Constantin Necula, un popă ecumenist și globalist


  Motto: „Eu nu sunt pentru ecumenism. Socotesc ca ecumenismul este produsul masoneriei; iarăși vor să relativizeze credința adevarătă. Ecumenismul […]

 

Motto: „Eu nu sunt pentru ecumenism. Socotesc ca ecumenismul este produsul masoneriei; iarăși vor să relativizeze credința adevarătă. Ecumenismul este pan-erezia timpului nostru. Biserica Romano-Catolică și Biserica Ortodoxă nu sunt două surori. Nu există decât un singur Cap al Bisericii, Iisus Hristos. Nu poate exista decât un singur trup, adică o singură biserică. Deci noțiunea de biserici surori este improprie.” (Părintele Dumitru Stăniloae)

„Ardealul nu poate fi decât ecumenist”, așa a decretat popa Constantin Necula, consilierul misionar-pastoral și de imagine al Mitropoliei Ardealului. „Această afirmație reprezintă o blasfemie la adresă sfinților ardeleni, care au luptat și și-au dat viața pentru apărarea Ortodoxiei pe meleagurile lor, împotrivă uniației greco-catolice și a propovăduririi diferitelor erezii, cu atât mai mult cu cât «ecumenismul» practicat în Ardeal în Evul Mediu nega dreptul Ortodoxiei de a exista alături de celelalte confesiuni religioase.”, scria domnul Mihai-Silviu Chirilă pe site-ul Ortodoxia mărturisitoare.

Constantin Necula

Același autor descrie foarte bine logoreea manipulatoare a acestui histrion progresist în sutană: „Profesorul sibian de teologie s-a impus publicului larg printr-o abordare neconvențională a teologiei, printr-o atitudine megaecumenistă față de marile teme legate de raportarea Bisericii Ortodoxe la celelalte culte religioase. Animat de un spirit de vedetă, de un fel de revival penticostal, preotul Constantin Necula atrage mulțimea prin prezentarea unei ortodoxii lumești, dezbrăcate de caracterul sacru și spiritual, printr-o vulgarizare excesivă și necuviincioasă a unor lucruri în abordarea cărora se impune decență și sobrietate, dar și prin unele afirmații eretice legate de exemplu de caducitatea Sfintelor Canoane sau de pretinsă sfințenie a unor eretici aflați în afara Bisericii Ortodoxe a lui Hristos. Din materialul de mai jos se poate vedea cum, într-un spirit manipulator, profesorul sibian încearcă să acrediteze că ecumenismul este singurul motiv pentru care etniile din România trăiesc în pace religioasă: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/cum-manipuleaza-si-cum-ne-monitorizeaza-vedetele-ecleziale/ (…) În urmă cu ceva vreme, profesorul Necula a afirmat că papa Ioan Paul al II-lea este «sfânt astăzi», o opinie teologică pentru care în mod firesc ar fi trebuit să fie sancționat disciplinar, deoarece admite existența sfinților în afară Bisericii Ortodoxe, în condițiile în care Biserică învață că în afară să nu există nici mântuire, nici har mântuitor, care să îi facă pe eretici sfinți. Cu acea ocazie, domnia sa a vorbit despre faptul că Biserică Ortodoxă este «Sora apostolica a Bisericii Româno-Catolice», prin această dând glas ideii eretice a «Bisericilor surori» și a «celor doi plămâni ai crestinismului», atât de prezente în dialogurile ecumeniste. În realitate, Biserică Ortodoxă este singură Biserică a lui Hristos, neavând nicio «sora», deoarece Hristos nu poate fi cap mai multor «biserici», idee promovată de către sinodul din Cretă, care a afirmat că Biserică Ortodoxă recunoaște denumirea istorică de «biserici și confesiuni ortodoxe», adică recunoaște ca în afară sa mai există și alte «biserici», chiar dacă nu se află în legătură canonică cu Ortodoxia și sunt îndepărtate de la dreapta credința. Această afirmație este eretică și încalcă Simbolul de credința care vorbește despre «una, sfântă, sobornicească și apostolească Biserică», nu despre «Biserică și biserici și confesiuni» (http://www.turnulsfatului.ro/2016/02/13/parintele-necula-despre-intalnirea-istorica-dintre-papa-francisc-si-patriarhul-kirill-al-rusiei-nu-inseamna-prea-mult-din-punct-de-vedere-al-unitatii-bisericilor/).”

Merită vizionat și link-ul de mai jos ca să vă faceți măcar o vagă idee despre propaganda ecumenistă a activistului Necula, dar și pentru a-l asculta vorbind cu convingerea secesionistului îndoctrinat de Sabin Gherman despre „superioritatea ardelenilor,” spălați fiindcă așa au învățat de la unguri și sași, ortodoxia fiind „puțitoare” în restul României:

https://saccsiv.wordpress.com/2015/12/09/video-preotul-constantin-necula-ardealul-nu-poate-fi-decat-ecumenist-eu-sunt-pe-rock-fm-cam-patru-ore-pe-zi-ma-linisteste-la-primul-concert-rock-voi-fi-si-eu-in-sutana-si-cu-crucea-de-gat/

Să-l cităm exact pe popa Costică în graiul său forțat „ardelenesc” din filmulețul de mai sus, ca să vedeți câtă minciună și manipulare se ascund în cele cuvântate, prin falsificarea evidentă a istoriei reale a Ardealului: „Eu nu sunt ardelean fără maghiari și germani lângă mine. Punct. Că ăștia m-or pus să învăț să predic, m-or învățat să fiu spălat la slujbă, să nu devin ortodoxie puțâtoare, m-o obligat să-mi construiesc luminos bisericile, să conștientizez valoarea scripturii… Fie vorba între noi, credeți că la întâmplare a apărut traducerea Noului Testament la Alba Iulia? Asta-i slava lui Dumnezeu pentru noi, ne-am crescut unii pe alții. (…) Ecumenicitatea înseamnă a respecta spațiul de gândire și de reflecție al celuilalt.”

