Complot evreiesc împotriva Americii


O scenă din viitoarea miniserie HBO

Evreii sunt destul de vicleni când vine vorba de aruncarea prafului în ochii bărbatului alb. Îi acuză pe albi că fac exact ceea ce ei fac. Nu există un exemplu mai bun în acest sens decât viitoarea miniserie HBO The Plot Against America (16 martie 2020), bazată pe romanul cu același nume al decedatului scriitor evreu Philip Roth (Foto). (Ideile lui Roth nu au nicio valoare, iar o mare parte din producțiile sale „literare” au fost literal porcării).

Miniseria a fost creată și scrisă de David Judah Simon al cărui tată a fost Bernard Simon, fost jurnalist și apoi director de relații publice pentru B’nai B’rith timp de douăzeci de ani. David Judah Simon a fost crescut într-o familie de evrei care au migrat din Europa de Est și Ungaria. Bunicul său matern și-a schimbat numele de la Leibowitz în Ligeti.

david_simon

Cu alte cuvinte, David Judah Simon (foto) este un conspirator evreu clasic împotriva Statelor Unite.

Plot Against America este prezentată ca o alternativă imaginară a istoriei americane povestită prin ochii unei familii evreiești de clasă muncitoare din Newark, New Jersey, în timp ce urmăresc ascensiunea politică a lui Charles Lindbergh, un erou  aviator și „populist xenofob” care ajunge președinte și întoarce națiunea spre fascism. Personajul lui Lindbergh din Plot este o versiune evreiască distorsionată a adevăratului Charles Lindbergh.

Populist xenofob.

Complotul împotriva Americii. Gandeste-te la asta.

Evreii nu doresc să avem o țară proprie.

De prima dată când au pus piciorul pe acest continent, evreii au complotat să răstoarne Statele Unite, pentru a pune capăt Americii Albe. Charles Lindbergh încerca să salveze Statele Unite din ghearele comunitătii evreiești internaționale. La 11 septembrie 1941, Lindbergh a rostit un discurs celebru în care a afirmat că doar trei grupuri doreau ca Statele Unite să intre în al Doilea Război Mondial: guvernul britanic, administrația Roosevelt și evreii.

Știm acum că primele două erau dominate de ultimii.

Pentru problema sa, Lindbergh a trecut peste noapte de la erou nemuritor la o figură batjocorită. Pentru problema sa, marele bărbat care încerca să evite un complot evreiesc împotriva Statelor Unite, este acuzat de un evreu că a complotat împotriva Statelor Unite.

Inversiunea este magie evreiască. A arunca praf în ochii bărbatului alb.

presentationThumbnail

În retrospectivă, anii 1930 sunt o perioadă subestimată când vine vorba de subminarea ordinii de stat de către evreii din această țară. Până la sfârșitul anilor 1930, Lothrop Stoddard și-a încredințat prietenii că trebuie să înlăture referințele la evrei din prelegerile sale de la Army War College. Referințe pe care le putea face deschis și fără griji doar cu un deceniu înainte.

Până la sfârșitul anilor 1930, evreii își completau dominarea asupra culturii și comunicațiilor americane. Migrarea în Statele Unite și posesia studiourilor de film, ziarelor și rețelelor de radio sunt cele care au servit și servesc cel mai mult interesele evreilor.

De la venirea sa la putere în 1933, Adolf Hitler a fost calomniat și tocat mărunt de evrei. Evreimea mondială a fost în alertă roșie din ziua în care el a pus piciorul în cancelarie. Au făcut tot ce le-a stat în putere pentru a-i înnegri reputația și pentru a convinge puterile occidentale să-i provoace război. Adevărata lui crimă în ochii lor a fost să dorească ca nemții să aibă o țară proprie, să fie liberi de rețeaua finanțelor evreiești internaționale. Pentru evrei, asta era pur și simplu inacceptabil.

Chiar înainte de război, actorul de la Hollywood, Edward G. Robinson, a vrut să facă un film despre germani și „răutatea lor”. După război, Robinson (un evreu al cărui nume real era Emanuel Goldenberg) și-a îndeplinit dorința, făcând The Stranger, în care un ex „nazist” jucat de Orson Welles spune că germanii sunt „inerent răi” și trebuie anihilați.

Subtil, asta.

kaufman-1

Cu puțin timp înainte de intrarea americană în război, cartea Germania trebuie să piară! – scrisă de evreul Theodore Kaufman – a fost publicată în SUA și revizuită în publicații principale. Acesta a pledat explicit pentru exterminarea poporului german.

Bărbatul pe care Revilo P. Oliver l-a numit Marele criminal de război, Franklin Roosevelt, era cunoscut pentru ura sa față de germani.

