoi i-au „semnalizat” vietnamezei, prin mass media, ca ingrijorarile „trupelor” ei sunt … exagerate! 🙂

        Asa ca vietnameza e in armura, gata de urmatorul „turnir”. Si a ridicat din nou „recrutarea” in mase. Si nu lupta pentru numere complexe in licee (nesabuita Romanie le facea in clasa a 10-a!), oameni buni! Ea cere doar ca fiii si fiicele Democratiei sa stie Tabla Inmultirii, sa stie sa adune, sa scada, sa inmulteasca, sa imparta atunci cand aung intr-a 5-a!

        Comandantii din centrele de coordonare a luptei se remarca si ei: din turnul sau de fildes, o cunoscuta doamna profesor emite indicatii pretioase pentru parinti, anume cum sa isi invete copiii inmultirea cu noua! Televizate!

        http://winnipeg.ctvnews.ca/video?clipId=588162

        Acest video, publicat pe 9 aprilie, e deja indisponibil. Trebuie ca a avut un succes nesanatos in mase, asa ca a fost scos.

        Oricum, doamna profesoara a fost intre timp deja premiata, pentru indeunga sa lupta pentru restaurarea Tablei Inmultirii in Democratie.

        http://www.winnipegfreepress.com/local/awards-recognize-exceptional-women-302878531.html

        Deci, d-le Nila: vantul schimbarii nu din Romania provine. Bate chiar de la centru, din Inima Democratiei.

        Apreciază

      • Gica spune:

        Nila, tu esti ala tare. Nici unul din voi nu stie ca pe vremea lu` Ceausescu eram mai datori la FMI decat suntem acum ?
        Proiectele lui impresionante ne-au costat enorm si inca ne mai costa.
        Nimeni in lume nu a ridicat un mausoleu ca Casa Poporului (este cel mai mare mausoleu din lume dupa piramida din Mexic). Dupa un cutremur care a lovit tara, el muta un sector intreg si ridica o constructie fara rost, intrecuta ca volum doar de fabrica de navete spatiale americana, cu banii cu care s-ar fi putut face locuinte pentru 300.000 de oameni, un oras mediu spre mare.
        Un Canal Dunare-Marea Neagra care a omorat zeci de mii de oameni si la care intretinerea costa mai mult decat venitul, si urmeaza sa fie scos din uz curand (vezi canalul bulgaresc).
        O industrie cu uzine care erau sustinute doar de foamea populatiei, nu produceau nimic, toti flamanzeam ca sa se dea niste salarii cu care nu puteai sa cumperi nimic.
        Programari cu 2-3 ani inainte ca sa cumperi un televizor alb-negru sa vezi un post care functiona 2 ore pe zi si doar il lauda pe dictator ?
        Cozi de 8 ore ca sa cumperi un kil de lapte ?
        5 ani de puscarie daca cumparai mancare mai mult decat necesarul familiei pentru o saptamana ?? Da, exista legea asta !

        Daca ii tine cineva partea lu Ceausescu, merita sa se duca dupa el. Acum, cu toate salariile alea mici, ne permitem sa mancam orice mancare normala zilnic, ne permitem o masina serioasa, ne permitem un televizor color si confort de 1000 de ori mai bun.
        Acum ne permitem sa deschidem gura fara sa ne trezim la puscarie a doua zi batuti in ultimul hal.
        Acum ne permitem sa traim.

        Apreciat de 1 persoană

      • Lupul Dacic spune:

        Asa e…acum ne permitem sa deschidem gura ca tot nu ne aude nimeni.
        Acum ne PERMIT altii sa traim, cit/cum, vor ei.
        NU uita ca cei care isi permit ceva mai mult sunt foarte putini…restul sunt la limita subzistentei multumita CAPITALISMULUI.
        Am schimbat o viata linistita si sigura pe una care sa fim exploatati ca niste sclavi…halal viata.
        Si daca iti place sa doresti moartea altora inseamna ca ai un mare handicap…RAUTATEA si URA specifica celor care ne distrug de 25 ani.

        Apreciat de 1 persoană

  2. ABCD spune:

    Numai un tigan si o cioara nu ar putea sa vada cum este distrusa romania.

    Apreciază

    • Daniel spune:

      exact, doar tiganii spun ca este mai bine ca s-a culturalizat cocalaria si libertatea sa fii nesimtit, fara educatie, sa furi, sa faci orice..ca este libertate si „este” drepturi..ca sa vorbim ca ei :)))

      Apreciază

  3. Ceausescusiopartedinpopor spune:

    Ionel ,Ionelule , cine te plateste dragule ?

    Apreciază

  4. Gigi Sontac spune:

    Demnitatea romanilor s-a vazut la ultimul reportaj.Numai milogi si lasi .Nu am vazut nici un boschetar la rand.Cine sa faca schimbari in bine daca ne complacem si ne multumim cu ce ni se ofera.! Fasole cu carnati.

    Apreciat de 1 persoană

  5. zaqk spune:
    1. La realizarile lui Ceausescu privind armata romana, ma indoiesc ca isi au rostul imaginile cu masinile de tip Hummer, ale armatei americane. Idem pentru avionul Hercules.
    2. La realizarile lui Ceausescu, trebuie mentionate urmatoarele: industrie veche in momentul in care iesea pe poarta fabricii, produse slabe dpdv calitativ, saracia populatiei, frigul, lipsa energiei electrice, rationalizarea alimentelor, securitate, militie, starea de teroare permanenta.

    Apreciat de 1 persoană

    • Lupul Dacic spune:

      Industria aia veche ne-a ajutat sa ne platim toate datoriile tarii la FMI si BC, iar in 89 eram singurul stat care nu avea datorii si de aia l-au omorit. Datorita acelei industrii Romania a fost cunoscuta pe plan mondial la tot felul de produse de foarte buna calitate, la toate tirgurile internationale Ro. obtinea contracte foarte multe. Asa am avut valuta ca sa platim datoriile externe.
      Da, am avut si frig si lipsa alimentelor in magazine. Doar ca atunci NIMENI nu a murit de foame si nici subnutrit si anemic. Acum, majoritatea populatiei este anemica, de murit de foame au fost destui prin presa de 25 ani.
      Draga, daca nu te duce mintea sa judeci putin, du-te si fa propaganda capitalismului in alta parte…acolo unde e locul spalatilor pe creier!

      Apreciază

      • Nicu Cohen spune:

        Nu capitalismul e problema .Capitalismul reprezinta o forma naturala individuala de productie si schimburi comerciale libere . Problema o constituie infiltrarea guvernului roman de masoni sionisti evrei care au subminat Romania si au distrus economia si suveranitatea tarii .Tradatori de tara !

        Apreciază

      • cancerlasan spune:

        ce ştii tu despre cine şi cum „n-a murit de foame” atunci.. nu găseai mâncare decât dacă erai dintre cei „aleşi” sau aveai de dat la schimb şi tu ceva produse sau te hrănea familia de la ţară…ce şii tu ce însemna să stai cu banii în buzunar şi să n-ai pe ce să-i dai? nu găseai mâncare în magazine, ţăranii nu mai veneau în piaţă că se inventase mercurialul, pentru o sticlă de lapte te sculai la ora 4, carnea era la raţie -3 pulpe pe lună la 3 oameni şi 3 pâini pe săptămână, te băteai la rânduri imense pe ouă, pe carnea la liber, pe orice…în case era frig şi mucegaiul prospera, că ne încălzeam cu aragazul din disperare..ţi se lua lumina aproape zilnic, că populaţia era nevoită să facă economie să meargă minunatele combinate pentru export….unele mame hrăneau bebeluşii cu fidea fiartă în apă şi zeamă de orez, că nu găseai nici lapte praf, nici lapte la magazin..în rafturi trona margarina şi câteva conserve…se făceau liste şi se făcea prezenţa la coadă la orice: frigidere, aragaze, maşini de spălat..îţi cumpărai hainele cum apucai să le găseşti , un număr mai mare sau mai mic, când se „băgau” nu când aveai nevoie, că rămâneai fără ele dacă nu le luai exact când se aproviziona magazinul…dădeai neapărat şapgă pentru o mobilă, pentru un televizor…aşteptai câte 5-7 ani la o maşină şi o conduceai când aveai voie, zile pare-impare şi umblai cu canistra de benzină după tine , că la pompă era tot ” pe apucate”..bunicii stăteau cuminţi ore în şir la cozi pentru orice, că cei mai tineri lucrau…alerga lumea pe străzi că „s-au băgat portocale”, „a adus dero” şi tot aşa…nu fac propagandă capitalismului, dar comunismul tâmpit al lui Ceauşescu ne-a adus aici.Ori eşti prea tânăr ca să fi prins cu adevărat acele vremuri, ori ai fost unul dintre dcei care s-au „bucurat” de avantajele comunismului, ori ai fost fiu de vânzătoare la aprozar, alimentara şi aveai ce da la schimb, ori ai fost norocos pur şi simplu…dar nu-mi explica tu mie cum am trăit noi, oamenii normali pe vremea împuşcatului şi nu mi-l ridica în slăvi!!!

        Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Pai la cei 48 de ani, cred ca stiu destule.
        Si mai stiu ca tot ce ai scris este adevarat in mare parte, doar ca diferenta este ca Ceausescu a facut sacrificii, pentru a putea construi o tara puternica si respectata in lume. Tu acasa daca vrei sa-ti cumperi ceva, nu faci sacrificii?
        De 25 ani suntem in capitalism si toate sacrificiile alea pe care le-am facut sunt distruse de democratia vestica. De 25 ani, din ce crezi ca traieste tara asta? Furat, vindut, distrus….
        Acum ca incep sa nu mai aiba ce vinde, au inceput sa ne vinda pe noi. Adica sa plecam din tara la munca, si in locul nostru sa vina strainii…mai ales o anuminta natie.
        Daca tie iti place capitalismul, mine nu, si voi face tot ce depinde de mine sa arat romanilor care e diferenta dintre un stat centralizat si unul democratic. Am ajuns slugile strainilor in tara noastra. Prefer sa stau cu capul sus!
        Daca nu-ti place ca incet incet, romanii se trezesc si vad adevarul, nu te tine nimeni cu forta. Cind se intoarce socialismul, poti sa imigrezi. Oricum, mult nu mai e. Vezi bine ce se intimpla in Europa. Iar Grecia a deschis cutia Pandorei.
        Cei ca tine sunt din ce in ce mai putini, deoarece oamenii vad ca Ceusescu a fost un patriot nationalist si a tinut cu tara lui.

        Apreciat de 1 persoană

      • eugenia spune:

        cum spunea Elena Ceausescu la asa-zisul ” proces” : ati vazut vreun roman mort de foame ?

        Apreciază

      • alin spune:

        cancerlasan, esti tipul de roman modern capitalist, liber, democrat: se gandeste doar la el.
        Plus ignorant daca nu cunosti omul dar zici ca el nu stie. Se pare ca si el si eu am trait atunci si stim ca a fost greu dar ca lumea se mai descurca, insa fata de acum ca proportie a oamenilor, multi o duc mai greu. Nu este vb de mine, „tu” este vb de popor ca mahoritate daca le este mai bine ori mai rau si este clar ca este mai rau.
        Da erau destule lucruri grele, rele, insa mai putine decat acum si mai ales mai putini romani ca cei descrisi de tine atunci decat acum. Iar asta conteaza cel mai mult, da nivelul unei tari..

        Mai vad un tampit care zice ca este rau sa ai bani sa nu poti cumpara. Am trecut pe langa asa oameni atunci, am trecut acum pe langa batrani care se uitau cu pofta, foame la ce „se putea, exista de cumparat”, dar nu aveau cu ce, si este mai trist, mai rau acum. Mai rau sa ti se parate si s anu poti, insa trebuie sa ai creier si suflet sa intelegi, simti..

        Apreciază

    • Mihai spune:

      ba da prooooooost esti!
      Veche adica ruginita? Nu! Deci veche vrei sa zici „invechita”, care partial este asa, partial esti pe langa prost si ignorant, necitit, ca aveam multe realizari de varf!!
      Revenind la invechit, esti inteligent daca vinzi un telf mai vechi si faci bani, ori daca dai cu el de pamant ca este vechi si ramai fara bani? Intelegi ce a facut el si ce au afcut cei dupa, inclusiv tu cu gandirea tampa?
      Sau ca iti rapspund economic, asa de generatie mai veche, erau vandute ori date la schimb, si prin ele nu doar ca nu aveam someri, stres, gmo, pesticide, lactate din prafuri, batrani fara medicamente, copii drogati, noi din acele vechituri avem pensionari la bai si toate staiunile de top(si cele de tratament si cele de la mare!!), case construite inconitnuu si chiar date de serviciu, tigania in frau, tv si mancare putin si bun, sanatos, si mai ales eram pe crestere economica enorma, atat d emare ca eram printre putinele tari din LUME (!!!) care isi platisera..erau fara datorii.
      Reusesti sa intelegi ce a facut cu acele „vechituri”, sau ramai cretin?

      Apreciază

  6. Munteanu Mihaela spune:

    Regret ca dupa atatia ani de la „revolutie” si cu atatea milioane de romani care au luat contact cu democratia in diaspora, inca nu se face diferenta intre un stat de drept si dictatura securista. Asta apropo de titlul articolului. In ce secunda a ultimilor 25 de ani a fost in Romania democratie sau capitalism? hai sa fim seriosi! Democratia in Romania s-a incheiat cu primul glonte tras la Timisoara, cand s-a instaurat dictatura noii securitatii cu fata noua, nici macar umana.

    Apreciază

    • A.D. spune:

      Greu de dat replici masurate si decente. Greu de explicat oamenilor ca vorbesc in necunostinta de cauza, cu risc enorm de a spune bazaconii. Si greu de spus daca acestia chiar nu-si dau seama deloc ca nu stiu ce spun!

      In primul rand, Democratia (inclusiv aceea Maxima) isi bate joc de propriii oameni, oferindu-le din start un invatamant de mizerie. Ceea ce vedeti in Romania este adaptarea, la scara unei tari distruse, a standardelor invatamantului occidental (mai exact spus, american). Insusi Paul Craig Roberts – fost membru al Cabinetului reagan si actual dizident – a afirmat ca SUA isi impune peste tot unde poate sitemul sau de invatamant. Asta va spun in treacat, fiindca n-as avea nevoie de PCR sa imi argumentez afirmatiile.

      Mizeria invatamantului in Democratia occidentala este atat de crancena, ca se duc lupte (politice) grele pentru invatarea Tablei Inmultirii inainte de clasa a 5-a! Au scos toti algoritmii din carti (inclusiv inmultirea si impartirea de mana a doua numere) din programe, fiindca „algoritmii dauneaza creativitatii”, facand imposibil, de exemplu, Algoritmul lui lui mai mare divizor comun!

      Geometria este practic scoasa din programa (si la noi, nu ?). Algebra inseamna „fractii” (in departamentele de matematica ale universitatilor americane se glumeste adesea pe seama dificultatii pe care o au studentii lor boboci in manuirea fractiilor!). Analiza e o apa de ploaie bine diluata, in care exponentialele si logaritmii, impreuna cu functiile trigonometrice si inversele acestora intra la un curs paralel de … „Functii avansate”! Termina cursul de analiza (diferentiabilitate) fara sa auda de regula luiu L’Hopital, iar la integrare nu mai ajung (nici noi, nu ?) decat in facultate! Algebra Liniara, cu regula lui Cramer de rezolvare a sistemelor liniare de ecuatii ? Asta-i materie universitara! Geometrie analitica ? Dracu’ a pomenit de-asa ceva ?! Algebra Moderna (grupuri, inele,, corpuri) ? Asta-i materie de Masterat/Doctorat!

      Sa va spun cine le sunt „profesorii” ? Reciclati ai altor meserii, ori tineri formati in programa descrisa mai sus. Fiindca meseria presupune predarea unor imbecilitati, unor elevi extraordinar de slabi si dezinteresati, sub controlul unor sefi (administratori) si mai imbecili (tineti cont ca la ei sistemul ruleaza de zeci de ani, si ca in multe familii nici parintii nici bunicii n-au vazut scoala serioasa vreodata). Si sistemul preseaza la nesfarsit cu „evaluarile”, fara sa predea nimic (esentialmente) elevilor. Sa nu uit: exista si „programe imbogatite”, un fel de apa de ploaie mai groasa – comparativ cu scoala romaneasca (daca o stiti).