Să le luăm pe rând. Spune xenofilul popă Costică că el nu poate să fie ardelean fără maghiari și germani. Interesant, ceilalți puteau să fie ardeleni fără români, acestora fiindu-le interzis accesul în orașele ungurești și săsești. O să facem referire chiar la Sibiu, orașul în care s-a stabilit popa Constantin Necula, însă în trecut nu ar fi putut să o facă:

„Când izbutise între anii 1734-7 episcopul Inochentie Micu-Klein, originar din apropiata comună Sadu, să pună stăpânire asupra unui imobil, pe care i-l dăruise în Maierii Sibiului baronesa Ana Măria de Hoehberg, Saşii s’au alarmat de groază că li s’ar ştirbi aşa zisa : «puritate naţională» prin această posesiune valahă şi n’au lipsit a opune vlădicului rezistenţă continuă, până când acesta s’a văzut constrâns, în cele din urmă, să-şi vândă imobilul pentru suma de 200 florini. Mai stăruitor a fost însă episcopul ortodox Vasile Moga, care cumpărând la 1819 dela fostul guvernator al Transilvaniei, contele Gheorghe Banffy o casă în Strada Cisnădiei, azi Strada Regina Măria, cu suma de 36.000 florini pentru trebuinţele episcopiei şl ale seminarului, nu s’a lăsat învins de împotrivirea Saşilor, cari încercară toate mijloacele spre a strica târgul, chiar după ce contractul fusese aprobat de însuşi guvernul transilvan. Protestul Saşilor sibieni a ajuns până la cancelaria curţii împărăteşti din Viena, unde a fost însă respins. Astfel casa cumpărată de blândul episcop Moga, cu banii strânşi din colectele benevole ale preoţilor şi credincioşilor săi, a rămas până în timpul de faţă proprietatea consistorului ortodox-român din Sibiu.” („Problema oraşelor din Transilvania în lumina recensământului din anul 1930.” Conferinţă rostită în Sibiu la Cercul Militar la 7 Decembrie 1931 de marele istoric Ioan Lupaş)

Tot popa Necula zice că sașii și ungurii l-au pus să învețe carte! Ia să vedm, oare așa a fost, cum spune popa? „În timpul Imperiului au existat în limba română în jurul anului 1900, un număr de trei licee (gimnazii) de băieți cu opt clase (Blaj, Brașov, Năsăud), două cu patru clase (Brad și Beiuș), o școală comercială la Brașov și câteva preparadii pentru formarea învățătorilor. Și nu a existat nici o instituție de învățământ de stat în limba română, cu toate că și românii participau la bugetul statului și au cerut acest lucru în nenumărate rânduri. Școlile maghiare din acel timp, după cum scria și George Barițiu, au fost pentru românii care le urmau, numai «pentru a ne întuneca spiritele, a ne implanta dispreț către noi înșine. a ne falsifica istoria și a-și bate joc de originea noastră». Mai amintea acesta de exemplu și de teama studenților (elevilor) români de la școlile maghiare din Cluj, «de a cuteza să vorbească în public limba maternă». ” („George Barițiu”,  Vasile Netea,1966, pag. 32).

Uite aici, ceva parcă scris special pentru popa Costică: „Probabil mai trebuie amintit unora cu nume românești (totuși cred că aceștia nu pot fi români), care umblă astăzi cu fel de fel de nostalgii austro-ungare, că la Universitatea din Cluj, de la înființarea din anul 1872 până în anul 1918, nu a exista nici măcar o secție în limba română. Apoi, poate au uitat că marea majoritate a liceelor românești care le găsim astăzi prin orașele Transilvaniei, s-au înființat sau au fost transformate în licee cu limba de predare română numai după anul 1918, Prin urmare, cu excepția liceelor românești de la Brașov, Blaj, Năsăud, Beiuș (de prin anul 1899, numai ciclul inferior a fost în limba română), celelalte există numai după anul 1918, adică sub civilizația, pe care o numesc unii astăzi dintre cei care s-au săturat de România, «balcanică și fanariotă».” (Iulius Mureșan: http://www.justitiarul.ro/9590-2/)

Trecem peste partea cu alogenii care l-au învățat pe Costică să se spele – probabil că el este dintr-un neam de jegoși și împuțiți, dar asta nu înseamnă că toți românii din Transilvania sunt la fel! – și ajungem la altă minciună grosolană despre iubiții lui germani și maghiari ardeleni: m-o obligat să-mi construiesc luminos bisericile, să conștientizez valoarea scripturii. Minți ca un ticălos, băi popo! Nemții nu te-au obligat și nici măcar nu te-au învățat să construiești biserici, ci ei au distrus bisericile și mănăstirile ortodoxe, le-au dat foc la cele de lemn și au tras cu tunul în cele zidite, au ucis în chinuri românii – preoți, călugări și mireni – care s-au împotrivit acelor mârșăvii impardonabile! Aici am să citez chiar din lucrarea distinsului preot profesor doctor Mircea Păcurariu „Pagini din istoria Bisericii românti”, că tot se dă mare admirator al acestuia fariseul popă Necula, deși ori nu l-a citit sau nu a învățat nimic din cele citite:

„In anii 1759–1761 s­-a desfasurat o adevarata rascoala religioasa, indrumata de ieromonahul Sofronie de la Cioara (azi jud. Alba), care a cuprins aproape intreaga Transilvanie, pana in Satmar si Maramures, si in cursul careia s-a distrus tot ce lucrasera autoritatile si Biserica unita timp de sase decenii. In astfel de imprejurari critice, imparateasa Maria Tereza a trimis in Transilvania pe generalul Nicolae Adolf von Bukow, cu numeroase unitati de cavalerie si infanterie, pentru a reprima orice miscari impotriva uniatiei.  Din dispozitia acestuia, in 1761–1762 s­-au intocmit doua statistici ale preotilor si credinciosilor romani din Transilvania. Cu toata lipsa de obiectivitate cu care s­-a lucrat, rezulta o categorica superioritate numerica a ortodocsilor: 128.635 familii cu 1365 de preoti si 1362 biserici, fata de 25.223 familii unite, dar cu 2.250 de preoti si 515 biserici. Numarul unitilor a crescut datorita abuzurilor care s­-au efectuat cu ocazia intocmirii recensamantului. De pilda, 47 de sate din zona Bistrita ­Nasaud au fost declarate arbitrar ca unite (reprezentand a cincea parte din totalul unitilor); la fel s-­a procedat cu 55 de sate din Tara Hategului, cu 13.367 familii (aproape jumatate din numarul unitilor). Toate cele 515 biserici date unitilor erau zidite de ortodocsi si atribuite in mod arbitrar acestora. Chiar si in satele in care era un numar infim de credinciosi uniti, biserica le era atribuita lor, iar ortodocsii siliti sa­-si ridice o biserica noua; in multe sate cu 4­7 familii unite, ortodocsii au fost obligati sa zideasca biserici sau capele pentru uniti. In cateva sate, bisericile au ajuns in stapanirea unitilor numai cu ajutorul trupelor lui Bukow (ca la Cuzdrioara langa Dej, unde doi credinciosi au fost condamnati la moarte prin spanzuratoare, iar alti doi la serviciu militar pe viata). Prin abuz si forta au devenit atunci unite ctitoria lui Constantin Brancoveanu-  Ocna Sibiului, apoi manastirea Prislop, biserica cneziala de la Densus si alte biserici de acest fel din Tara Hategului, manastirea Nicula si atatea altele.