În anii 1920, partidul democrat avea trei circumscripții: catolicii din nord, sudicii din mediul rural și evreii. Când toți au câstigat premiul cel mare în 1933, primii doi au venit în căutarea unui patronaj normal. Pe de altă parte, evreii au început să se intereseze neobișnuit în politica externă a noii administrații.

Curând au avut sub control.

Pentru că Germania trebuie să piară.

În cele din urmă, evreii au obținut acel vechi trădător FDR pentru a manevra Japonia pentru bombardarea Pearl Harbor. Și astfel evreii au obținut războiul. Mișcarea America First, din care Charles Lindbergh a fost cel mai cunoscut reprezentant, a văzut dezastrul iminent. Lindbergh a văzut acest lucru ca un al doilea „război al fraților” în rândul albilor, un război pe care lumea albă nu ar putea supraviețui. Și care, în realitate, nu a fost așa.

În secolul al XIX-lea, europenii au văzut America ca un regat pustnic care trăiește într-o izolare splendidă. Primul Război Mondial a rupt acea vrajă, dar apoi a revenit la normalitate. Numai al Doilea Război Mondial a fost în cele din urmă Statele Unite au plătit ca națiune de state. Al Doilea Război Mondial a generat The New Colossus care a stat cu noi până în ziua de azi.

După al Doilea Război Mondial, Statele Unite au devenit o putere globală în slujba intereselor evreilor.

Niciodată nu s-a mai știut de vechea America.

În ziua de inaugurării lui Donald Trump, angajatul evreilor Chris Matthews a desemnat referințele noului președinte la “America first” drept „hitlerian”. Iar acum HBO și David Judah Simon vor încerca să cimenteze o imagine a Statelor Unite mai întâi ca fascistă, Lindbergh ca trădător, Lindbergh ca complotist, Lindbergh ca anti-american, în mintea publicului pentru totdeauna.

Pentru că complotul evreiesc împotriva Statelor Unite nu se va sfârși niciodată.

Nu până când America Albă a pierit – sau complotiștii au facut-o.

SURSA The National Vanguard

https://karensmithdotblog.wordpress.co

Acest articol a fost publicat în GLOBALIZARE, S.U.A.. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Complot evreiesc împotriva Americii