      Cum se ajunge la Harvard (si celelalte surate) atunci ? Sunteti gata ? „Prin rezultate deosebite la invatatura, inclusiv la concursurile scolare”!

      Da, se intampla si asta! Cine sunt nebunii ? In general asiatici, mai ales chinezi. Cum, cand ? Platind bani grei la scoli private, DUPA PROGRAM! Adica de la 16:00 la 19:00, ori 21:00, copiii merg din nu la scoala, sa faca materie de concurs, dupa ce la scoala nu invata mai nimic. Si se mai chinuie cu carti bune si fisiere, descoperite si/sau achizitionate online. Si nici macar aici nu exceleaza acesti copii la teorie: stiu niste formule, cu care rezolva probleme; daca ii intrebi „de ce”, i-ai incurcat (desi ei se zbat sa raspunda, fiindca sunt foarte isteti). Dintre acesti copii, unii ajung la Harvard. In afara de chinezi, indienii, rusii, iranienii, evreii …. sunt si ei pe undeva, dar in general par absenti de pe „radar”.

      Manualele lor (imense, frumos colorate, chiar si frumos prezentate) sunt scrise de indivizi (5-10 per manual) fara doctorat, ba chiar fara masterat. Si au si greseli (mai ales cele de analiza, obiect care pare sa fi pus probleme mari in scoala chiar si autorilor, efect din care nu si-au revenit nici pana cand au ajuns ei insisi autori!) de substanta, atat in teorie cat si in rezolvari.

      Sa va spun si de Fizica ? Pai nu exista, pana in clasa a 11-a (si urmatoarea), fiindca pana atunci se face „Stiinta” (un talmes-balmes de Fizica, Chimie, Biologie, Astronomie, Meteorologie, Aeronautica si Aerospatiale!) „Stiinta” este predata de acelasi om, profesorul de „Stiinta”! Va dati seama cat stie omul acela in fiecare domeniu in parte … Abia intr-a 11-a (de exemplu) se face formula lentilelor subtiri (1/f = 1/d + 1/d’), la nivelul clasei a 8-a la noi – dar nu si cazul oglinzilor sferice, ori a lentilelor/oglinzilor concave! In general vorbind, formulele lipsesc aproape cu desavarsire, iar problemele sunt extrem de multa vorbarie (chiar daca interesanta, pe alocuri).

      Companiile de „meditatii” ? Ca ciupercile dupa diluviu! Inclusiv pentru studentii la universitate.

      Cred ca e suficient. Cei care ne spun ca nu s-au lipit de noi in 25 de ani standardele occidentale ne scuipa in fata (plus ca aproape sigur nu stiu ce spun). Cei care ne amintesc de lipsurile ultimei decade a lui Ceausescu ne scuipa in fata: grselile lui Ceausescu in procesul de industrializare, atatea cate au fost, au fost insotite de sanctiuni de tot felul (inclusiv embargoul pe tehnologii de varf!). Metoda a fost exact ca si azi (Iraq, ori Iran, ori Rusia): impingerea populatiei la revolta interna, prin sanctiuni.

      In incheiere: vedeti ca nu toti americanii (fara sa fie socialisti, amaratii!) sunt de acord cu politica tarii lor. Gasiti la Op Ed News (Rob Kall) o gramada de articole dizidente. Scriu si Canadieni pe-acolo, ba chiar si unii europeni, cateodata.

      Eu cred ca e nevoie sa stim cum merg lucrurle in tari „fruntase” ale „comunismului” si/sau capitalismului/”democratiei”: Ungaria, Polonia, ex-Yugoslavia, ex-Ceho-Slovacia.

      (Bulgaria nu s-a industriaizat in „comunism” precum Romania, iar la TV aveau reclame cu mancare in anii ’80, si TV multe ore pe zi: ce sa ales de ea ?)

      Apoi trebuie sa stim ce fac occidentalii care abia isi mai tarasc sufletul: Grecia, Spania, Portugalia, Italia. Apoi occidentalii bunicei (Franta si Marea Britanie, plus Scandinavia (cu falsa eroina a invatamantului Democratiei, Finlanda, „demascata” recent si de escrocii nostri nationali – Radu Gologan, seful olimpicilor romani de matematica), pentru a termina cu marea campioana europeana, Germania.

      Si nu uitati si marile Democratii de peste Ocean, SUA si Canada.

      Poate lupul dacic (si colaboratorii) sa preia articole reprezentative, pe care sa le traduca in romana ? Nu de alta, dar s-ar putea sa nu mai fie mult timp ramas …

      Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Lupul Dacic este unul singur si face si el ce poate 🙂
        Colaboratorii mei sunteti tot voi.De la voi mai primesc materiale pe care le public.

        Intradevar…timpul a inceput numaratoarea inversa. Doar ca inainte sa fie bine, o sa fie rau. Macar sa fie un rau mai mic si cu cit mai putine pierderi omensti. Cine stie?

        Apreciază

      • A.D. spune:

        Urmariti situl american, pe cat posibil. Greu veti gasi mai la stanga de-atat, intre americanii „obisnuiti”. Vei vedea cine sunt si cum gandesc:

        http://www.opednews.com/

        Creati o sectiune aici cu link-uri la pagini similare, in diverse limbi, in diverse tari. Noi nu stim cum gandesc (ori, traiesc) oamenii in alte tari!

        Sa stiti ca oamenii prefera Democratia socialismului! Atat in Vest (cat timp e benzina, e mancare, e distractie, e tehnologie etc.; nu conteaza ca nu e scoala, e somaj, sunt oameni ai strazii – campinguri intregi, daca le-ar da voie!), cat si la fostii socialisti (credeti ca Ceausescu ar fi fost suportat atat si asa cum a fost suportata Democratia, daca avea asemenea rezultate economico-sociale ?).

        Pe scurt, Democratia a creat omul inconstient, cu IQ 100. Sa spui ca n-am avut o secunda Democratie si Capitalism, cand de fapt vrei sa spui „n-am trait o secunda ca in Vest” inseamna sa nu intelegi pe ce lume traiesti. Si nu e de mirare, fiindca datele necesare intelegerii ne sunt greu accesibile, ori inaccesibile.

        Apreciază

  7. Nicu Cohen spune:

    Trebuie sa ne formam un guvern diferit de cel oficial ,trebuie sa ne formam o noua constitutie de cea oficiala .Practic doua Romanii intr-o Romanie .

    Apreciază

  8. Comunism vs democratism = pierdere de timp spune:

    Va certati pe niste dogme politice care niciodata NU se vor aplica in realitate. Comunismul prevedea respectara drepturilor si a libertatilor insa ele erau doar pe hartie . Nu am trait vremea comunismul , mama a trait-o ,dar mi-a povestit o scena care m-a marcat profut.
    Dupa legea care interzicea avortul au murit multe femei pentru ca nu doreau sa faca 4 copii cand nu aveau ce sa manance,ce sa imbrace ,curent si lista continua…
    Mama a asistat la o scena intr-un spital cand un barbat se dadea la propriu cu , capul de scarile spitalului pentru ca i-a murit sotia in urma unei avort. I se inegrisera buzele si mainele si tremura …il blestema tare pe Ceasusescu fara sa ii mai pese de securisti.
    Multe idei legate de patriotism si de intoarcerea la valorile reale,dacice si strabune sunt ok pe acest site … dar ..sa va doriti sa va intoarceti unde a fost mai rau si unde vi se baga acum pumnul in gura nu e ok…pe vremea lui Ceausescu nu aveati voie sa judecati regimul si …ni se taia deja netul presupun …
    Nu imi pasa nici de comunism nice de democratie nici cacanarism,socialism,fascism,prostism nici o dogma nu aduce binele tarii …doar conducatorii schimba ceva , oamenii care iau decizile in legatura cu viitorul tarii conteaza.
    Asteptam de mult sa ne fie bine , unii se incred intr-o dogma , altii in religie,unora nu le pasa…poate schimbarea trebuie sa vina din noi…
    asteptam sa ne fie mai bine …

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Partea de sfirsit a com. tau este foarte buna, dar inceputul e destul de… :). In primul rind chiar tu ai spus clar ca nu ai trait atunci si tot ce stii este din ce ti-a povestit mama. Intradevar mama ta are dreptate cu avortul, asa era, dar de aici pina la ce se intimpla de 25 ani cu noi si distrugerea noastra ca popor este o cale enorma.
      Regimul socialist a avut si parti rele, asta nu le contesta nimeni (nici un regim nu este perfect), dar prin comparatie cu cel capitalist, inseamna raiul pentru om. Inainte de a fi intelectuali si oameni evoluati in general, omul este un animal prin nastere. Ca sa ajungi sa poti sa evoluezi, trebuie sa ai strictul necesar asigurat. Asta inseamna hrana, acoperis, imbracaminte, loc de munca asigurat si fara stres, etc. Daca le ai pe astea, atunci poti sa te gindesti mai departe. Capitaismul/democratia nu asigura asa ceva tocmai pentru ca valoarea lui suprema este banul in detrimentul omului.
      Generatiile tinere habar nu au ce inseamna o viata fara sa stres si care sa-ti ofere timpul si intrumentele necesare pentru a te cultiva. Majortitatea sunt semianalfabeti, de cele mai multe ori cu un retard usor sesisabil, adica sclavii perfecti crescuti pentru elite.