Cea mai mare barbarie comisa de generalul Bukow a fost, insa, distrugerea a zeci de schituri si manastiri romanesti din Transilvania (existau aproape doua sute), cele din lemn fiind arse, iar cele din piatra si caramida distruse cu tunurile, mai ales in partile Sibiului si Fagarasului. Cele ramase au fost trecute in stapanirea Bisericii unite, dar la scurt timp au fost desfiintate, din lipsa de calugari. Din aceasta cauza, Biserica ortodoxa din Transilvania n­-a mai avut nici o manastire pana dupa 1918. O noua miscare pentru apararea Ortodoxiei, izbucnita in 1763 in partile Nasaudului, a fost reprimata cu cruzime de acelasi general; batranul Tanase Todoran frant cu roata, cativa tarani spanzurati, altii batuti. Din aceste motive, generalul Bukow – trimisul imparatesei Maria Tereza – trebuie considerat ca al doilea intemeietor al Bisericii unite, caci fara tunurile si soldatii lui, toate incercarile de atragere la unirea cu Roma ar fi fost zadarnice.”

Și, de același autor: „Cele mai multe dintre mănăstirile din Transilvania propriu-zisă au fost incendiate sau dărâmate din ordinul generalului Bukow în 1761-1762. Au căzut jertfa urgiei acestuia aproape toate schiturile pe care le-am amintit în Ţara Făgăraşului, care fiind din lemn, au fost arse. Tot atunci au fost distruse mănăstirile de la Sâmbăta de Sus; Râmeţ, Geoagiu, Cerna, Plosca, câteva din părţile de nord ale Transilvaniei (Chiueşti, Mintiu Român, Treznea ş.a.).” („Istoria Bisericii Ortodoxe Române”, prof. dr. Mircea Păcurariu)

Cele de mai sus au arătat atrocitățile germanilor împotriva românilor ortodocși, strict pe segmentul religios, fără să mai vorbim despre prigoana generalizată a sașilor împotriva românilor. Cât de mult ne-au iubit sașii de-a lungul zbuciumatei istorii a Transilvaniei, citiți „Noi și sașii”, un text scris de marele patriot român Vasile Stoica din Avrig (Sibiu), un ardelean care a fugit din imperiul austro-ungar ca să lupte cu arma în mână alături de frații români pentru Marea Unire: Propaganda mincinoasă despre armonia dintre sași și români este departe de adevărul istoric. Cât despre unguri, ceilalți „frați” ai lui popa Necula, fără care acesta nu poate să fie ardelean, iată niște grozăvii mai recente în timp: „În partea de Transilvanie «retrocedată» Ungariei prin Dictatul de la Viena în județele Covasna, Harghita, Mureș și Bihor vor fi distruse prin dărâmare, dinamitare și incendiere bisericile ortodoxe din Vârghiș, Biborțeni, Racoșul de Sus, Herculian, Doboșeni, Comolău, Căpeni, Ocland, Crăciunel, Merești, Borsec, Sălard și bisericile greco-catolice din Boroșneul Mare, Filia, Ilieni, Aldea, Mărtiniș, Pănet și Ditrău. Alte 32 de biserici ortodoxe și greco-catolice din județele Covasna, Harghita, Mureș, Sălaj, Cluj, Bihor și Satu Mare au fost devastate și jefuite.”(http://www.justitiarul.ro/edictul-dietei-de-la-turda-cinismul-stapanilor-unguri-si-sasi-din-transilvania/)

Am ajuns la finalul citatului din popa Constantin Necula: „Asta-i slava lui Dumnezeu pentru noi, ne-am crescut unii pe alții. (…) Ecumeniciatea înseamnă a respecta spațiul de gândire și de reflecție al celuilalt.” Halal crescut unii pe alții și respectare a spațiului de gândire al spiritualității românilor de către cele trei nații privilegiate care formaseră „Unio Trium Nationum”: ungurii, sașii și secuii! Mai mare rușine pentru unul care-i doctor în teologie, ca popa Necula, să ignore Supplex Libellus Valachorum Transsilvaniae (Petiția Valahilor din Transilvania), redactată în mare parte de clerici români greco-catolici (Samuil Micu, Petru Maior, Ignatie Darabanț, Gheorghe Șincai, Iosif Meheși și alții), memoriu adresat în 1791 împăratului imperiului habsburgic Leopold al II-lea, prin care se solicitau drepturi, inclusiv religioase, pentru națiunea română din Transilvania. Rușine, popă Costică!

O concluzie finală privind persecuțiile asupra ortodoxiei românilor ardeleni: „Poporul român din Transilvania a cunoscut pe pielea sa, în masă, ca nicăieri în altă parte a lumii, practica mijloacelor inchiziţiei.” (Părintele Dumitru Stăniloae)

Iată încă o țipuritură originală a lui Constantin Necula, ăsta de a avut nevoie de unguri și nemți ca să-l învețe cum să se spele în lighean, un popă militant progresist, care se vrea nonconformist tocmai pentru a pătrunde cât mai ușor în mințile auditoriului țintă, cel care urmează să fie format în spiritul ecumenismului globalist: „Le promit tinerilor că, la primul concert rock din Piața Mare, voi fi alături de ei, în sutană și cu crucea la gât. Este o muzică pe care o ascult uneori și care mă liniștește. Dar, mai presus de asta, vreau să le arăt tinerilor că întotdeauna voi fi alături de ei. ” http://www.turnulsfatului.ro/2015/11/06/slujbe-pentru-victimele-de-la-club-colectiv-la-primul-concert-rock-voi-fi-alaturi-de-ei-in-sutana-si-cu-crucea-la-gat/

Cu astfel de  texte, pueril-manipulatoare, acest popă perfid spală creierii tinerilor la coferințele lui. Foarte apropiat de masoneria sibiană, popa Necula –  pe ăsta nu o să-l pot numi în veci preot! –  are misiunea de a arunca ortodoxia în aer prin implozie, din interiorul ei. A găsit un auditoriu naiv și influențabil, ușor de deviat de la tradițiile și identitatea neamului nostru printre studenți, după modelul Dan Puric, doar că mesajul transmis este invers, cosmopolit, nu are nimic în comun cu patriotismul promovat de domnul Puric. Cunoscuta „vedetă” bisericească Constantin Necula, cel care sucește mințile tinerilor încercînd să pară nonconformist, este în esență un histrion de stand-up comedy, aparent un măscărici inofensiv, însă este un activist foarte periculos pentru viitorul credinței noastre strămoșești, fiind o grenadă ecumenică aruncată peste gard în curtea bisericii ortodoxe.