  1. ALERTA NATIONALA DE REAMINTIT!!!
    Administratorii grupu-lui Romani in Londra si chiar mai multi, sunt plagiatorii care pe deasupra, mint fara scrupule si sunt nesimtiti, nu le pasa de Romanii din diaspora si nici de cei din Romania, pentru ca ei au doar buletin de Romania etc. Am descoperit cu catva timp in urma, in 2017 intamplator dar este adevarat. Ei sunt evrei tineri, din neam de fariseii. Sunt pregatit si nu imi e frica, pentru ca am adevaru-l de partea mea. Dreptatea se va face, chiar daca ascunde-ti zeci de ani crezand ca nu se afla, dar nu aveti voi minte sa vedeti ca noi stim ce faceti: Voi evreii sunteti cei care ati furat inteligenta Romanilor cinstiti, corecti si curajosi din lume, ati tradus-o in engleza si va dati mari prin Anglia? Sa studiezi C++ nu e greu, mai greu e sa fi om adevarat, sa te abtii de la rele si nu cu glume de prost gust. Daca va spun ca Eu, am compus faimoasa scrisoare de introducere in timpul acela, la inceput prin 2012 nu mai era alta la fel, era a mea personala, iar voi mi-ati furat viitorul cu aceste actiuni de intelectual proprety hacking, altora sucindu-le mintile astfel incat se precizeaza sintagma precum: – SCRISOAREA FACE TURE PE NET. Scrisoarea acea si vietile cate sau unit din cauza ei in bine, ma face fericit sufleteste dar nu este bine, pentru ca pe mine ma-ti marginalizat fara drept si deci sunt suparat, cand ma gandesc ce oameni rau intentionati sunteti in gand si de fapt. Dar pe restu-l va intreb, de ce mi-ati furat sinceritatea mea intelectuala unica si ati transformat-o in tot fel-ul de alte iluzii si aluzii, in scopu-l vostru de grup mafiotizat? Eu am scris ce am, pana si casa cu etaj, din bani munciti cinstit, voi credeti ca e rau? De ce vorbiti, despre mine pe ascuns? Eu sunt conceptoru-l scrisorii, care „face ture pe net”, va amintiti de mine? Eugen Tanasescu si gasca de Plagiatori de texte intelectuale si sinceritate valoroasa romaneasca, va surprinde aparitia mea?
    Daca ma avea-ti ca prieten, poate aveati mai mult de castigat, dar cum sunteti suferinzi mintal, ii infectati si pe altii. Aici este in discutie anii care au trecut si cati dintre voi, o sa petreceti in inchisoare,  adminii acestui grup cu prieteni-lor de plagiatori sentimentali, care sunt raspunzatori pentru zile-le actuale, pe care le avem de trait de la crearea acestui grup, pana in prezent. In plus, vreau sa-mi restituiti postatrea furata. Trimite-ti mai departe, sa se stie adevaru-l. Romani in Londra cu Eugen Tanasescu si Gabriela Sandu in mod principal, au devenit gelosi si ei au complotat, mi-au intins o capcana, a cautat Gabriela Sandu nod in papura, dandu-ma afara la un moment dat. Placerea mea era atunci doar prietenia cu Eugen Tanasescu si visu-l meu inca pe atunci nespulberat. Satisfactia mea fiind succesu-lui redactarii, auto portretu-lui meu adevarat si original, pe chat-ul grupu-lui unde am fost invitat. Pentru ca am compus un text unic si nu am fost atras de Gabriela Sandu dar nici de Eugen Tanasescu dorind numai prietenie daca se putea, ea la manipulat pe Eugen Tanasescu (se mai numeste si Eugen Tanasoiu) sau invers (atentie acestia-si schimba numele, asa cum schimba orice nu le convine) sa ma de-a afara, din grup fara alt motiv. Mentionez ca acea descriere reala, UN VERITABIL AUTOPORTRETAL MEU OAMENI BUNI SI NUMAI AL MEU, DAR CU PLAGIATORII TEMBELIZATI MEMBRII IN PARTIDU-L < ROMANII DIN DIASPORA > MENTIONATI AICI, DA-TI AFARA PE TOTI si pe care-i stiti dumneavoastra. UNICITATEA MEA CU SINCERA DORINTA DE BINE si PRIETENIE, au PLAGIAT-O PROSTII DE EI DOAR CA SA-SI ATINGA SCOPU-L, RAU INTENTIONAT DE LA INCEPUT si-au batut JOC de mine pe ascuns, dar si de voi cu aceasta actiune, declaranduse autorii in viitor pe inteligenta Romanilor mai destepti decat ei. Va rog sa ma ajutati MI5, M6, CIA, SIE, SRI, FSB, NKV, MOSSAD SI TOTI ADEVARATII CAUTATORI DE ADEVARURII, INTERESATI-VA DE SUBIECTUL ACESTA, sa solutionez Eu impreuna cu voi aceasta situatie, in bine si cu dreptate, in fata justitiei toti cei implicati si pedeapsa exemplara cu despagubiri legale, cer in numele tuturor care simt ca mine.

    Apreciază

    • citadela zice:

      Salut,
      Sunt curios daca ai familie, copii care locuiesc cu tine la Londra unde ai mentionat ca ai casa?
      toate cele bune!

      Apreciază

      • Afla ca plagiatorii sunt localizati in Londra,UK., iar Eu acum sunt in Franta.

        Apreciază

      • citadela zice:

        Noi aici nu stim despre ce scrisoare vorbesti.
        Poate o publici aici.

        Apreciază

      • Au luat-o hotii si au transformat-o in partid, acum eu pot sa mor ca ei tot continua sa distruga vieti de Romani si Romance inocente, va spun ca voi sunteti urmatorii. Eu nu mai va spun nimic pentru ca am deja, o experienta care a dus la distrugerea mea si a acelei, autodescrieri. Rusine sa le fie!!!

        Apreciază

      • Un adaus informational:
        Daca nu faceau aceste lucruri, azi, lumea toata era fara aceste probleme, dar cand exista acolo cineva care distruge spirite creationiste si le desconsidera adevarata valoare insusindusi fals alte identitati, aveti de a face cu o mafie care este axata pe aceste actiuni, de intelectual propriety hacking. Sper ca ati inteles ca din 2012 si pana in 2017 nu eram activ pe Facebook, iar acum, astept sa-mi apara din nou pe net si prin surse, scrisoarea mea de descriere reala.
        Ca doar este ascunsa pe undeva prin casa Partidu-lui creat si numit, Romanii din Diaspora, adica si Londra, unde este baza plagiatorilor.

        Apreciază

      • citadela zice:

        Dar tie nu ti a ramas nici o copie?

        Apreciază

      • Nu am copiat, pentru că am scris direct pe grupu-l creat în acel moment şi am crezut că chiar vrea să-mi fie prieten, să ajutăm sincer pe cei care ne vor aprecia…

        Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.