      Oamenii de pe blog, sunt oameni in marea lor majoritate trecuti de 40 ani, deoarece ei gindesc si au cunostiinte peste medie…

      Apreciază

      • gheread spune:

        Conform „dogmei” comuniste, statul nu trebuie sa intervina in viata privata a omului, omul trebuie sa fie liber sa faca ce vrea cu corpul lui, nu e treaba statului daca fac avort sau nu.
        Conform „dogmei” comuniste, statul trebuie sa fie minimal.
        Cei familiarizati cu dogma comunista stiu ca se pomenea despre desfiintarea statului.
        Intradevar azi nu mai stim e comunism sau capitalism.
        Dar nici nu cred ca trebuie sa stabilim exact ce ar fi comunism sau capitalism.
        Macar sa stim cum raspundem la intrebarile arzatoare ale zilei:
        Austeritate? de acord sau nu? (austeritate= salariul unui medic, profesor, bugetari in RO ar trebui marit? de unde luam banii? ce facem daca dupa ce mai reducem din furtul din bugetul public, tot nu ajung banii? atacam profiturile corporatiilor sau nu?)
        Facilitati pentru investitori? Inseamna asta sacrificii pentru populatie?
        Exista vreun sistem prin care sa reducem la insignifiant coruptia? Sa nu scapam din vedere sa SUA, UE, etc sint mai corupte ca niciodata. Lobby-ul corporatiilor e coruptie? fac corporatiile lobby in Romania? ONG-urile, mass media finantate de corporatii reprezinta coruptie (exista manipularea opiniei publice)?
        Vreum ca Romania sa treca la EURO? Adica sa nu mai poata BNR sa emita moneda locala, ci doar o banca cu prezidiu care nu e ales de populatie?
        E real pericolul unui razboi in Ucraina? Romanii trebuie sa se implice?

        Si poate intrebarea cea mai grea,
        ne putem dezvolta daca nu jucam cum ne canta marile puteri, marile corporatii?

        Apreciază

    • alin spune:

      Bati campii facand pe interesantul cu „dogme” care nici nu este subiectul ci simplu si concret acum fata de atunci ca viata, trai, nu dogme. Deci las-ne ca e plin de parveniti care vor sa arate cat de cititi sunt si dau in prostie crunta.
      Apoi spui ca nu iti pasa (asta arata ce fel de om esti), si ca oamenii iau decizii. Care oameni, care decizii? Esti batut in cap? Daca te referi la popor nu rced ca voiau asta.
      Cat despre religie poruncile sunt de fapt civilizatie (sa nu furi, minti, omori, ravnesti la bunul altuia, etc) deci obligativitatea acesteia ar fi buna si oarte necesara, in locul lipsei de educatie a parintilor care fig dupa bani, titluri, cariere si uita de familie, copii..sa traiasca, in libertatea si democratia asta mizerabila si mincinoasa..

      Apreciază

  9. Gheorghe T spune:

    E de inteles ca ,,mai bine” e la timpul trecut, si degeaba vede fiecare din alt unghi problemele dar sa nu uitam ca comunismul este o credinta intr-o lume fara proprietate, cu oameni sanatosi si prosperi, fara diferente de nici un fel, condusi de lideri devotati trup si suflet interesului comun!!!! Eu nu cred ca stiti ce va doriti. Si in sistemul comunist nu dispare nici sistemul capitalist si nici tendinta lui de concentrare; dimpotriva, sub controlul statului, se realizeaza cea mai uriasa concentrare de capitaluri ce se poate imagina intr-o societate. Sunt expropriati toti capitalistii, mari si mici, toti meseriasii, orice individ care poseda o cat de mica avere, dar nu in profitul poporului, ci al aparatului central al partidului comunist, format din cateva zeci de persoane. Nici eu nu sunt de acord cu democratia dar … comunism sigur nu mai vreau.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Si cum consideri tu ca de acel profit beneficiaza citiva in defavoarea celor multi? Presupun ca ai trait pe timpurile alea si stii ca cei putini care erau sus, nu aveau averi, nici case, decit o singura proprietate si aia cu nici o extravaganta de genul celor de acum, o masina dacia si ceva facilitati. Unde crezi ca se ducea acel profit urias? Iti spun eu: pai se reinvestea la nesfirsit in industrie, agricultura, invatamint, sanatate, etc.
      Stii ca Ceausescu nu avea pe numele lui personal nici un imobil in care a locuit, si nici altul? Stii ca banii care se presupune ca i-ar fi avut intr-un cont din Elevetia dar NU erau pe numele lui personal si securitatea stia de ei, iar dupa revolutie unii i-au luat?
      Ce e rau in a expropria si nationaliza tot ce au avut capitalistii, in folosul poporului? Asa cum cei de acum s-au imbogatit furind tara asta, asa si atunci cind au venit comunistii. Daca acum nationalizezi toate furaciunile astora, se face dreptate nu? Adica redai poporului, tot ce au furat. Asa si cind au venit comunistii la putere.
      Comunism NU a existat in Ro. ci SOCIALISM, asa ca nu le confunda asa cum face propaganda capitalista de 25 de ani care ne spala creierii cu: ” ce rau a fost in comunism”.
      Personal nu ma intereseaza cum se va numi noua organizare ci vreau o conducere centralizata si fara politicieni si politica, si formata din ROMANI(DACI). Un model ar fi cum era pe timpul domnitorilor, adica un fel de sfat al batrinilor.
      Oricum, important este sa scapam de astia si de toata influenta vestica, iar dupa aia stiu multi ce au de facut pentru ca tara sa-si revina, chiar asa cu greu cum o sa fie.

      Apreciază

      • Gheorghe T spune:

        Ca nu a fost comunismul in Romania in forma lui originala e alta poveste dar a fost opera lui Ceausescu, care a hotarat sa nu mai contracteze niciun credit extern si sa plateasca datoria acumulata de Romania, care ajunsese la o valoare destul de mare. In acest sens, o mare parte din productia alimentara a tarii nu a mai ajuns la populatie, ci la creditori.

        Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Pai da, pentru ca datoriile trebuie platite. Doar ca acele datorii au fost facute pentru tara. Nu a bagat nimeni banii in buzunar asa cum au facut astia acum.
        Daca tu acasa la tine vrei sa-ti cumperi ceva, nu faci economii si anumite sacrificii?
        Tot ce fura astia de 25 ani a fost realizat in acei ani ai lui Ceausescu la conducere.

        Oricum, chiar daca alimentarile erau goale, pietele erau pline si toata lumea isi perimitea orice. Nu a existat om sa moara de foame, ca acum la propriu. Ai idee citi copii si tineri sunt rahitici si anemici? Iti spun eu…cam 40%.
        Stii bine ca pe vremurile alea populatia era foarte sanatoasa si asta datorita alimentatiei sanatoase, fara stres si un sistem de sanatate bine pus la punct.
        E fost rau atunci nu?