Popa Necula se simte ca peștele în apă printre colegii lui din ong-urile soroșiste. Aici, cu Liviu Mihaiu în dreapta sa și cu glăjile de băuturică în spate la o lansare de carte. (Click pe fotografie pentru mărire)

Popa Constantin Necula, născut în 19.07.1970 la Brașov, este profesor la Facultatea de Teologie Ortodoxă „Andrei Șaguna” din Sibiu (CV-ul complet: http://doctorate.ulbsibiu.ro/wp-content/uploads/CURRICULUMVITAERO-Necula.pdf), fiind doctor în teologie din anul 2004 și consilier misionar-pastoral și de imagine al Mitropoliei Ardealului, bine încoțopenit în capul bucatelor, alături de mitropolitul Ardealului, Laurențiu Streza, altul cu studii prin străinătate, căruia îi pute tot ceea ce este românesc. După ce a fost instalat ca mitropolit, acesta și-a adus o nemțoaică din Germania, pe care a numit-o ca director economic, deși nu știa o boabă românește și umbla cu translatorul după ea. Constantin Necula a studiat și el printre străini, suficient de mult timp ca să fie „cipat” ca propagandist globalist și trompetă a ecumenismului. Așa s-a făcut cunoscut și a devenit vedetă, ca activist ecumenist, deși el pozează în fața publicului neștiutor ca un orator care promovează ortodoxismul pe înțelesul tuturor, uneori cu un limbaj vulgar de bodegă. Ortodoxismul său ecumenist este deosebit de pervers și periculos pentru credința românilor.

Teoria pe care o propovăduiește popa Necula este, în linii mari, aceasta: comunismul e venit de la rușii ortodocși –  deși a fost adus de bolșevicii evrei (asta nu o mai spune internaționalistul în sutană!) – și a adus cu el teroare și asuprire, dar ecumenismul vine din occident și aduce libertate, toleranță religioasă și o înnoirea dogmatică necesară. La atât se reduce mesajul „neculian”, iar mesagerul îl tot rostogolește prin vorbire măiastră și-l îmbracă în straie diverse, frumos colorate, dar lenjeria murdară de dedesubt, aia „puțitoare”, rămâne tot timpul aceeași.

Necula este un rusofob militant, deși biserica rusă ortodoxă este soră cu biserica românescă în credință. Popa Costică acuza rușii de crime împotriva românilor, în conferința ținută la Cluj (17 dececembrie 2014)  – pe la momentul 1:34 în link-ul de mai jos –,  recunoaște holocaustul, dar face abstracție că bolșevicii care au adus comunismul în România și au ucis floarea intelctualității române erau evreii sovietici sioniști. Priviți și cum își face cruce superficial măscăriciul în sutană la începutul conferinței, parcă în derâdere, fără urmă de evlavie, ca un fotbalist când intră pe teren, care-și spune în gând „am făcut-o și pe asta”, că poate o să-i poarte noroc pe parcursul meciului. Nu mai vorbesc de glumele de șantier folosite, cum ar fi „capul sculat”, doar pentru a cuceri auditoriul tânăr.

https://saccsiv.wordpress.com/2015/03/07/video-preotul-constantin-necula-despre-poporul-rus-betivi-violatori-imputiti-ce-au-creat-comunismul-acest-preot-e-incult-sau-unealta-adevaratilor-creatori-ai-com/

„Nişte beţivi împuţiţi, nişte violatori, nişte furători de bani, ne-aţi furat uraniul, pădurile, fecioria fetelor, viaţa tinerilor, ne-aţi troglodit generaţii la rând, aţi creat un sistem comunist care nici acum n-a pierit după atâţia ani, sunteţi nişte viruşi, nişte bacili ucigători, da’ cine să le-o zică?”, spune cu patos popa Necula. Nici o vorbă despre iudeo-masonerie şi evrei. Propagandistul globalist acuză un întreg popor, pe care-l condamnă fără drept de apel, de parcă el ar fi judecătorul suprem! Acest popă ori este incult, ori face pe „popa prostul” sau e pur și simplu unealta adevăraților creatori ai comunismului, evreii sioniști, mai ales că este un susținător al holocaustului.

În schimb, același popă pupă papistașii și protestanții nemți în „tenderul” lor arian, în frunte cu concetățeanul său mason Klaus Iohannis, iar ăia nu mai sunt ucigașii noștri, deși germanii au ucis nenumărați români în ambele războaie mondiale. Popa Necula ridică osanale și pastorului evanghelic lutheran Dietrich Bonhoeffer: https://saccsiv.wordpress.com/2010/11/01/sibiu-1-noiembrie-simpozionul-valentele-ecumenice-ale-teologiei-lui-dietrich-bonhoeffer-vor-glasui-niste-rataciti-protestanti-si-pr-conf-dr-constantin-necula/

Cum de a fost ales ca mesager al globalismului taman popa acesta de la Sibiu? Iată ce spunea doamna Cristina Leordean, fostă jurnalistă: „Se alege un ins, i se credibilizează imaginea, eventual i se dă un doctorat în teologie. Și după aia vine să îmi explice mie cum e cu superstițiile și păgânsimele în religia asta a noastră ortodoxă înapoiată si vai de capul ei, mai bine trecem la catolicism direct, că ăia sunt cu reformele. Au reformat până au distrus creștinismul în Vest. Sau la islamism direct, ce să ne mai încurcăm. Că ăia sunt religia păcii și nici nu au ritualuri păgâne sau superstiții.”