        Apreciază

  10. Gheorghe T spune:

    Eu am spus de la inceput ca fiecare vede din alt unghi, uni au dus-o mai bine altii mai rau, dar nu poti pe baza experientei personale sa dai o sentinta fostului sistem comunisto-socialist. Printr-o analiza politica se pot vedea usor toate ,,bubele”. Statul era unicul proprietar ! Asta inseamna eliminarea concurentei – nu se mai pune pret pe calitate ci pe cantitate – sistemul de preturi unice controlate, angajarea completa a fortei de munca, dincolo de nevoile reale, lipsa oricarei legaturi dintre recompensa şi performanţa individuala, ineficienta alocarii resurselor, interventia abuziva a factorului politic in decizia economică …etc

    Fundamentarea unor investitii industriale era adesea rezultatul unor tocmeli politice determinate mai degraba de puterea de influenta a unor conducatori comunisti locali, decat de argumente economice de piata sau de perspectiva sustinerii productiei prin factori locali, eficienti si de calitate, care sa construiasca o productie cu desfacere pe termen lung. Existau sanse mai mari ca un singur proprietar sa ia mai multe decizii gresite, decat mai mulți proprietari la un loc. Romania isi propunea sa devina al treilea mare producator de maşini-unelte în Europa, sa construiasca combinate de utilaj greu in toate marile orase, sa puna în functiune un mare combinat siderurgic (Calarasi), desi nu avea nici resursele necesare si nici pietele de desfacere. Fabricile şi uzinele au fost mentinute in functiune pentru a raporta productie industriala si a sustine artificial locuri de munca, nu pentru ca ar fi avut o activitate profitabila.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Spui de calitatea indoielnica?Ai uitat ca tot ce se producea era trainic si PE VIATA? Cunosti foarte bine fiabilitatea din capitalismul economiei de piata care este O barat deoarece altfel nu mai exista piata de consum, nu?
      Vrei sa-ti aduc aminte de mobila care o produceam si era exportata peste tot in lume si la mare pret? Industria textila si marochinarie si multe altele? Cind iti cumparai de ex. o masina de spalat, era pe viata si nu pentru ca nu ai fi avut bani sa o schimbi ci pentru ca mergea bine zeci de ani. Asta inseamna ca un lucru sa fie facut bine. Cum e acum cu tot ce exista in capitalism? Tot ce cumparm este de unica folosiinta si cutermen atit de mic ca daca ai rate la banca, ramii sa platesti ratele iar produsul este la gunoi de mult. Cum e?

      Pai asa si trebuie ca statul sa fie unicul proprietar deoarece este reprezentanul poporului care e proprietarul de drept al acestei tari si nu niste golani pe post de mari oameni de afaceri care sa se imbogateasca pe resursele noastre si mina de lucru, adica scalvii pe post de salariati asa cum e acum.
      Existau sanse mai mari ca un singur proprietar sa ia mai multe decizii gresite, decat mai mulți proprietari la un loc – Indodeauna cind decizia este doar in mina citorva care sunt acolo NU pentru propriu buzunar si interes, vor lua decizia cea mai buna pentru cei pe care ii reprezinta, adica poporul. Capitalistii isi apara afacerile si nu-i intereseaza de tine si de mine. Ei nu au tara si nu apartin nimanui…nu se inchina decit in fata BANULUI.

      Aveam slava domnului piata de desfacere la arabi, chinezi, rusi si altii. Nu asta a fost problema ci faptul ca luam piata de desfacere a vesticilor. Asa ca mai bine am devenit noi o piata de consum a occidentalilor si suntem o colonie, e bine nu? Tocmai pentru ca eram un adevarat pericol pentru capitalisti am fost anihilati.

      ps.Cine a dus-o rau pe vremea aia, trebuie sa fi fost ultimul prost, incapabil sa faca ceva cu viata lui. Personal nu am avut nici o legatura cu partea de sus. Parinti mei erau la fel ca toti ceilati din tara asta. NU am beneficiat de nimic si de altfel nici nu prea aveai ce.Toti aveam servicii dupa pregatirea corecta, apartament si o viata care ti-o traiai linistit si te bucurai de ea in mod normal si frumos, fara excese. Toti cei care se pling ca au dus-o rau atunci dupa mine sunt niste idioti incapabili sa discearna binele da rau.

      Apreciază

  11. Gheorghe T spune:

    Lupule … nu imi sari la gat! Nu am zis nicaieri ca ar fi mai bine acuma (sau in capitalism), eu am vrut sa subliniez in comentariu de mai sus printr-o analiza politica-sociala de ce era deficitar sistemul. Si comunism sigur nu mai vreau !

    ,,Cind iti cumparai de ex. o masina de spalat, era pe viata … bla bla bla”

    Sa luam exemplu masina de spalat !!! In 20 de ani nu au adus nici o inbunatatire. O cuva care avea o paleta din plastic care era angrenata de un motor. Asta era masina de spalat!!! Ce sa se strice la ea ?Motorul?Il bobinai si la cuva avea 2 semering-uri !! In Europa au inceput sa se produca primele masini automate prin anu 1950 !!

    ,,Aveam slava domnului piata de desfacere la arabi, chinezi, rusi si altii.” ( care altii ??)

    Arabii si chinezii cumparau tractoarele si le TOPEAU pentru fier ca asa erau de ieftine !!!! Se vindea cherestea la preturi de nimic. Profitul era numai pe hartie.

    ,,Cine a dus-o rau pe vremea aia, trebuie sa fi fost ultimul prost, incapabil sa faca ceva cu viata lui.”
    ,,Toti cei care se pling ca au dus-o rau atunci dupa mine sunt niste idioti incapabili sa discearna binele da rau.”

    Doua fraze foarte profunde spun totul despre tine !! In lipsa argumetelor … dai cu mucii de gard !

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      🙂 Nu am spus nici unde ca esti in acea categorie ci doar m-am referit la ce ai scris tu – a uni au dus-o mai bine altii mai rau …eu nu te-am bagat in nici o cetagorie.
      Si da…eu vreau un sistem centralizat fara politicieni, si ca mine sunt 3 sferturi din tara asta.

      Stii ce? asa ma intereseaza cum era facuta masina aia de nu mai pot 🙂 Spala? spala. Tinea zeci de ani? tinea. Crezi ca ma omor acuma ca am tot felul de butoane dar ma costa de ma rupe si in loc cu banii aia munciti pe care trebuie sa-i dau cind o schimb la max. 5 ani si daca nu, trebuie sa o repar, sa ma plimb?? Si asta e valabila cu tot ce avem in casa. Muncim pentru hodoroage ca sa-i imbogatim pe capitalisti. Super. Toata viata sa fiu sclava lor pentru a-mi asigura minimul de trai decent…e o fericire sa traieti in capitalism.

      Frateee…dar nu-ti ajunge piata aia de desfacere care inseamna mai mult de jumatate din populatia globului?? Crezi ca ma interesa ce fac chinezi cu tractoarele? Intereseaza pe cineva atita timp cit le cumparau? Esti culmea…

      Si da…imi pare rau dar am ocolit cit am putut sa-ti spun in fata ca esti spalat pe creieri de capitalism si de propaganda lor infecta. Dovada ca te-ai simtit atins de ce am spus cu prostii cu toate ca nu asta a fost intentia mea.

      Putin imi pasa de unii ca tine care sunt incapabili sa vada realitatea din tara asta. Voi sunteti oameni care din pacate ve-ti fi carne de tun cind va veni momentul ca sa scapam de toata mizeria asta vestica.
      Argumentele mele sunt TOT BLOGUL ASTA, pe care nu l-ai citit nici 0,0001%, dar stii sa vii cu discutii subtile ca vazi doamne nu esti capitalist….ca tine sunt destui pe net care incearca sa spele rahatul in care suntem. Sunt satula…

      Apreciază

  12. A.D. spune:

    Off, Lupule … De la tine am pretentii. Esti „‘soft on Crime”, in limbaj „republican”. De la d-l T. n-am cine stie ce pretentii: a repudiat omul si democratia actuala de la noi („rahatul in care suntem”), si pe cea de la casele mari (capitalismul).

    Omul isi spune of-ul: in „comunism”, cei mai nelinistiti si mai creatori erau tinuti de „comunisti” intr-o „lesa” de tip „drug de otel”. D-l T. nu reuseste sa articuleze clar ca dansul prefera lesa de productie capitalista, elastica precum ruleta cu panglica de masurat: alearga „liber” cainele inainte si inapoi in jurul proprietarului, si practic nu stie ca e in lesa …

    Rolul enorm al intelectualilor in nenorocirea omenirii e greu de supraestimat. Nu doar ca isi vand (ingroapa) constiinta pentru supravietuire (ce le trebuie lor sa salveze prostimea, cand ei se simt bine – „apreciati” – si fara acestia ?), dar mai si tac (dat fiind rahatul sus-mentionat) fara jena!

    Lupule, pe la apusul „Epocii de Aur”, unul din multii mahari comunisti primea un tanar absolvent – venit sa ceara „pomana” locuinta la care avea dreptul prin lege, intr-o atmosfera de film: birou mare, ferestre mari in spatele „tovarasului prim”, plus lampa aprinsa putin in spatele capului, ca sa nu ii vezi fata … Amaratu’ nu era in stare saspuna tovaraseste: „Ba, n-avem! Lasa ca nu mori, iti trimit parintii bani de chirie!

    Degeaba te superi pe d-l T.: omul atata poate! Pe tov. Ceausescu nu te-ai suparat, cand ne-a luat de coreeni/chinezi si ne-a umplut de spectacole (auto-)omagiale! Ori poate stia el, Ceausescu, ce poama e romanul mediu: ultimii 25 de ani au aratat cate pot face si inghiti acestia …

    D-l T e naiv bine, din pacate. Sa spui ca datoria a fost platita „fiindca ajunsese prea mare” e naivitate mare. Datoria a fost platita fiindca genera plati eterne: dobanzile. A fost platita fiindca, in contul ei, Democratia ii dadea „indicatii pretioase” lui Ceausescu. Intru „democratizare”, desigur! Care „indicatii pretioase” nu erau date de ochii lumii, ci ca pas preliminar la … celebrele „sanctiuni” … Care sanctiuni … se bazeaza pe forta dolarului. Sustinuta (ea, forta dolarului) militar. Ca sa se mire prostii de performantele economice ale unei tari cum alta nu-i! Care, toate cele enumerate, aveau drept scop instaurarea „puterii populare” (mai cunoscuta sub numele grecesc de „democratie”) in tarile in care domnea deja „puterea populara”: versiunea „comunista”!

    Americanilor le place sa-l citeze pe unul de-al lor (din clasa proprietara – de-altadata): „Daca ar sti oamenii cum functioneaza sistemul nostru financiar/bancar, am avea revolutie pana maine dimineata!”

    De cei care ar urma sa ocupe locul lasat vacant de „Democratie” cum am scapa, Lupule ? Ca si ei tot capitalisti au ajuns …

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Stii bine ca ai dreptate si le stiu si eu, dar de ficare data duc discutia pe tema omului care are nevoie de necesar pentru ai fi bine, de siguranta, hrana, liniste si adapost. Dupa aia putem sa filozofam pe cele 2 sisteme cit vrem.
      Doar unul poate sa le asigure tuturor fara nici un efort din partea nimanui si pe drept pentru ca li se cuvine sa le primieasca. Daca omul le are pe astea de aici poate si are timp sa se ocupe de intelectul lui, altfel va ramine doar un semi-animal in cautare continua pentru supraviatuire. Vezi bine cum este populatia vestica si cum sunt astia tineri de la noi. Ce diferenta intre generatii crescute si traite ceva timp in socialism si cei de acum…
      Tu crezi ca paradele elea cu ridicarea in slavi a tov. interesa pe cineva? Stii partea aia cu ” vorbesti ca televizorul”. Oricum, toata lumea avea ce face. Unii cu spectacolele, altii cu altele, si uite asa viata era misto.
      Iar de restul cu partea financira si alte subiecte grele pe care le-ai atins, te las pe tine sa discuti cu dl. respectiv. Stii ca nu mai am rabdare de foarte mult timp.
      Partea ce mai grea e aia cu comunistii ajunsi capitalisti. Trebuie curatat totul asa cum au facut comunisti cindva. Poate o dictatura militara? Dar si aia cu cine, ca au avut grija sa ne integreze in NATO. Oricum, mult nu mai e…vedem ce ne aduce razboiul care va urma.

      Apreciază

  13. Gheorghe T spune:

    Omul este cea mai nereusita creatie a … naturii. Singurul animal care se auto-distruge si distruge si ce e in jurul lui. Omul este o fiinta rationala capabila de : iubire, ura, invidie, gelozie, egoism, narcisism, frica, curaj ….. etc ! Intr-o comunitate cat ar fi ea de mica pe termen lung tot se ajunge la neintelegeri, tot timpul trebuie sa fie cineva care nu e multumit de diversele rezolvari ale problemelor.

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      Asa este si faptul ca nu poate sa evolueze la nivel de mase, din cauza ca mereu e indoctrinat si maniupulat plus ca niciodata nu are linistea zilei de miine ( adica asigurate toate cele necesare traiului decent), a ajuns sa se autodistruga. Nenorocirea este ca de cca 100 ani distrugem si planeta si toata viata de pe ea.
      Omul poate fi educat doar prin impunere. Si acum revin la statul centralizat 🙂 Da, asta trebuie, deoarece capitalismul nu are grija decit de o mica parte iar restul populatiei este lasata de capul ei si impuse doar citeva legi prin care ii manipuleaza. Adica un fel de haos controlat.
      Omul trebuie sa stie de frica in prima faza, exact ca un copil. Degeaba ii spui cu frumosul ca el face tot ce stie, dar daca ii dai o palma la cur sau il pedepsesti, invata repede.

      Apreciază

      • Gheorghe T spune:

        ,,Omul poate fi educat doar prin impunere.”

        Ca asa ai fost tu educata, nu ? Si tu imi spui ca eu sunt spalt pe creir !!! Atatea ineptii debitezi … si numai intr-un comentariu de 12 randuri.

        ,,Omul trebuie sa stie de frica in prima faza”

        Atat !!! Si in a doua faza ce ? Ii dai o palma la cur ?

        ,,capitalismul nu are grija decit de o mica parte iar restul populatiei este lasata de capul ei”

        Sa terminat cu epoca de aur in care toti puturosi si analfabetii erau mari sefi. Acum trebuie muncit ca nu iti mai da partidu’ capitalist nimic gratis. MUNCA ! Au trecut 25 de ani si uni tot mai asteapta sa li se dea. Trebuie pus umarul la MUNCA. MUNCA nu e sclavie, e economie.

        Apreciază

      • Lupul Dacic spune:

        Munca este pentru MINE si nu sa fiu sclav la patroni, asa cum e in capitalism. Citeste care este baza capitalismului: la 9 sclavi, un bogat.
        Intradevar, prin impunere. Daca nu…vezi bine lumea in care traiesti. Iti place?
        Oricum, esti varza si nu am timp sa-ti fac eu educatie. E problema ta ce crezi si cum traiesti. Nu ma intereseaza si ca atare te rog frumos ca nu mai scrii..

        Apreciază

  14. Gheorghe T spune:

    Tot eu sunt varza ? Tu ti-ai citit comentu’ ala de 12 randuri ? Nu ai timp sa-mi faci educatie prin impunere ? Si ma rogi sa nu mai scriu ? Cat dai sa nu mai scriu ?

    Apreciază

    • Lupul Dacic spune:

      🙂 nimic…te banez…e simplu nu?

      Apreciază

    • ione spune:

      gicuta teu , dupa modul in care scri(i) te cam dai de gol in privinta virstei apoi cu certitudine prin virsta ta nu poti sa ne vinzi noua multora elcubratiile dumitale despre chestiuni , lucruri fapte oameni , idei pe care nu l-eai trait , nu le-ai cunoscut . deci nu incerca sa te dai cel mai tare din parcare cind parcarea-i goala ca sa ma exprim cam in ton cu virsta ta frageda. deci pentru cultura ta generala gicuta mai lasa tata tabloidele, cancanurile, stelele , bucatarii ,curvele si manelele , du-te intr-un anticariat si mai cumpara o carte . veche . citeste-o daca stii citi coerent apoi te asteptam sa revii. ok?