De ce tocmai Sibiu? Simplu! La Sibiu funcționează cu succes, de la sfârșitul anilor  ’90, un „poligon” de testare a globalismului la scară mai mică. De aceea pe lângă primar sas au existat un rege și un împărat al țiganilor pentru un multiculturalism cât mai divers. Tot la Sibiu a avut loc Congresul Mondial Ecumenic, în anul 2007, când cu evenimentul Sibiu – Capitala culturala a Europei. După ce s-a testat la Sibiu credulitatea, toleranța și răbdarea românilor, care au acceptat un primar sas și clica lui majoritară în Consiliul Local, coterie ce i-a scos ulterior pe capete din case prin retrocedări ilegale și s-a constatat că românii nu se revoltă, ci acceptă în continuare dictatura personală a unui alogen corupt, iată că s-a reeditat experimentul cu un același „tătuc” străin de neamul românesc și la nivel national!

Tot la Sibiu sunt șapte (!) loji masonice „românești”, două cluburi Lions, unul Rotary și trei loji ale alogenilor, din care una fățiș antiromânească, având componență exclusiv germano-ungurească, la Cisnădioara (14 km de Sibiu). Nu întâmplător a fost selectată Kovesi, acum și cu cetățenie americană, tot de aici, ca și Iohannis! De asemenea, la Sibiu funcționează și Clubul Economic German din Transilvania, care este mai tare decât Consulatul german, foarte activ și el în localitate. Membrii Clubului Economic German, oameni de afaceri din Germania, Austria și Olanda sunt toți masoni!

„Legătura dintre masonerie şi ecumenism este întărită şi de înfiinţarea la iniţiativa liderilor masoni a unor «capele ecumenice». De exemplu, prima capelă de acest fel din Franţa a fost creată în 1970 la iniţiativa unor lideri catolici, protestanţi şi ai marelui rabinat al Marsiliei. «Loc de cult deschis tuturor confesiunilor, punct de adunare şi de întâlnire a tuturor celor ce cred în Dumnezeu, fără deosebire nici de rasă, nici de origine, capela ecumenică din Bouc-Bel-Air, a cărei creaţie a fost în mod egal încurajată şi de fostul mare maestru al Marii Loji a Franţei, Richard Dupuy, a fost consacrată în templu masonic de marele maestru Pierre Simon, în data de 8 mai 1971»” (J.J. Gabut, „Eglise, religions et franc-maconnerie”, p. 177)

Vă recomand un material excelent documentat despre legătura dintre masonerie și ecumenism: „Sorgintea masonică a mişcării ecumeniste” (http://www.catacombeleortodoxiei.ro/index.php/update2013/901-sorgintea-masonica-a-miscarii-ecumeniste-i-vi)

Revenind la propaganda ecumenismului, iată ce spunea un mare creștin ortodox, preotul Iustin Pârvu: „Ecumenismul nu e născut din părerile bisericilor, ci din gândirea proprie a unor păstori ce nu au nimic profund creștin și religios în ei ci doar o viață politică.” Propagandist al iudeo-masonilor globaliști, activat pe segmentul spiritual, Constantin Necula este o trompetă a sistemului, la fel ca milițianul activist Marian Godină, cel cu care apare în fotografia de mai jos. Doi militanți progresiști, ambii manipulatori experți, cu condeiul și verbul la ei. Milițianul Godină, la fel ca vedeta în sutană, se screme să fie și el original, pozează în „altceva” ca să iasă din banalul normalității, el erijându-se, chipurile, într-un „luptător antisistem”, deși în realitate este cea mai perversă unealtă a sistemului, a statului subteran, un propagandist „deep state” și lider al progresiștilor neo-marxiști.

Milițianul Marian Godină și popa Constantin Necula, doi propagandiști ai „noii lumi”.

Costică Necula, având strânse legături cu masoneria sibiană, nu este doar un propagandist al ecumenismului, ci și un xenofil (iubitor de străini), mare fan al antiromânului Klaus Iohannis, cel care „comemorează” Unirea și nu a participat decât o singură dată la Ziua Națională a României de la Sibiu, în 14 ani cât a fost primar. Cosmopolitul popă ortodox Constantin Necula a fost și este un susținător al protestantului lutheran Klasus Werner Iohannis, cu un rol activ în campania electorală a acestuia din anul 2014.

Masonul Klaus Werner Iohannis vorbește despre ecumenismul sibienilor la fel ca ecumenistul popă Necula, că doar au avut instructori deopotrivă, de aceea și-au îmbârligat amândoi și cozile: „Sunt așa, de esență ecumenică, și chiar cred în esența Sibiului, unde trăim așa de câteva sute de ani, și ortodocși, și catolici, și evanghelici. Cred că am trăit bine împreună și vreau să rămână așa.” (Klaus Iohannis, 2014) Ce bine i-a clasificat Sf. Paisie Aghioritul pe toți acești progresiști neomarxiști aflați sub influențe malefice: „Diavolul are trei cozi: pentru cei săraci – comunismul, pentru cei credincioși – ecumenismul, iar pentru cei bogați – masoneria.’’ Fiind ecumenic, după cum singur afirmă, Iohannis merge demonstrativ, împreună cu nevastă-sa, la slujbele de la biserica romano-catolică, deși el este protestant lutheran, iar impunătoarea lor biserica se află la doar 100 de metri distanță! Nici nevastă-sa nu este romano-catolică, ci greco-catolică.

Invitat la Gândul LIVE, activistul Constantin Necula, consilierul Mitropolitului Ardealului, Laurenţiu Streza, dă dovadă de un pupincurism extrem față de Klaus Iohannis, rușinos și pentru un mirean, darămite pentru o față bisericească! Cităm din osanalele slinoase date pe goarnă de popa Costică:

„Şi nu am să uit darul cel mai mare pe care mi l-a făcut Klaus Iohannis înainte să fie preşedintele României – pentru că eu socotesc şi că noaptea de 16 noiembrie a fost tot un dar…, dar nu mai discut, pentru că preoţii nu fac politică – a fost că a acceptat, cu mare bucurie, să îl facă Cetăţean de Onoare pe părintele Mircea Păcuraru, cel mai mare istoric al Bisericii Ortodoxe Române. Când am încercat să-i aduc argumente, mi-a zis: Părinte, noi ne ştim de atâta vreme, suntem sibieni, asta înseamnă o familie.”

„Îl ştiu de la catedră, îl ştiu din declaraţiile studenţilor săi – apropo de ghinionul acela care l-a ghinionit, este un tic verbal. Asta le spunea mereu elevilor săi când îi întreba dacă au rezolvat problema, iar ei se chinuiau să-i dovedească profesorului Iohannis că ştiu. El avea un tic, pozitiv zic eu, de a spune Ghinion. Şi de acolo a rămas”

„S-a spus la un moment dat că perechea prezidenţială nu are copii. Ne-am gândit să ieşim în Piaţa Mare câţiva, care am fost profesori în liceu, să ne strângem lăzăriştii laolaltă cu cei din Bruckenthal şi să spunem Noi suntem copiii lor. Pentru că a reduce viaţa unui om doar la ce iese din carnea sa este un pic iraţional. Omul acesta a creat generaţii întregi de oameni, este un profesor de fizică eminent.”

„Sunt de acord că unii  poti ridica ochii din hârtie – la Ştiri, dacă au prompterul bine montat –, că pot face eforturi foarte bune în anumite situaţii, dar este o modă în toată elocinţa modernă de a rosti de pe hârtie. Este o chestie de sobrietate, de ţinută. Pe de altă parte, mi-a plăcut reacţia sa din Germania, când a putut să spună pre limbă daco-română Vezi că naţionalismul nostru rămâne, orice ar fi.”

„Omul acesta ne-a învăţat să cântăm destinşi imnul.”

http://www.gandul.info/gandul-live/ce-spune-un-preot-ortodox-despre-protestantul-klaus-iohannis-13932771

Nu doar Popa Necula a fost agent electoral pentru alogenul protestant Klaus Werner Iohannis, ci chiar patriarhul Daniel! Acesta nu s-a sfiit să facă puțină campanie electorală în ziua votului, deși legea interzice așa ceva, prin predica rostită duminică, 16 noiembrie 2014, chiar în ziua alegerilor din turul doi!

„În istoria poporului român, ca răspuns la rugăciunile sale pentru a dobândi libertatea şi unitatea naţională, adesea Dumnezeu a lucrat chiar şi prin oameni străini de neamul nostru. De pildă, România Mare s-a realizat mai ales şi prin conducători ai României ca regele Ferdinand şi regina Maria, care nu aveau deloc sânge românesc în venele lor. Când Dumnezeu voieşte ca să se ridice şi să ajute un popor, lucrează prin cine voieşte El, când voieşte şi cum voieşte, ca noi să învăţăm că nu numai cei de un neam cu noi sau rude apropiate pot să ne ajute, ci, adesea, chiar şi oameni străini de neamul nostru, dar care îl iubesc şi vor să îl ajute”, a spus patriarhul în predică, bătând șaua ca să priceapă calul cum este cu „conducătorii nemți providențiali”. Mesajul a fost preluat și de unii preoți în predica lor din acea zi, propagându-se astfel în toată țara.

https://www.cotidianul.ro/pf-daniel-adesea-dumnezeu-a-lucrat-chiar-si-prin-oameni-straini/

https://www.libertatea.ro/stiri/cum-explica-biserica-mesajul-misterios-al-patriarhului-daniel-din-duminica-alegerilor-1092575

Constantin Necula este coleg într-o așa-zisă școală finlandeză http://www.mesageruldesibiu.ro/sibiul-va-avea-o-scoala-finlandeza/  cu Elena  Lotrean, cucoana care a lansat la Sibiu „Drumul președintelui Klaus Iohannis”, un traseu turistic după modelul nord-coreean sau cel ceaușist: Tovarăși pupenklauși, să facem din Sibiu un nou Scornicești!

Constantin Necula este și președintele Asociației Crucea Albastră din România. Reproducem un fragment din prezentarea de pe site-ul lor:

Asociația Crucea Albastră din România este o organizație non-guvernamentală și non-profit care are ca scop asigurarea de asistență de specialitate pentru cei bolnavi de alcoolism sau alte dependențe și familiilor lor.

  • Asociația Crucea Albastră a fost fondata în 1877 de către preotul elvețian Lucien Rochat, luându-și numele de la Federația Internaționala a Crucii Roșii, cu sediul la Geneva în Elveția, ca o mișcare creștină de ajutorare a persoanelor cu dependență de alcool și a familiilor lor. Astăzi, Federația Internațională Crucea Albastră este activă în peste 40 de tari.
  • În România a fost prezentă din perioada interbelică în sânul comunității sașilor ardeleni, respectiv a Bisericii Evanghelice Luterane. În 1990, când preotul evanghelic dr. Christian Weiss din comuna Câlnic (jud. Alba) a avut inițiativa reînființării acestei asociații, au fost invitați și creștini ortodocși, reformați, romano-catolici și greco-catolici, pentru a se alătura acestei initiative, devenind astfel o asociație ecumenică sau inter-confesională.
  • În anul 1993 s-au pus bazele pentru înființarea Așezamântului Nazaret ca centru de recuperare pentru bărbații dependenți de alcool și alte droguri, clădirea fiind pusă la dispoziție de biserica evanghelică din România. Este vorba de fosta Casa Parohială din Șura Mică care a ramas practic abandonată după exodul masiv al populației germane din zonă. Aici în perioada 1995-1996 s-au efectuat importante lucrari de renovare și reamenajare, astfel încât la inaugurarea oficială din iulie 1996 capacitatea crescuse la 12-15 locuri. De atunci există aproape în permanență o listă de așteptare.”