      Apreciază

  15. Gheorghe T spune:

    Nu am vazut inca o solutie propusa de cei care sustin sus si tare ca munca e sclavie si cei bogati (patroni, magnati sau cum le mai spune) sunt toti manipulatori si asupritori.
    Daca nu vrem sa muncim, nu TREBUIE. Putem merge in padure, mincam ciuperci, radacini, pesteri de locuit sunt destule, nu?

    Daca e o logica a idei de a fi sclavi, ar putea fi ca sintem sclavii mintii noastre care doreste mai mult si mai mult…. de aceea muncim mai mult ca sa cistigam ceea ce NOI dorim. Vrem case mai mari, masini mai faine, ce astea cresc in copaci? Nimeni nu ne forteaza.. Bine-nteles ca trebuie sa muncim. Lumea asta in care nimeni nu munceste de cine e sustinuta ? Adica in ce mod ne obtinem hrana. Daca te uiti putin la regnul animal spre exemplu, v-ei vedea ca si acolo se munceste, si se munceste 7 zile pe saptamana. Si analizat atent si acolo exista ierarhie.

    Aici am incheiat. Nu o sa mai scriu. O seara ….. buna.

    Apreciază

  16. drm spune:

    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=450118&title=incredibil-prof-univ-dr-corvin-lupu-dezvaluie-planul-prin-care-ceausescu-a-fost-tradat-in-1989-depozitele-alimentare-ale-romaniei-erau-arhipline-dar-magazinele-erau-goale-si-romanii-nu-aveau-ce-manca-

    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=51826&title=mostenirea-nestiuta-a-lui-ceausescu-america-e-socata-de-ce-a-descoperit-in-romania-br-ultima-ora-dusmanii-tarii-vor-sa-ascunda-adevarul

    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=631092&title=germania-din-nou-sub-teroarea-imigrantilor-numarul-agresiunilor-sexuale-a-crescut-de-patru-ori

    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=625295&title=tupeu-nemarginit-al-noilor-comisari-sovietici-de-la-bruxelles-comisia-europeana-cere-parlamentului-romaniei-sa-nu-aprobe-legea-darii-in-plata-care-romani-v-au-ales-pe-voi-politrucilor-de-la-bruxelles-pe-ce-baza-legala-faceti-voi-legi-in-romania-

    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=629267&title=merkel-isi-bate-joc-de-tarile-est-europene-banii-din-fondurile-structurale-dati-la-imigranti-reuters-fondurile-destinate-tarilor-est-europene-folosite-pentru-gestionarea-crizei-imigrantilor

    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=632252&title=grecia-uniunea-europeana-vrea-sa-instaleze-refugiati-in-casele-private-ale-oamenilor-mitropolitul-grec-al-tesalonicului-se-opune-spunand-ca-se-incalca-dreptul-la-proprietate-

    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=632285&title=viktor-orban-dezvaluie-existenta-unui-pact-secret-germano-turc-pentru-mutarea-a-400-000-500-000-de-imigranti-direct-din-turcia-in-tarile-uniunii-europene

    in primele 2 linkuri de mai sus scrie ce-a fost pe vremea lui ceausescu ca sa priceapa oadata si incapatinatii de mioritici!!!
    romanii in marea lor majoritate nici pina astazi n-au auzit ca in anii 80 vestul lor iubit era practic in falimeant dupa doua crize severe intr-un interval de 5 ani -82-87. daca ar pune mina pe carte renuntind la stiinta din zvonuri si vise timpe ar intelege ca renumitul lor capitalism n-a functionat niciodata deoarece este un simplu sistem piramidal care nu poate exista decit in conditii de extensie continua. din biologie stim ca aceasta forma de functionare este cea cunoscuta sub numele de cancer ale carui consecinte sint cunoscute. apoi studiul unei istorii a economiei le-ar arata ca-n sec 19 capitalismul sarea dintr-o criza intr-alta. nici nu se termina una ca incepea cealalta. la total nici nu stiu de unde au inteles mioriticii ca iubitul lor capitalism ar fi functionat vreodata si ca acesta a insemnat viata buna pt toata lumea. astazi 62 de insi detin 50% din toate averile lumii. in vestul lor iubit nu s-au uitat sa vada ca salariul pt 80% din populatie inseamna cel mult 1600 euro net!!! asta inseamna un trai mai prost decit in anii 80 la ceausescu pt ca din suma asta de max 1600 net daca ajungi la ea pt ca salariile de 2500 de euro bruto se dau la cei cu facultate deci sint cam rare iar dupa ce-ai platit taxele si darile fixe iti ramin in mina parctic niste maruntis. intr-o tara ca germania 60% din populatie nu plateste impozit deoarece nu au peste 1000 euro salariu!!!! bagati bine la cap! orice vrei nu se poate face fara credit iar intr-un sistem monetarist acesta reprezinta baza sistemului. banii noi nu se produc decit atunci cind cei care au luat credit incep sa-si plateasca datoriile. acum vorbind despre sistemul economic al lui ceausescu trebuie spus ca era singurul functionabil si tehnic nu avea nici in clin si nici in mineca cu nici un fel de sistem socialist sau comunist asa dupa cum au auzit mioriticii care nu sint in stare sa gindeasca singuri. era pur si simplu o copie a sistemului economic american din timpul lui roosevelt. pina si stalin a avut din punct de vedere economic o copie a economiei de razboi germane. problema cu bolsevismul si bolsevicii a fost un experiment. varianta cu asa numita democratie alt experiment. experienta cistigata se foloseste acum tot sub forma acestei asa numite democratii care pute a dictatura perversa si criminala sub umbrela unui superstat numit u.e. aflat in plina reformare dupa sistemul folosit in formarea asa numitului stat american cunoscut sub numle de sua. cine vrea sa stie ce vine sa citeasca istoria lor si va intelege ce trebuie. popoarele europene sint in rolul indienilor asa ca sa stiti ce vine. cine nu vrea o viata ca vinat sa se trezeasca si sa lase timpeniile cu vestul luminos si civilizata pt ca nu mai exista. n-a existat niciodata decit in mintea ingusta tipic mioritica insa acum se vede la tv si nu mai poate fi practic negata insa mioriticul se opinteste cit poate ca sa nu recunoasca ca s-a pacalit. aberatia cu stinga si dreapta este un sistem de-a mentine turma in ameteala si confuzie iar la romani prinde parfect! problema coruptiei in romania este exagerata pt ca romanii n-au fost obisnuiti cu un sistem in care furtul este motorul principal al unui sistem. in vest daca se fura de la miliarde in sus nu intereseaza pe nimeni deoarece populatia care a trait mereu asa este deja obisnuita. in romania este folosita pt mentinerea in dezbinare a prostilor majoritari care sint ocupati sa-si dea in cap unul altuia in timp ce strainii fura linistiti orice. au ajuns sa va dea afara si din satele voastre lucru care nu s-a petrecut nicaieri!!!! ceausescu a gresit cind a luat banii lor pt dezvoltare economica. asa au aparut in fata taranii lipsiti de constiinta nationala si de scupule avizi dupa averi si functii. tortionarii vinduti strainilor au fost toti tarani!!! cei de la ong-urile mondialistilor sint din familiile de flotanti. cei mai rai politicieni sint la rindul lor alogeni si tarani flotanti. numele lor le stiti voi f bine! cui nu-i convine sa verifice ca sa vada adevarul. deci bancherii au stiut de ce au dat banii si le-a iesit!
    Si sa dau ci citeva likuri din presa vestului care ca un mic amanunt nu contine nimic din marile pareri ale mioriticilor. Se fura de la miliarde pina la catralioane! Daca nu va ajung linkurile va mai dau cite vreti!!!

    http://www.economica.net/studiu-ue-aproape-jumatate-din-terenul-agricol-al-romaniei-este-detinut-de-cetateni-straini-statul_109876.html
    http://www.gandul.info/stiri/trei-hectare-de-padure-dispar-in-fiecare-ora-in-romania-harta-defrisarilor-ilegale-14855393
    http://www.romanialibera.ro/economie/companii/ikea-taie-padurile-din-romania-386050
    http://www.timpul.md/tag-45298-Sat+evacuat
    http://jurnalul.ro/editorial/doi-intr-o-barca-romania-si-bulgaria-i-642550.html

    Ce spune Ernst Wolff autor al cartii “Weltmacht IWF: Chronik eines Raubzugs” (cronica unui jaf) despre capitalismul biruitor:
    https://www.youtube.com/watch?v=Zt7lONlgU-o&app=desktop
    https://www.youtube.com/watch?v=9UJ52u4NGS8
    https://www.youtube.com/watch?v=wn1XyiRgKn0

    WDR-Reportage: Steuerfrei – Wie Konzerne Europas Kassen plündern (cum jefuiesc concernele Europa)
    https://www.youtube.com/watch?v=EzOgd7rsQ90
    Vorbim despre sume cifrate la peste 1000 de miliarde euro!