După cum se vede lesne, se pune un mare accent pe ecumenism, care pare să primeze chiar scopului principal de a salva dependenții de alcool și droguri. Este foarte frumoasă inițiativa, activitatea este cu adevărat umanitară și impresionantă, însă uneori aparențele sunt înșelătoare. Cum spune un celebru dicton „Drumul spre iad e pavat cu bune intenţii”… Sau „Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul.” Deținem informații despre averea substanțială realizată pe spinare bieților bolnavi de alcoolism de „eroul” care a inițiat această activitate aparent samariteană, preotul evanghelic Christian Weiss care abia vorbea o limbă română stricată, dar a pus labele la Sibiu pe primul imobil obținut de sași prin mânăria retrocedărilor cu documente calpe încă din anul 1990, imediat după „revoluție”. Christian Weiss  a avut ideea „afacerii” cu dependenții de alcool, fiind și primul președinte al ong-ului cu această activitate de la Sibiu, care a aderat ulterior la Federația Internațională Crucea Albastră. De asemenea, știm multe despre tirurile cu ajutoare sosite din Germania, Austria și Elveția pentru oropsiții sorții, dependenții de alcool, pe care chiar aceștia le descărcau la locuința popălăului lutheran din str. Negoiu – în podul casei luate cu japca, de unde i-a evacuat pe ceilalți locatari – bunuri materiale diverse, de la haine noi-nouțe și biciclete, la mobilier, aparatură electronica și de uz casnic de ultimă generație, produse care erau comercializate ulterior de acesta în beneficiu propriu. După ce și-a umplut sacii, popa Weiss cel șchiop, însemnat de Dumnezeu cum se spune în popor, a plecat definitiv în Germania la începutul noului secol, fiind presat și de Garda Financiară care intrase pe firul afacerilor sale necurate. Nu doresc să dezvolt acest subiect, deși am în sprijinul meu dovezi și martori, ci doar să avertizez că nu trebuie să judecăm lucrurile simplist, superficial, doar după aparențe!

Dacă chiar dorea să se implice sincer în salvarea dependenților, de ce nu a făcut-o popa Constantin  Necula în numele și pe cheltuiala bisericii ortodoxe, așa cum au făcut preoții de la „Centrul de consiliere individuală şi de grup şi reabilitare persoane cu dependenţe de alcool şi alte droguri” din cadrul Fundaţiei „Solidaritate şi Speranţă” a Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei?

Promotorii ecumenismului: preotul Constantin Necula și medicul Holger Lux, cel cu cravată, doi progresiști globaliști în sceneta „Bunii samariteni”.

Ce l-a legat chiar atât pe popa Costică de doctorul Holger Lux, directorul medical al Centrului de Recuperare pentru persoane dependente de alcool şi alte droguri „Aşezământul Nazaret”, încât să accepte funcția de președinte al ong-ului respectiv? Nu cumva aceleași studii în străinătate și organizațiile oculte? Doctorul Lux este coleg cu Klaus Iohannis atât în Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR), cât și în clubul Lions, o organizație anexă a masoneriei: http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/de-ziua-de-na-stere-a-lionismului-sibian-decanii-in-slujba-comunit-a-tii-72051.html

Acest popă a avut și o rubrică permanentă la „Cronica cârcotașilor”, emisune cu titlu cacofonic și hulitoare permanentă a biserici ortodoxe. Realizatorii inițiali ai respectivei  emisiuni vulgare, Huidu și cu Găinușă, au batjocorit tot timpul biserica ortodoxă.

Chiar și tamponarea unui copac cu căpățâna sa găunoasă pe o pârtie de schi din Austria, accident care l-a ținut în comă o perioadă, după care a rămas damblagit, nu l-a potolit pe Șerban Huidu și nu a înțeles avertismentul. Iresponsabilul, deși avea un vădit handicap neurologic „psiho-pupu”, s-a urcat la volan și a ucis trei oameni nevinovați, scăpând și fără închisoare pentru omor din culpă. Acesta continuă să batjocorească biserica. Iată ce debita propagandistul Necula pe acolo, la cîrcotași, susținând cauza refugiaților musulmani care au invadat Europa, ca un autentic slujitor al sistemului globalist și al planului Kalergi de metisare a europenilor:

Aici, în clipul promoțional de prezentare a rubricii popii din emisiunea blasfematoare, parcă-i mijesc chiar cornițele lui popa Costică! Merită urmărite ambele videoclipuri.

Grav este nu doar aspectul propagandistic, că Necula folsește toate mijloacele posibile de comunicare pentru a-și împrăștia otrava antiromânească, ci și faptul că acest michiduță în sutană, fiind profesor universitar, popește viitorii preoți și le induce chiar din facultate ideile lui ecumeniste, antiortodoxe. Despre ecumenismul tovarășului popă neomarxist Costică Necula circulă o sumedenie de articole! Iată-l aici în „compania selectă” a răspopitului Cristian Pomohaci, înaintea scandalului cu deviațiile sexuale ale acestuia: „Pr. Constantin Necula și pr. Cristian Pomohaci au pactizat cu sectarii?” (http://astradrom-filiala-bihor.blogspot.com/2012/03/pr-constantin-necula-si-pr-cristian.html)

Sau un mănunchi de articole despre aceeași „participare extraordinară” care a declanșat scandalul de la Beiuș: „Pr. conf. dr. CONSTANTIN NECULA (cel cu Klaus Kenneth) la penticostalii «Cireșarii» din Beiuș în … Duminica Ortodoxiei” (https://saccsiv.wordpress.com/2012/03/07/pr-conf-dr-constantin-necula-cel-cu-klaus-kenneth-la-penticostalii-%E2%80%9Eciresarii-din-beius-in-duminica-ortodoxiei/)

„Preotul ANITULESEI GHEORGHE despre HULA preotului CONSTANTIN NECULA din cadrul Conferinţei de la Rădăuţi din 18.02.2017”: „Cu durere de păstor de suflete am vizionat, numită conferinţa, cu tema Copiii şi tinerii – Darul lui Dumnezeu pentru lume, organizată de mănăstirea Bogdana. Chiar dacă unii asistă cu plăcere la show-ul de tip stand-up comedy pe care-l propuneți ca mod de comunicare cu credincioșii în conferințele dumneavoastră, doresc a vă atrage atenția, atât eu cât și alți preoți din Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților, că sunteți departe de discursul pe care ar trebui să-l aibă un păstor de suflete. Nu o spun cu răutate sau din răzbunare, nu o spun pentru că m-ați denigrat înaintea credincioșilor din orașul în care sunt preot, ci din dorința curată de a vă îndrepta: sunteți străin de duhul pe care ar trebui să-l manifeste un păstor adevărat de suflete, sunteți străin de învățătura Părinților Bisericii care lipşte, din păcate, din cultura și limbajul dumneavoastră. După vizionarea, mărturisesc sincer, anevoioasă a conferinței dumneavoastră, m-am gândit la conferinţele din anii 90 ale părinţilor Cleopa, Ioanichie Bălan sau Arsenie Papacioc care produceau o reală schimbare lăuntrică a omului, care străpungeu la inimă și stârneau în om o dorință de pocăinţă şi de renaştere duhovnicească.” (https://saccsiv.wordpress.com/2017/02/27/preotul-anitulesei-gheorghe-despre-hula-preotului-constantin-necula-din-cadrul-conferintei-de-la-radauti-din-18-02-2017/)

„Preotul Constantin Necula creează diversiuni despre Biserica Bulgariei cu scopul de a susţine ereziile din Creta”: „În conferinţa de la Oradea, organizată de Episcopia Oradiei, la catedrala din Centrul Civic, din data de 14 Februarie 2017, preotul ecumenist Constantin Necula, consilier al mitropolitului Laurenţiu Streza de la Sibiu, manipulează credincioşii prezenţi la «seara duhovnicească» lăsând să se înţeleagă că Biserica Bulgariei ar fi controversată. Conferinţa a avut loc cu binecuvântarea PS Sofronie Drincec.

Pentru a da această impresie, foloseşte un joc de cuvinte, neclar, dar pe un ton convingător, ca şi cum ar fi sincer în ceea ce spune. În acest sens, părintele Eftimie Mitra, arată care este adevărata «schismă» despre care vorbeşte preotul Necula şi demontează diversiunea creată de acesta la Oradea.” (http://www.glasulstramosesc.ro/blog/preotul_constantin_necula_creeaza_diversiuni_despre_biserica_bulgariei_cu_scopul_de_a_sustine_ereziile_din_creta/2017-03-05-349)

„Asociatia Ortodoxa pentru o Lume Noua si Facultatea de teologie ortodoxa din Sibiu l-au elogiat pe ereticul Frere Rogers, fondatorul comunitatii Taize” (http://www.apologeticum.ro/2010/05/asociatia-ortodoxa-pentru-o-lume-noua-facultatea-de-teologie-ortodoxa-din-sibiu-l-au-elogiat-pe-ereticul-frere-rogers-fondatorul-comunitatii-taize/)

Cum manipuleaza si cum ne… monitorizeaza “vedetele” ecleziale: PARINTELE CONSTANTIN NECULA (http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/cum-manipuleaza-si-cum-ne-monitorizeaza-vedetele-ecleziale/)

„PR. NECULA ŞI GÂNDIREA NEMŢEASCĂ” (http://www.chiazna.ro/3368/pr-necula-si-gandirea-nemteasca)

Numai pe terenul de fotbal nu ajunsese popa Necula, că în rest dai de el când deschizi televizorul, ușa de la dulapul cu haine sau ridici capacul de la budă. Baba și boxul sau popa și fotbalul!  Dar, dacă tot e ca popa să se spurce puțin cu cele lumești, atunci e musai să o facă la o echipă având un nume „tradițional ardelenesc”, adică unul german: „Hermannstadt”. Popa Necula: „Am fost invitat și am venit și în baza unei prietenii mai vechi cu Eugen Beza și domnul Pelici. Chiar îmi doresc să îi văd evoluând corect, ocrotiți și de rugăciunea orașului, nu doar de banii orașului. I-am văzut jucând, îi văd ce fac și știu că e și o chestie de bucurie mai presus decât orice. Le-am adus cărți, le-am adus albumul cu Sibiul și am primit la schimb un tricou cu FC Hermannstadt. Le-am povestit cât de important e să rămână sănătoși și bucuroși în ceea ce fac. Sunt îngrijorat de presiunea foarte mare pusă pe cei ce practică sportul. Nu toți putem fi performanți, dar toți putem rămâne întregi și oameni de mare calitate sufletească.”(http://www.turnulsfatului.ro/2017/10/06/parintele-necula-la-antrenamentul-fc-hermannstadt-imi-doresc-sa-vad-evoluand-ocrotiti-si-de-rugaciunea-orasului-nu-doar-de-banii-orasului/)

Numai pe terenul de fotbal nu ajunsese popa Necula, că în rest dai de el când deschizi televizorul, ușa de la dulapul cu haine sau ridici capacul de la budă. (Click pe fotografie pentru mărire)

Despre aberația slugarnică cu denumirea F.C. Hermannstadt puteți să citiți aici Sindromul slugoiului îndobitocit: Hermannstadt în loc de Sibiu

Închei cu concluziile unui material bine elaborat despre ecumenism, globalism și masonerie:

„Iluminaţii” (francmasoni) au pus la cale, cu mai bine de un secol în urmă, crearea unui stat unic planetar care va fi o veritabilă dictatură de tip fascist. Iată ce se ascunde de fapt în spatele sintagmei „Noua Ordine Mondială”. Acest stat unic va avea o monedă virtuală unică, un unic guvern mondial şi o religie unică. Ecumenismul este pasul decisiv către atingerea acestui ultim obiectiv. Prin ecumenism, maeştrii francmasoni speră să obţină „monopolul” asupra religiei, denaturând-o pentru a distruge spiritualitatea autentică. Ecumenismul va face să se realizeze un fel de amestecătură ciudată între religiile cunoscute la ora actuală pe pământ, iar prin denaturarea acestora se va ajunge de fapt la un satanism deghizat. 

                                   Ecumenismul, un alt nume dat globalizării

Termenul de ecumenism este un echivalent al celui de globalizare; din punct de vedere etimologic, el provine din grecescul oikumene, care înseamnă „întregul pământ locuit”. În plan spiritual, ecumenismul este echivalentul globalizării din plan politic şi economic. Ceea ce înseamnă globalizarea pentru geopolitică, însemnă ecumenismul pentru diferitele religii şi culte religioase. Globalizarea urmăreşte dispariţia naţiunilor, unificarea tuturor naţiunilor într-un unic stat, astfel încât popoarele să nu mai aibă niciun fel de putere şi să poată fi controlată întreaga planetă cu multă uşurinţă de către un unic guvern mondial. Ecumenismul urmăreşte unificarea aberantă a diferitelor religii într-un amestec eterogen. Această unificare presupune o serie de compromisuri care vor duce la compromiterea şi devierea religiilor. „Iluminaţii” vor submina astfel căutările şi reperele spirituale ale oamenilor de pe întreg pământul şi vor substitui false valori, valorilor spirituale tradiţionale.
 (Continuarea aici: http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=5075&lang=RO)

Ar mai fi multe de spus despre masoneria din țara noastră și implicarea înaltelor fețe bisericești ortodoxe în această organizație ocultă, dar pe marginea acestui subiect se poate scrie o carte, nu doar un articol, așa că mă opresc aici.

                                                                                                                                Simina BARBU

http://www.justitiarul.ro

Acest articol a fost publicat în RELIGIE(preoti). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.