    Vestul nu are legi care sa pedeapseasca asemenea tranzactii deoarece ele sint legale.
    Sa mai vedem si ce face si Jean-Claude Juncker – promovat seful Europei din minstru in Luxemburg:
    http://www.sueddeutsche.de/thema/Luxemburg-Leaks

    http://www.zeit.de/politik/ausland/2014-11/eu-kommission-juncker-luxemburg-steuerpolitik-kritik
    http://www.icij.org/project/luxembourg-leaks/your-head-spinning-5-tips-understand-lux-leaks-files
    Helmut Kohl – afacerea conturilor negre: iese la pensie

    http://www.sueddeutsche.de/politik/spendenskandal-cdu-bricht-mit-kohl-1.302386

    http://www.focus.de/politik/deutschland/schmiergeld-affaere-schatten-der-vergangenheit_aid_179097.html

    Woflgang Schauble – ciubucuri si bani negri: promovat ministru de finante ca doar stie cu banii.

    http://www.gulli.com/news/11412-schaeuble-100000-dm-in-der-schublade-vergessen-2009-10-25

    http://www.spreezeitung.de/3547/wolfgang-schaeuble-cdu-und-die-legendaere-bargeldspende-interview-mit-rob-savelberg/

    Umweltministerin Angela Merkel – – dupa ce-a facut niste miliarde pagube ca ministru al mediului inconjurator si petreceri pe banii statului ajunge mare sefa pe zeci de ani!

    http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-61366517.html

    http://www.zeit.de/politik/deutschland/2012-09/merkel-untersuchungsausschuss-gorleben/kom

    http://www.rbb-online.de/kontraste/ueber_den_tag_hinaus/umwelt/atom_endlager.html

    Merkel face o petrecere pe banii statului fara probleme!!!

    Merkels große Bankersause

    Ex-Deutsche-Bank-Chef Josef Ackermann feierte seinen Geburtstag 2008 im Kanzleramt. Das knausert bisher mit Details zur Party.

    http://www.taz.de/!5088133/

    Berliner Flughafen-Chaos – haosul de la constructia aeroportului din Berlin unde vorbim despre miliarde “pierdute”.

    http://www.tagesspiegel.de/berlin/ber/das-milliardengrab-ber-neuer-flughafen-koennte-sogar-acht-milliarden-kosten/9703588.html

    http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/09/27/berliner-politiker-wollen-grossflughafen-ber-neu-bauen/

    http://www.handelsblatt.com/politik/deutschland/berliner-flughafen-experte-bringt-abriss-ins-spiel/7609990.html

    http://www.focus.de/finanzen/steuern/thewes/trauerspiel-um-hauptstadt-airport-im-berliner-flughafen-chaos-hilft-nur-noch-abreissen-und-abtreten_aid_900239.html

    Elbphilharmonie Skandal – un alt caz tipic dintre multe altele!

    http://www.mopo.de/politik/linksfraktion-entsetzt-elbphilharmonie-skandal–keine-anklagen-,5067150,30626712.html

    http://www.bild.de/news/inland/elbphilharmonie/millionengrab-hamburger-elbphilharmonie-35342000.bild.html

    http://www.welt.de/politik/deutschland/article127774663/Politische-Kapitulation-vor-Milliarden-Bauskandal.html

    $6 Billion Goes Missing at State Department
    http://www.thefiscaltimes.com/Article…

    http://www.thefiscaltimes.com/Articles/2014/04/04/6-Billion-Goes-Missing-State-Department

    Pentagon Can’t Track $2.3 Trillion: Remarks as Delivered by Secretary of Defense Donald H. Rumsfeld, The Pentagon , Monday, September 10, 2001

    http://www.defense.gov/speeches/speec…

    $9,000,000,000,000 MISSING From The Federal Reserve SHOCKING FOOTAGE
    https://www.youtube.com/watch?v=1QK4bblyfsc
    Alan Grayson: „Which Foreigners Got the Fed’s $500,000,000,000?” Bernanke: „I Don’t Know.”
    https://www.youtube.com/watch?v=n0NYBTkE1yQ
    Record de someri in minunata America a mascaricilor mioritici!!!
    100 de milioane!!!!
    http://www.forbes.com/sites/peterferrara/2014/01/24/after-five-years-of-obamanomics-a-record-100-million-americans-not-working/#58c53824140f
    Jurnalistii cumparati de Udo-Ulfkotte
    http://www.amazon.de/Gekaufte-Journalisten-Udo-Ulfkotte/dp/3864451434

    Lügenpresse von Markus Gärtner – Presa mincinoasa de Markus Gärtner
    http://www.amazon.de/L%C3%BCgenpresse-Markus-G%C3%A4rtner/dp/3864452406/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1445519271&sr=8-1&keywords=l%C3%BCgenpresse

    Aceeasi politicieni vestici civilizati si avansati din legendele mioritice si-au marit pensiile cu 423,5%. Astept sa-i felicitati!
    http://www.focus.de/finanzen/news/neue-regelung-vor-fuenf-jahren-pensionen-fuer-eu-abgeordnete-steigen-um-423-5-prozent_id_4135556.html

    In plus faptul ca romanii sint rupti de realitate provoaca pagube deoarece nu pot constietiza faptul ca vorbele aruncate aiurea costa:
    http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/romania-locul-138-din-140-la-calitatea-drumurilor.-chiar-asa-10686184
    http://www.descopera.ro/descopera-in-romania/14961189-constatarile-unui-brazilian-despre-romania-romanii-prefera-sa-mentina-mai-degraba-podelele-curate-decat-plamanii
    Din ambele articole reiese faptul ca romanii isi subestimeaza tara si repet faptul ca toti platesc pentru acest lucru! Este tot o cauza lipsei constiintei nationale si a faptului ca pot fi pacaliti foarte usor.

    Ce spune Nicu Covaci de la Phoenix despre romanii noi lipsiti de constiinta nationala si respectiv identitate cu mentalitate de slugi utile:
    „Nu mă aștept la mare succes, sincer să fiu. Pentru că manipularea generală, în Europa, este de a nu avea intelectuali, oameni de cultură. Avem nevoie de proști. Un intelectual, un om cultivat, ar putea să pună întrebări.

    „M-au întrebat: „Băi, Covaci, ce cauți în Spania, vino acasă, că poți să vii acasă! Ăia sunt latini, ca și noi”. „Stop! Ăia sunt latini, dar nu ca și voi!”. „Cum, bă, Covaci, ce-au ei și n-avem noi?” (…) „De șira spinării ați auzit? La un cerșetor spaniol dacă-i arunc niște pesetas, îmi dă senzația că-mi face o favoare, să-i ia. Voi umblați în patru labe și-i pupați în fund pe toți! Nu vă e rușine?” (…) Și cel mai nasol lucru este c-au reușit să arunce un fel un virus al zâzaniei: fiecare pentru el. (…) Pe vremuri, se spunea „Să moară capra vecinului”. Acum nu, să moară vecinul, să-i iau capra”.

    te rog nu-i mai bana pt ca asa nu vor invata nimic niciodata iar daca ramin prosti nu te va avantaja cu nimic! lupta principala este impotriva prostiilor mioritice care le intuneca mintea!!!!
    spune-le sa nu mai minta cind vina acolo din vest pt ca asta este o bataie de joc la adresa tarii si natiei lor si o mina de ajutor intinsa celor care ne vor disparuti deci si pe ei mincinosii mindrii si incapatinati care nu vor sa recunoasca c-au fost pacaliti. pe zi ce trece a ramine in vest este un mare risc. vei vedea ca din mindrie romanii in majoritatea lor vor prefera sa-si riste viata decit sa recunoasca ca vestul lor luminos a fost o simpla cursa de soareci pt prosti.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s